Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Huh haha. Mag je alleen maar trouwen als je minstens een vermogen uitgeeft aan je jurk, want anders is het onzin? Brb, even mijn bruiloft cancellen omdat mijn jurk maar 150 euro was en van een webshop komt.

Wat een onzin zeg. Trouwen heeft voor mij praktische én emotionele waarde, zo’n jurk niet echt.

13 likes

Ik draag liever een jeans shortje met omgeslagen pijpen op mijn trouwerij dan ik mij zou laten sponsoren of überhaupt veel geld zou uitgeven aan een witte trouwjurk.

Maar wat een triest dat coachella alleen de voorbereiden voor iedere dag al.

4 likes

Haha is heel knap verdraaid dit :+1: wat mij betreft is trouwen altijd onzin hoor. Begrijp mij niet verkeerd :laughing: Maar wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik kan mij alleen voorstellen dat je het doet voor zo’n hysterische jurk met zo’n vintage auto, overdadig kasteel, overal bloemen en een groot feest. Beetje ala Queen of Jetlags, met al je vrienden het hele weekend. Dat hoop ik nog eens mee te maken.

8 likes

2 vragen:
Mogen influencas op vakantie in de schoolperiode ofzo? Ik snap niet waarom Mi chelle b ollen altijd met t hele gezin in Curaçao of Dubai zit buiten de vakanties om?
En is dit anatomisch gezien mogelijk zo’n rug/billen? Of is het fotoshop? (Stiekem jaloers want ik ben een plank)

Samenvatting

7 likes

Herkennen jullie dit?

Ik merk dat ik dus best snel op influencers ben uitgekeken en ze dan ook gewoon ontvolg. Bv laviesanne. Vond ik erg grappig! Maar dan denk ik al snel bij haar grapjes “ja jaaa nu weten we het wel”. Of dan kleine influencers welke dan in eerste instantie erg relatable zijn, maar zodra ze groter en commerciëler worden, dit weten te verliezen. Zo vond ik Lynn van der Vorst ook erg leuk in eerste instantie, een beetje van alles wat. Toen leek ze de home deco kant op te gaan, maar bleek ze toch meer bereik te halen via food-posts dus nu heeft ze zichzelf daar helemaal op gestort. Dat is nu echt haar trademark geworden, maar ik vind haar nu niet uniek oid

12 likes

Er is volgens mij sws gephotoshopt als je kijkt naar die arm

4 likes

Dit is gewoon een normale bil in een goeie pose.

31 likes

Ik zie niks geks.

9 likes

Bij ons op school mag het niet. Ik weet niet hoe oud haar kinderen zijn, maar vanaf 5 jaar zijn ze officieel leerplichtig.

7 likes

Déjà vu

9 likes

Boekt afspraak bij chiropractor :sweat_smile:

6 likes

Misschien omdat ik zelf net getrouwd ben maar ik krijg hier echt een error van.

Dit is voor mij wel de druppel om haar te ontvolgen. Ik volg haar al jaren maar zoals iemand hier al zei: ze begon als kleine influencer waar je je nog wel in kon herkennen maar dat ben ik nu echt volledig kwijt.

Hier is vast niet iedereen het mee eens maar don’t care

7 likes

Deze vraag blijft terugkomen, maar er zijn gewoon manier om om de schoolvakantie heen te kunnen. Van ontheffing tot gewoon rijk genoeg zijn om de boete te betalen. In dit geval is het net als met haar vorige trip doodsimpel: het is schoolvakantie.

9 likes

Dus omdat jij wel je eigen bruidsjurk moest betalen ontvolg je haar nu?

20 likes

Ik zie echt het probleem niet. Ze wil graag trouwvideo’s maken, maar het is algemeen bekend dat je bij de meeste bruidszaken niet mag filmen (je mag niet eens foto’s maken van de jurken die je past), dan is een samenwerking zodat je het wél kan filmen toch leuk? Hier heeft een bruidszaak overigens ook een hoop profijt van want als iets goed bekeken wordt dan zijn het dit soort video’s wel. Je doet net alsof ze echt iets belachelijks eist, maar dit is toch nog best logisch? Ze vraagt niet eens om een gratis jurk zonder tegenactie, maar om een samenwerking waar wij de voorwaarden niet eens van weten.

32 likes

1 ding scheelt: als Bonnie de trouwjurk als spon krijgt zit ze tenminste niet continu alle prijzen op te noemen en zich erover te verbazen hoe duur die krengen zijn. :wink::crazy_face:

31 likes

Ok.

3 likes

Ik krijg al rugpijn als ik hiernaar kijk :crazy_face:

2 likes

Volgens mij heeft ze een kind vast. Dan sta je al snel met een holle rug omdat je anders omvalt.

6 likes

Wow je mag geen foto’s maken? Zal vast een goede reden achter zitten (?) maar wat stom.

5 likes