Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Nope. Weet de exacte reden niet, maar gok omdat mensen dan mooie dure jurken gaan passen en die dan ergens goedkoper laten namaken?

5 likes

Dan lijkt mij eerder dat er iets mis is met jouw rug? :sweat_smile:

10 likes

Dit is niet echt een gezonde houding als dit je standaardhouding is. Van een keer zo staan krijg je vast geen rugpijn maar als je altijd zo staat ga je daar later echt wel last van krijgen

5 likes

Joh we poseren toch allemaal voor een foto. En als dat voor haar betekent om in een houding te staan met haar billen naar achteren, dan is dat toch prima. En dan betekent dat ook niet dat dat haar standaard houding is

18 likes

Maar ze is zwanger, dus logisch toch dat ze een holle rug heeft en haar buik naar voren staat

2 likes

Ik vind dat zij eigenlijk altijd wel met een hele holle rug staat. Of misschien is dat gewoon eerder haar ā€˜poseerpose’.

Maar ook wel wat @Beutyschooldropout zegt, als ik mijn kind vast heb sta ik ook sneller met een hollere rug, dus misschien ook een combinatie.

4 likes

Hoe staan jullie altijd? Holle of platte rug?

34 likes

Ik hrb van mezelf een mega holle rug dus soms kan het ook niet anders dan zo staan :sweat_smile:

9 likes

We zien de helft van die foto niet, ik kan niet zien wat ze hier aan het doen is waardoor haar bekken wat naar voren gekanteld is (en ik vind het nog best meevallen hoe erg het gekanteld is). En daarnaast lijkt het vaak heftiger als je een vollere kont hebt.

1 like

M’n punt was alleen maar dat er niet iets ā€˜mis is met je rug’ als je hier rugpijn van krijgt zoals @oliverqueen beweerde, hoe Kelly altijd wel en niet staat en om welke redenen boeit me niet verder. Ik sta zelf overigens ook zo

5 likes

Geloof ik meteen, ik heb echt niet zo’n holle rug :crazy_face:

4 likes

Jeeeeeeeetje echt boeieeeeee hoe Michelle staat Mi Gado

86 likes

Ik zeg toch dat het de druppel is? Ze is al een poos niet meer relatable.

2 likes

Bol

3 likes

Commando pinkelen

45 likes

Ik vind dat oprecht boeiend, ik wil het ook.
Als ik mijn kind draag duw ik juist mijn heup naar voren ofzo (andersom dus) net een hobbit.

2 likes

Ik vraag me meer af hoe plat jullie kont dan wel niet is als dit als grk word gezien.

30 likes

Hoe gaat dat je leven beter maken dan?

5 likes

Ben jij ook voorstander van meer betalen als je hoofdgerecht duurder was dan de rest?

3 likes

Dit inderdaad, ik mocht bij sommige winkels ook de designer en het model niet weten. Bij 1 winkel wel, en toen heb ik inderdaad alle bruidswinkels die jurken van die designer verkochten afgebeld om te kijken waar ik hem met korting kon kopen :joy: Uurtje rijden naar de volgende winkel en voor 800 ipv 1200 gekocht.

18 likes