Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zie hier: de reden waarom bruidszaken zo geheimzinnig doen. Snap jou wel, maar voor zo’n bruidszaak die tijd en moeite heeft gestopt in het vinden van jouw perfecte jurk is het wel zuur dat jij dan stad en land gaat afbellen om precies dezelfde jurk goedkoper te kopen bij een zaak die daar nul tijd en moeite in heeft moeten stoppen.

Ben zelf ook niet heilig want toen ik een keuken ging kopen ben ik ook zoek gegaan naar andere dealers die onze droomkeuken konden leveren maar dan wel binnen budget. Maar nog steeds zuur voor de keukenzaak die ons het meest op weg heeft geholpen qua design, materiaalkeuze etc. en het dan uiteindelijk aflegt omdat het niet binnen budget paste (ze wisten ons budget wel trouwens).

35 likes

Jep daarom deelde ik het ook :stuck_out_tongue:

1 like

Geus Rob Kind?

25 likes

Nee :+1:

6 likes

afbeelding

Geen mening over de kont van een influencer, maar trust me: heel plat.

36 likes

Ik vond dit geschikter om hier te posten dan durf te vragen.

Vroeger had je een Franse modeblogger en volgens mij is zij dit op een foto en ik zoek dus haar blog maar met image reverse kom ik niet verder. Haar blog was in het Frans en ik weet nog dat ze o.a. Isabel Marant droeg en volgens mij Zadig & Voltaire. Ze droeg vaak boyfriend jeans etc. Weet iemand toevallig nog wie ik bedoel? :stuck_out_tongue:

Edit: of het is iemand die hier op lijkt maar ze droeg haar haar precies hetzelfde.

3 likes

Is het Karla’s Closet?

4 likes

Nee niet die een kledinghanger als logo had. Al had ik daar ook wel n RSS-reader abo op. :stuck_out_tongue: Maar het is wel die richting op…

Ik denk dat het dus de bovenste blogger is (had hele oude reader geopend) maar mag dus niet zien welke blog het was :frowning:

2 likes

Les babioles de Zoé?

7 likes

Ja :raised_hands:

2 likes

Ik zit de vlog van Roosmarijn Koster te kijken en blijf mij verbazen over haar kledinglijn. Zelfs de opdrachtgevers bespreken de “draagbaarheid” van de collectie. Ik vraag mij echt af of dit een succes wordt.

Zou jij een van de kledingstukken kopen en/of dragen?

• J’aime le circus
  • Spaar mij
  • Geen idee over wie je het hebt

0 stemmers

9 likes

Ik denk eigenlijk dat haar kledinglijn het erg goed gaat doen bij stylistes en tijdschriften. Het is ook absoluut niet wat ik zou dragen, maar ik kan het concept en vakmanschap wel waarderen. En dat over de top, hoort er natuurlijk juist bij (vind Circus daarom ook slim gekozen).

3 likes

Ik vraag mij het wel een beetje af. Je wil mensen inspireren en vaak aanzetten tot aankoop. Ik denk dat je hier een hele kleine niche mee bereikt. Dat kunnen grote designers zich permiteren met een gevestigde naam, maar weet niet of zij dit voor elkaar krijgt?

Vind overigens wel idd het stikwerk van die trui met de punten (geen idee hoe je het anders omschrijft) errrrrg netjes!

3 likes

Ja dit. Ben erg benieuwd. Misschien zit ik er wel heeeeeel erg naast en verkoopt het als een gek. Zul je zien.

9 likes

Julia mekkes wil een lijst samenstellen met tips om een huis te kopen om volgers daarmee te helpen. Sorry maar dan sta je toch wel heel ver van de realiteit af als je denkt met een lijstje al je volgers aan een koopwoning te kunnen helpen? En komt ook over alsof er wat mis is met huren

23 likes

Ja, ik snap ook echt jullie bedoelen hoor. Ik zit de helft van de tijd ook vol verbazing/afschuw te kijken, maar dat doe ik ook als ik naar de collecties van merken als Stieglitz, Ganni en Paloma wool kijk. En die verkopen toch ook vrij goed geloof ik. Ik ben hier zelf echt veel te basic voor, maar deze draai van duurzame mode inclusief dat lokale vakmanschap vind ik wel echt leuk om te volgen.

4 likes

Stylisten gaan dit niet gebruiken. Het is een one piece. Daar kunnen ze echt niks mee. Je gaat niet iets ‘shooten’ wat dus eigenlijk niet te koop is omdat er maar 1 van is.

4 likes

Maar dat is niet het geval? Daarom werken ze ook met een naaiatelier samen. Elk stuk is wel uniek qua samenstelling, maar er zijn meerdere versies van hetzelfde ontwerp. Bovendien gebruiken juist stylisten vaak genoeg vintage, waarbij je het ook niet 1-op-1 kan nakopen. Dat is vaak ook helemaal niet de inzet. En dit is een variant daarop (gemaakt van niet-verkoopbare vintage en tweedehands kleding). Genoeg aandacht ook voor duurzame mode. Maar goed, we zullen het wel zien.

3 likes

Maarja zij raadt ook iedereen aan een kookeiland van 1 km2 in je woonkamer te plempen, ‘want dat werkt heeeerlijk’. Staat er totaal niet bij stil dat dat niet bij iedereen past. Denk dat m’n rug ook echt niet vrolijk wordt van de hele dag werken op een barkruk

3 likes

Die zouden het idd kunnen gebruiken. Maar magazines en shoots voor bijv magazines zullen zit echt waarsch niet gebruiken. Persoonlijke styling natuurlijk wel ja!

4 likes