Zijn hier ergens foto’s van te vinden of moet ik een hele vlog kijken om het te zien?
Ik kan geen enkele artiest bedenken bij wie die clownskleding cool zou staan. Maar goed wie weet word het wel ewn hit en dragen we dit volgend jaar allemaal
Jack.designs misschien? Maar hij woont wel in Engeland. Laf zijn tiktoks
Zo hij sprayt er lustig op los! Heeft wel iets fascinerends ja.
ik ga hier zo goed op hè haha
Waarom krijg ik kippenvel van Enzo die gaat optreden voor duizenden kids in een pretpark? Al die fans schreeuwen als hij opkomt, zo mooi hoe hij dat allemaal doet. Het raakt me gewoon
Aaaah ja dat had ik ook! Vooral toen ik die minder valide kinderen vooraan zag
Ja omg zo schattig vond ik die! Ook helemaal fijn vooraan zitten. Echt goed geregeld!
Volgens mij niet. Maar dit is een ontwerp uit de collectie.
Oke ik neem dat " Wie weet lopen we er volgend jaar allemaal in" terug.
Is dit nou die middelmatige luxe?
Hahaha alsof ze op goed geluk een paar theedoeken aan elkaar heeft geknoopt nmsvpe
Gooi je tafelkleed na de paasbrunch om je schouders en je hebt een outfit.
Ze rockt het wel hoor, die looks, maar uiteindelijk is het gewoon te individueel en “Look at me I’m eccentric”. (edit: te individueel om er “groot” mee proberen te worden, want ik vind het leuk dat ze haar eigen stijl heeft…als je het een stijl kan noemen).
Haha, ik weet het niet. Gun haar de views wel, want zij is tenminste nog een down-to-earth vlogger (behalve haar kledingstijl natuurlijk, die is wel behoorlijk extra).
Hahahaha, dit had ik niet eens gezien. Ik scroll altijd door in vlogs.
Dit is echt de vibe van: als je van je ouders niet met buiktop naar school aan mag, dus je het zo opknoopt zodra je om de hoek bent.
Ik ben geen naaister, maar die kleding lijkt wel slecht in elkaar te zitten. Of ligt dat puur aan het ontwerp? Maar het kan zo tof zijn. De Frankie collective is bijvoorbeeld een merk dat oude sportkleding gebruikt in haar ontwerpen
Voorbeeldje:
Dit vind ik dan wel heel vet trouwens…
Niet echt… flatteus
Het is dat ie 175 dollar is. Dus ik snap niet waarom die van Roosmarijn zo beroerd in elkaar zit.
Er is heus wel een markt voor reworked vintage
@Shadina je kunt het kopen bij frankiecollective.com. Het is geen mega bedrijf, maar het blijft een bedrijf.