Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Vind het wel werer tijd voor het jaarlijkse 4 bolletjes???!?!!! moment, met dit lekkere weer.

Heb m getimetagged.

24 likes

Mijn ouders wonen daar in de buurt en ze hadden paar maanden terug zon fair dus wij dachten we gaan wel even kijken.

ik ben er denk ik 25 minuten geweest waarvan we 10 min bij een vriendin van mn moeder hebben staan kletsen omdat zij er met een kraam stond.

Edit

Totaal vergeten;
Was geen koffie of thee want het apparaat deed het niet en we moest of wat anders halen of 30-45 min wachten

En willem was lekker aan het kletsen met personeel bij de ingang zonder mensen ook maar gedag te zeggen

12 likes

Maar dat Wylde Pad is toch sowieso nooit een serieus project geweest? Goede service verlenen op een kwalitatief goed park was nooit hun intentie. Het is een melkkoe die toevallig goed dient voor de feestjes van die drie. Dat je een real life soap laat maken over hoe niet serieus je je vakantiepark neemt zegt genoeg.

Ik geloof namelijk best dat ze het hadden gekund als ze er meer tijd en aandacht in wilden steken. Hun insteek was vanaf dag een: het moet snel af en we zien het runnen niet als fulltime baan. Dat je als eigenaar niet snapt dat je niet kunt meefeesten op een Wyld weekend zegt genoeg.

17 likes

Fair enough maar je hebt een lening van meer dan een miljoen. Je zult toch geld moeten verdienen. Zo gaan ze het niet redden, lijkt me.

6 likes

Ik denk dat je genoeg aanbidders overhoud die puur en alleen vanuit fan zijn en instafoto’s blijven komen. Edit: En als het helemaal kut is verkoop je je park in Friesland weer en heb je een kans dat het meer waard is.

7 likes

Naaahhh wat is dit, laat die meid fucking 4 bolletjes nemen :joy: ook echt dat Nick zich gaat schamen voor Lotte’s bestelling. Ga je lekker schamen voor je tattaanse mening. Ik zou echt nooit meer ijs eten met die meid

53 likes

Jeeee schamen voor 4 bolletjes. Zelfs Lotte (die 5 pepernoten eet) vind 4 bolletjes normaal. Laat die meid ook is ff lekker van dr ijsje genieten.

7 likes

Hahahaha ahh ze wordt helemaal geijsshamet
Ze lijken trouwens echt allemaal 15 hier

11 likes

Ben verbaasd dat Lotte hierna nog vrienden wilde zijn met Bonnie.

Ik kan me ook niks voorstellen bij vrienden/vriendinnen die me shamen om wat ik allemaal eet. Hoe meer hoe beter is meer het collectieve motto

17 likes

Ja echt babyfaces alle 3!
Bij Bonnie had ik dat altijd al maar valt me nu op de anderen

7 likes

Ik snap je, maar dat werkt ook de andere kant op (advocaat van de duivel hier).
Niet perse naar jou hoor, maar

Ik hoor ook vaak: ‘Zit je nu al vol?’ ‘pak nog meer, je moet er nog van groeien’
Of Hoef je er maar 1tje?’ of ''eet je die maar half op?
Mijn 'punt is; ‘Wij’ (aka sommigen op het forum) shamen Bonnie er zelf ook altijd over als ze snel vol zit of iets niet meer hoeft en bewaard.

Vind dat eigenlijk hetzelfde. (beiden niet oke)

17 likes

Zeker waar hoor, ik bedoelde het ook meer als grapje. Iedereen moet lekker zelf weten hoeveel die wel of niet wil eten op zo’n avond en zou op- of aanmerkingen op mijn eetgedrag van vrienden sowieso niet waarderen

8 likes

Maar begrijp ik het nou goed dat er bij Het Wylde Pad geen receptie of telefoonnummer is maar je moet appen of dm’en op Insta???

Wat de fuck zo onhandig.

28 likes
16 likes

Heerlijk dat ze haar geblaat oppikken. Niet om aan te horen die vrouw…

7 likes

Haha er is een meisje die ik ken - en op Instagram volg - nu daar en zo ziet in ieder geval de eerste activiteit eruit (ze post de hele tijd stories)

3 likes

Maar wat is dat Wylde pad dan? Ik volg die hele Wouter of van wie dat pad ook mag zijn niet, maar het klinkt echt als het Pieterpad voor influencers

26 likes

Het is het vakantiepark van de huismuts en haar man/vriend

9 likes

Wie wil mee FFuitje naar Friesland? Ben daar serieus nog nooit geweest sowieso shame on me :joy:

2 likes

Dit zou oprecht een goed verdienmodel zijn, als je kijkt naar hoeveel kelly caresse kan verdienen met een cursus action steentjes plakken. De doelgroep van t wylde pad wil gewoon alle vloggers op safari zien en de kids in de speeltuin achterlaten.

6 likes