Wat hier gepost wordt zijn niet de definitieve versies, ze laat het proces zien. Inclusief alle negatieve reacties op die ‘jurk’ hierboven. Ik denk dat de eindversie wel wat weg gaat hebben van wat je post.
Nieeeet. Dit is een grap toch
Dus dit zijn hele ruwe prototypes? Dan begrijp ik het wat beter.
Wel toepasselijk dat haar bedrijf dan please circus heet
Ja precies. Alleen die paarse trui is een sample wat al door een naaiatelier in elkaar is gezet. De rest zijn inderdaad prototypes. En als je het (hergebruikte) materiaal leidend maakt, is het natuurlijk een net wat ander proces dan wanneer je het alleen vanaf papier ontwerpt. Dat is te zien.
Geen idee, maar als de tas gemaakt van spijkerbroek er ook bij hoort dan was het ook in mijn kringen
Dit soort parels:
Is Julia eigenlijk rijk vanuit haar ouders of door haar werk? Ik vind het juist wel knap en inspirerend om te zien dat zij haar eigen praktijk (advocaat) opstart, de branche is ook best pittig dus dat is niet niks.
PS: ik ben niet Julia
Een beetje van allebei denk ik? Volgens mij verdien je als beginnende strafrecht advocaat echt niet zoveel als je nog advocaat-stagiair bent en zij zat ook niet bij een groot kantoor. Inmiddels is ze wel klaar met haar beroepsopleiding en daarnaast verdient ze denk ik een goede boterham met social media.
Ik denk vanuit “zichzelf”; ze heeft wel eens verteld wat haar ouders voor werk doen (iets van maatschappelijk werker is haar moeder volgens mij) & dat het niet altijd financieel makkelijk was (ouders gescheiden). In “hoeveel ben ik waard”-podcast zei ze dat haar werk met sociaal media vanaf het begin echt veeeel meer verdiende dan advocaat-stagiair. Ze noemde toen ook bedragen maar dat weet ik niet meer, veel in ieder geval vond ik. Nu denk ik als advocaat wel stuk meer, ook met alle lezingen ed die ze geeft & er zijn relatief weinig strafrechtadvocaten.
VRIJGEZELLENFEEST 2022
Haha Jasper zag er de volgende dag ook zo brak uit haha
Wat doet deze man hier?
Ok deze parkeer ik even.
Poef
Vind dit niet grappig, hij zit daar eerlijk zijn verhaal te vertellen krijg je dat soort irritante “grappige” opmerkingen.
Ik vond ‘m lomp grappig maar snap wat je bedoeld. Haal ‘m weg