Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wat hier gepost wordt zijn niet de definitieve versies, ze laat het proces zien. Inclusief alle negatieve reacties op die ‘jurk’ hierboven. Ik denk dat de eindversie wel wat weg gaat hebben van wat je post.

8 likes

Nieeeet. Dit is een grap toch

6 likes

Dus dit zijn hele ruwe prototypes? Dan begrijp ik het wat beter.

3 likes

Wel toepasselijk dat haar bedrijf dan please circus heet :clown_face:

3 likes

Ja precies. Alleen die paarse trui is een sample wat al door een naaiatelier in elkaar is gezet. De rest zijn inderdaad prototypes. En als je het (hergebruikte) materiaal leidend maakt, is het natuurlijk een net wat ander proces dan wanneer je het alleen vanaf papier ontwerpt. Dat is te zien.

7 likes

Geen idee, maar als de tas gemaakt van spijkerbroek er ook bij hoort dan was het ook in mijn kringen :grin:

Dit soort parels:

24 likes

Is Julia eigenlijk rijk vanuit haar ouders of door haar werk? Ik vind het juist wel knap en inspirerend om te zien dat zij haar eigen praktijk (advocaat) opstart, de branche is ook best pittig dus dat is niet niks.

PS: ik ben niet Julia :raised_hand_with_fingers_splayed:

8 likes

Een beetje van allebei denk ik? Volgens mij verdien je als beginnende strafrecht advocaat echt niet zoveel als je nog advocaat-stagiair bent en zij zat ook niet bij een groot kantoor. Inmiddels is ze wel klaar met haar beroepsopleiding en daarnaast verdient ze denk ik een goede boterham met social media.

1 like

Ik denk vanuit “zichzelf”; ze heeft wel eens verteld wat haar ouders voor werk doen (iets van maatschappelijk werker is haar moeder volgens mij) & dat het niet altijd financieel makkelijk was (ouders gescheiden). In “hoeveel ben ik waard”-podcast zei ze dat haar werk met sociaal media vanaf het begin echt veeeel meer verdiende dan advocaat-stagiair. Ze noemde toen ook bedragen maar dat weet ik niet meer, veel in ieder geval vond ik. Nu denk ik als advocaat wel stuk meer, ook met alle lezingen ed die ze geeft & er zijn relatief weinig strafrechtadvocaten.

4 likes

69 likes

VRIJGEZELLENFEEST 2022

29 likes

Haha Jasper zag er de volgende dag ook zo brak uit haha

16 likes

Wat doet deze man hier?

2 likes

Nescio!! Podjandrie.

Das onze held tobi. Totdat we die weer zat zijn en gaan haten.

30 likes

Ok deze parkeer ik even.

7 likes

Poef

2 likes

Vind dit niet grappig, hij zit daar eerlijk zijn verhaal te vertellen krijg je dat soort irritante “grappige” opmerkingen.

8 likes

Ik vond ‘m lomp grappig maar snap wat je bedoeld. Haal ‘m weg

2 likes

Ik vond deze wel weer leuk van Safiya.

13 likes

Echt typisch NYC ja. Meit, loop hier een willekeurige kroeg binnen op donderdagavond 00:30 en je kan precies hetzelfde doen.

144 likes