3 x precies hetzelfde meegemaakt op koningsdag. Zooooo new york omg
Vooral dat helemaal losgaan terwijl je jezelf even op beeld vastlegt om het te kunnen laten zien. Zó spontaan!
New York is ook de enige plek ter wereld met een metro dus fijn dat ze t even uitlegt
Wel jammer dat de mensen die muziek maken zich niet lekker voelen.
Jeetje wat een waardeloze schrijfstijl is dit ook zeg
hahaha zij is echt op en top irritainment voor me
Het is meer dat het concept van een metro niet bepaald uniek is aan New York en ze nu net doet alsof het een hele wetenschap is om ermee te reizen.
Huh, is zij ooit in NY geweest dan?
De schrijfstijl vind ik gewoon vrij irritant door al die afkortingen, hoofdletters en spreektaal. En er zitten spellingfouten in, vind ik ook irritant
Dat is ook helemaal priem!
Ben op een hoop plekken ter wereld geweest waar ze een metro hebben, maar die in New York vond ik echt intens kut en snapte er geen reet van, dus ergens snap ik dit wel.
Verder vind ik Claire in NYC heel irritant.
Echt hilarisch inderdaad, ik kom niet meer bij van het lachen.
Ik vind vooral over het algemeen selfies met een geposeerd “zielig” gezicht echt kinderachtig. Why
Bedenk ook even dat Nick deze foto heeft moeten maken of dat ze hier een statief voor heeft gebruikt.
Oh jee het typische nyc moment is here to stay vrees ik
Leo zal 4 verschillende tegels hebben in haar badkamer. Een beetje psychedelisch haha
Over wie gaat dit
Ja love die wasbak en alle tegels ook apart maar niet die 4 verschillende bij elkaar.
Wat een studentje eet.
Ik snap niet waarom mensen die in newyork zo vreselijk vinden je moet alleen weten of je uptown of downtown gaat.
Ik heb het zelfs overleefd en dat zegt heel veel.