Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik dacht dat Claire in Barcelona was, dat heeft ze ook niet lang volgehouden dan :sweat_smile: steeds ook krampachtig Barcelona met NYC vergelijken en dat het toch ook echt wel een bruisende stad is haha.

9 likes

Bonnie vindt zichzelf altijd zo zielig als ze ziek is. Paar jaar geleden was ze volgens mij ziek voordat ze op vakantie gingen en toen had ze ook extreme zelfmedelijden in de vlog. Echt bizar kinderachtig.

Edit: deze vlog was ook zo erg :rofl:

13 likes

Hahaha ziek zijn voordat je op vakantie gaat is volgens mij gewoon een natuurwet - de dag nadat je lang verwachte out of office reply aangaat krijg je koorts, punt.

10 likes

Die lunch die Bonnie deelde was ook echt heftig. Die crackers al maar dan die drie doormidden gesneden blauwe bessen (of zouden het 6 halve zijn en heeft ze de andere helften bewaard) en twee frambozen in die yoghurt echt.

12 likes

Haha de foto’s die ze nu deelt op insta en de beelden van deze vlog zijn echt precies hetzelfde haha :rofl::rofl:

Vind dat online zwelgen in ziek zijn zooo annoying. Bijna alsof ze een bepaald soort trots heeft dat ze zó ziek is? Kan ook mijn ergernis zijn hoor: ga ff offline, eet je soep en laat je foto van je oorpijn (??) zien aan je ouders🙄

19 likes

Och ja, inclusief hysterische huilbui toch?

Ja! Kan die vlog alleen nergens vinden helaas.

1 like

Ik weet niet, heb er moeite mee om haar een aansteller te noemen gezien de omstandigheden, maar ik snap aan de andere kant ook weer niet waarom ze dat nou zo expliciet in haar stories moet delen als ze ziek is. Het zal allemaal een flink stuk zwaarder aanvoelen voor d’r maar wat is het nut van al die “Ik lig ziek in bed” stories?

4 likes

Ik vind dit echt wel een prima lunch, maar het zal wel aan mij liggen. Vooral wanneer je ziek bent ga je geen heel lunchbuffet naar binnen werken.

9 likes

Haha wat erg ook echt hoe ze praat. En als Nick dan even vlogt op de achtergrond ‘zeg maar dat ik koorts heb…. ‘ hahaha

19 likes

Ja en hoezo moet Nick dan gaan vloggen ipv zij? Weird

7 likes

‘38.2…maar het wordt steeds hoger’ Ik ga stuk

27 likes

Koorts en kale pasta. Klinkt als een Carry Slee titel.

47 likes

Nee sowieso niet maar ik eet dan alsnog gewoon een bak blauwe bessen en heb er nog nooit eentje doormidden gesneden :joy:

6 likes

Nou, ik zal niet ontkennen hoor dat ik ook heus wel eens als een stervende zwaan, zwelgend in zelfmedelijden, kale pasta etend (of naturel chips in mijn geval) op de bank heb gelegen, niet wetende hoe ik de dag moest overleven… maar dat zet ik niet online.

Sorry maar Nick die voor haar moet vloggen en dat dramatische einde “alsof het een videodagboek is van een dystopie”, of die foto nu op insta die iemand/Nick dus van haar maakt, kan ik me zo weinig bij voorstellen? Hier Nick, maak jij even een foto terwijl ik mijn oorpijn uitbeeld? Come on…

28 likes

Sorry maar dit kan je toch gewoon niet serieus nemen. Zoveel aangezette zelfmedelijden in hoe ze haar stem gebruikt jeetje :joy_cat: En van kale pasta met ketchup ga je echt opknappen als je ziek bent haha toppie

10 likes

Nou ja eerlijk, zo kan ik er ook bij liggen als ik ziek ben :rofl: Heb ook wel een beetje met haar te doen

7 likes

Ja maar jij zet het niet online, dat is het verschil

10 likes

Good for you

2 likes

Zieke Bonnie doet me denken aan hoe ik zelf vroeger deed als ik nog lekker een dagje thuis wilde blijven en mijn ouders moest overtuigen dat het echt nog niet goed genoeg met me ging om morgen weer naar school te gaan😂

69 likes