Weet je wel hoe duuur die krengen zijn
Hahahaha ja die prijs is wel bijna even tragisch
Mja je âmoetâ toch voor content zorgen, en hoe schraal ook, dit is contentâŚ
Ze noemde het ook steeds BCN echt stop Pls
Ja je hebt gelijk. Dat lijkt me precies het verschrikkelijke eraanâŚdat als je eigenlijk compleet niet goed in je vel zit en er geen zin in hebt, je toch manieren moet vinden om je werk te doen. Denk eerlijk gezegd ook dat dit precies haar probleem is, dat ze het eigenlijk helemaal niet zo leuk vind om nog te doen, maar er krampachtig aan vast probeert te blijven.
Het zou me niet verbazen als ze er compleet mee stopt binnenkort, good for her dan.
(maar misschien zit ik er helemaal naast).
als ik ziek ben dan keer ik naar binnen, kan dan zelfs geen mensen om me heen verdragen, laat staan dat iemand een vlogcamera voor mijn smoel houdt. Maarja ik ben dan ook geen influencer
Misschien ben ik nu te naief, maar als je een story post met âvoel me niet zo lekker vandaag, niets ergs hoor, maar ik kruip met een dekentje op de bank en ben even offline. Hopelijk tot snel!â is het toch gewoon prima? Neem aan dat je inkomen niet zo achteruit gaat dat je in financiele problemen komt als je 1 dag niets kan plaatsen. Als dat wel het geval is, is dat het grootste probleem van deze hele situatie vrees ik.
Of snap ik nu echt niets van de wereld van influencers
âteâ weinig posten is wel echt kut met alle algoritmes van socials, als je even minder doet is de kans vrij groot dat je de periode erna minder snel naar voren komt bij mensen
Misschien wordt Bonnie wel weer juf. Ik vind haar daar nog steeds geknipt voor
nee een blauwe bes is wel zo licht wit, i know, het is vreemd
Ik dacht eerst olijven haha
Je begrijpt wel dat ik nu morgen óók mn blauwe bes voor de yoghurt ga doorsnijden. Omg bonnie toch een echt influenza
Love deze kleine error over de binnenkant van bessen (of druiven of olijven).
Bosbessen â blauwe bessen? !!!1!1!1!!!
bosbabe
Heeft ze ook echt les gegeven? Kan me herinneren dat ze het lesgeven over filmen alleen wel heel leuk vond, of ik kijk niet lang genoeg
Ja ze heeft volgens mij pabo gedaan en ook een tijdje als leerkracht gewerkt. Als ik het goed onthouden heb
Ja pabo weet ik wel maar vlg mij zei ze juist dat ze het werken niet leuk vond (stressvol, combi van taken of dat was Lotte)
Ik doe dat alleen voor mijn nichtje, zodat ze niet stikt. En zij is 1,5 jaar.