Het andere YouTubers/bloggers topic #20

woww ik had gister nog kaastengels en toen dacht ik nog, wie smeert ze nou van tevoren in met olie (staat op de verpakking). Maar, die mensen bestaan dus… Nick

9 likes

Ja ik herinner me dat ik bij mijn Airfryer ook zo’n soort plantenspuit kreeg om je olie in te doen, ik dacht echt ga weg,ik koop dit zodat ik mijn vreten in een bak kan gooien zonder ook maar iets te doen, ga weg met je oliespritz :joy:

11 likes

My god, stel je bent op een verjaardag en dit gebeurt :joy:

3 likes

Nou juist op verjaardagen vind ik dit heel herkenbaar :joy: Ik heb een keer frikandellen en kroketten staan frituren met mijn dronken hoofd en ze allemaal op de grond laten vallen, dat was echt janken hoor :scream:

6 likes

Ik heb toevallig blauwe bessen in huis, dus zie hier:

Licht van binnen. En ze zijn echt klein!

21 likes

Misschien vindt ze het zo lekkerder eten. druiven snij ik ook doormidden als ik ze in yoghurt eet. Hou niet zo van bessen maar anders zou ik het daar ook mee doen denk ik.

5 likes

Nationale Wetenschapsagenda doen duidelijk hun huiswerk niet. Ze zetten MeisjeDjamila om promo te maken voor hun wetenschapsfestival voor kinderen. :roll_eyes:

20 likes

Ik snap niet wat hier staat

1 like

Meisje Djamila is anti-vax en Corona complotdenker

18 likes

Oei, wat een misser…

7 likes

Ja en dan ook nog eens mat/glans door elkaar (bij blauwe tegels). Op zichzelf allemaal mooie keuzes etc maar bij elkaar wel erg druk, maar goed vlg mij is ze er zelf heel blij mee!

7 likes

Ahh zonde :sob: ik zou met mn dronken hoofd echt niet kunnen bedenken om 1 kaastengel aan te bieden :joy: zou dan gewoon een aantal maken en op tafel zetten

2 likes

Heeft iemand Nienkes nieuwe woning gezien?
Wow, zo mooi en groot (vrijstaand denk ik), en dat in Amsterdam. Heel benieuwd wat ze ervan gaan maken (met interieur stylist). Ze gaan wel oude elementen behouden en die dame heeft zo’n beige/earthy marmer stijl dus ik denk wel dat het mooi wordt

3 likes

Toen mijn dochter klein was, sneed ik tomaatjes, druiven en bessen ook altijd door. Het velletje is wat stug en je wil ook niet dat er wat in de keel schiet als ze het probeert door te bijten. Better safe then sorry :grin: geldt misschien ook voor influencers.

6 likes

Haha maar Bonnie is toch geen klein kind?

51 likes

ik ben begonnen aan die verbouwvlogs van Leonie en ik word nu al gek van dat ́’kijk maar even mee’

7 likes

Ik had nooit gedacht dat dit Amsterdam kan zijn. Ik dacht meer ergens een dorp.

7 likes

Bonnie wil een nieuwe lach, maar ze weet niet hoe ze dat moet trainen.
De fake reality van maakbaarheid zit er inmiddels goed in bij haar. Aan de andere kant herinner ik me dat ze ‘vroeger’ altijd dingen zei zoals “Ik wil een nieuw stopwoord” of “ik wil een hobby”.

20 likes

Hahah ja dat ze dan een nieuw stopwoord wou en die van Lisa dan maar had overgenomen bij gebrek aan beter. Steeds dat stopwoord geforceerd erin gooien. Laat in de comments achter of jullie een leuker stopwoord weten xx

9 likes

Waar kunnen we dit huis zien

8 likes