Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wie is IP?

Oh lol laat maar, afkorting van Isabel paige dus natuurlijk :upside_down_face: ik snap nooit waarom namen worden afgekort dus ligt aan mij

5 likes

ik vind dit zo goed van Vera! echt heel informatief en denk dat dit echt een positieve impact heeft! ook fijn dat er een huisarts aan het woord kwam.

66 likes

Weet je toevallig nog wat? Ik heb wel eens wat van haar gekeken lang geleden en vond haar toen wel leuk eigenlijk

2 likes

Ohh ja daar staat me wel iets van bij nu je het zo zegt, vaag verhaal was dat inderdaad

9 likes

In de Jonna Jinton categorie vind ik Wild She Goes ook leuk! Wel onregelmatige uploads helaas

2 likes

Weet niet of dit toevallig al is gedeeld, maar dit stond bij mijn aanbevelingen op Youtube. In Yakoetsk is -35 graden blijkbaar een hittegolf :exploding_head: (-50 is normaal ). Ook mensen die daar met weet ik veel hoeveel vrieskou gewoon een ijsbad nemen en dan gaan ‘opwarmen’ in een iglo. Het zal vast heel goed zijn voor de weerstand en ze zijn natuurlijk gewend aan de bizarre kou, maar mijn ledematen sterven al af als ik ernaar kijk :stuck_out_tongue: Volgens mij heeft zij nog wel meer interessante filmpjes, dus misschien een tip voor anderen die dit ook boeiend vinden?

21 likes

Ik kreeg deze ook een paar weken terug. Kan me er zo niks bij voorstellen :scream:

4 likes

Ik kan er me ook niks bij voorstellen hoe koud dat dan wel niet is. En dat het dus eigenlijk lente is voor de mensen die daar wonen omdat het ‘maar’ -35 graden is :exploding_head: :sweat_smile: Overigens maakte een vrouw die zij interviewde zich wel zorgen omdat hun temperatuur eigenlijk al is gezakt van standaard -50 naar -45 in de winter. Ze is bang dat de permafrost waar ze op leven gaat smelten, met gevolgen voor de omgeving.

8 likes

Afgelopen zomer of die ervoor was het er al 35 graden in de zomer. Het kan er normaal ook wel prima zomer worden maar boven de 30 is echt abnormaal. Er storten daar in de staf en in de dorpen regelmatig huizen in door de verzakkende permafrost (door dooi).

Los van de opwarming is het al bizar om op een plek te wonen waar het -75 en +35 kan worden.

13 likes

Heb je zijn fietsvideo’s al gezien? Die zijn ook tof.

5 likes

Ik vond m ook heel leuk, alleen het moment met Marciano een beetje ongemakkelijk haha
En Wike die zei ‘vertrouwen jullie mij dit toe?’ 🥹🥹

2 likes

Wat is een babs?

8 likes

Buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand, die mag mensen trouwen

4 likes

Die bombers zijn wel leuk ja :open_mouth:

3 likes

Ik denk dat marciano gewoon wat meer privé is, ipv op camera. Hij is ook nauwelijks meer in haar vlogs, terwijl hij dus 1 van haar beste vrienden is

7 likes

Oeh ik vind de tegeltjes op de muur in de badkamer van Leonie ter Veld echt niet mooi. Lijkt wel plastic joh. Gelukkig is ze er zelf heel blij mee maar pfoe :sweat_smile:

2 likes

Het zijn vlg mij dezelfde tegels maar dan met een andere finish. Mat en glanzend, of bedoel je dat ook?

2 likes

Zou dit dan ook nog gevoegd moeten worden?

3 likes

Ik ga nooit trouwen maar ik zou het echt precies zo willen. Love all dit. Al je beste vrienden in zulke leuke rollen IPV random mensen die je niet kent :heart_eyes:

16 likes

Vet goede tip btw wat betreft de kranen.

3 likes