Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Haha dit doet me echt denken aan toen ik een jaar of 11 was en ik graag cool wilde zijn en mijn vriendin en ik een heel stappenplan hadden bedacht, ik moest mtv en tmf gaan kijken, make-up dragen, van die heupbroeken aan, roken etc haha. Ik heb het nog geen dag volgehouden🤪

28 likes

Onze huisadvocaat Royce komt voorbij in de nieuwe aflevering van Boos en hij komt er nou niet bepaald heuuull goed uit de verf

8 likes

Vera ziet er echt zo goed uit vind ik :fire:

34 likes

Vera is prachtig en ze rockt :ok_hand:t2::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik kan me ook een vlog herinneren dat ze vertelde dat een vriendin van haar al dr goede vriendinnen steeds “Parel” noemde en dat vond ze zóó tof. Ze ging toen ook op zoek naar iets soortgelijks maar dat lukte niet helemaal.

11 likes

:smiling_face_with_tear:

5 likes

Ze hadden een hele serie over de zoektocht naar een huis, en nu komt er een vervolg over het inrichten:

17 likes

Awh mijn beste vriend noemt mij altijd parel en dat vind ik heel lief.

Maar wel cringe als je dat ineens begint te doen ja.

14 likes

Holy shit, wat een KAST van een huis. Gekke youtubemonnie

5 likes

Is een stukje oud dorp midden in een nieuwbouw wijk uit 2004 die erom heen is gebouwd. Ik woon in de buurt, de huizen hier zijn allemaal rond de 160 m2.

17 likes

Wat praat dat mens irritant, niet te doen.

6 likes

Ja ik kan er ook echt niet naar luisteren, het is zo overdreven

7 likes

Haha Royce staat er alleen bij voor de sier, en als Tom Hofman je zo resoluut de mond snoert als advocaat, dan weet je zeker dat je geen goed verhaal hebt :sweat_smile:

4 likes

In de categorie reusachtige huizen;
Rianne Meijer (volg ik niet… kwam haar opeens weer tegen… ze vlogt in het engels tegenwoordig) gaat ook verhuizen naar een kast van een huis. Echt joh de YouTube monnies

4 likes

Ik denk ook dat dit praachtig word. Nu is zij wel een groot insta persoon (en haar vriend arts & denk flinke overwaarde op hun huis in Amsterdam) dus had dit wel verwacht qua budget/huis.

3 likes

Dit dus. Echt na paar min afgezet terwijl ik huizen/verbouwingen heel leuk vind. Ook dat semi- grappig doen de hele tijd hmpf.

9 likes

Weet jij waar het is? Niet het adres, maar us dit dan ook nog ergens in/rond amsterdam?

9 likes

Nee, volgens mij wel een stuk verder van Amsterdam: ze wilde ook echt een stuk rustiger wonen zei ze meermaals namelijk, meer platteland.

7 likes

Het is toch niet dezelfde kleur

4 likes

Maakt niet uit ik zat zelf ook te spacen toen ik inzoomde om te kleuren te vergelijken :sweat_smile:

3 likes