Jonna Jinton?
Ik zag dat ze net een nieuwe vlog heeft dus die ga ik zo ook lekker kijken! Veel plezier!
En als je meer wil kijken: Cecilia Blomdahl, Roaming Wild Rosie, Kalle Flodin, Leena Henningsen. Je kan nooit genoeg Scandinavische hippies in de natuur kijken.
Als ik me niet vergis omdat ze een verwend nest is dat haar huis in de âwildernisâ eigenlijk in de achtertuin van haar ouders had.
Maar ik kan me vergissen.
Ze vindt alles vooral echt HET BESTE OOIT: Een koude winterochtend is echt het allerbeste. Net als een frisse lenteochtend. Maar de eerste zomerochtend is echt het beste! Net als de eerste kop koffie van de dag etc.
Nanook ( hond van Jonna) mag van mij een eigen youtube kanaal krijgen, die hond is zo schattig!
Ja, dat ging over de van die zij en haar vriend hadden omgebouwd in Schotland. Bleek dat die van allang door iemand anders was gebouwd en ze gewoon dingen eruit hadden gesloopt om die weer opnieuw erin te zetten voor de videoâs (dat deden ze in het bos met gemiddeld zwaar gereedschap dat magisch verscheen).
Geen idee, zo diep ben ik er niet ingedoken haha (vind Hannah ook echt niet leuk om naar te kijken). Ik vond het ook al vaag dat er elke keer een ander verhaal was over haar woonsituatie en die van haar ouders. Ze legt steeds de helft niet uit, maar kennelijk klopt haar verhaal gewoon niet.
Haha ja misschien heb ik die expose video wel gepost, maar ik ben uit sindsdien ook 100% afgeknapt ja fake asssss
Waarom is ze nu ineens weer terug uit Europa eigenlijk?? Ze zijn alleen naar de uk geweest.
Oh en mijn grootste ergenissen is als ze in rok, zonder sjaal of handschoenen naar buiten gaat om de frisse ochtend te ervaren en dan gaat zeggen dat het koud is
Over wie gaat het nou dan? Ik dacht ook dat bovenstaande verhalen over Jonna gingen!
Zit de bali vlogs van Aimee van der Pijl te kijken. Ze was bij mij even van de radar gevallen, maar vind de vlogs echt leuk. Niet heel bijzonder ofzo, maar wel chill en lekkere vibe. Heb ook helemaal zin om op vakantie te gaan nuđ
Ik trek Isabel Paige het slechtste als ze extatisch gaat lachen en twirlen in het bos, of die artsy slomo shots als ze rent door een veld. EN als ze met haar mond vol praat wat echt heel vaak gebeurt.
The Cottage Fairy is ook leuk btw!
Ik kan echt gefascineerd zijn door sterke vrouwen die remote wonen en zelf bouwen. Maar IP is wel echt de super cringe van dit genre.
Momenteel ben ik fan van Martijn Doolaard, die bovenop een Italiaanse alp 2 stenen stallen verbouwd tot bewoonbare cottages. Ik wacht totdat hij de grote stenen van zijn dak gaat liften met een zelfgebouwde takel, om het dak te isoleren. Hij maakt prachtige shots van de omgeving en is een goed verteller. Met bijzondere buren, zoals de eenzame priester Johannes, die dmv Youtube mensen voorgaat in gebed. En ondertussen ook wandeltochten maakt, en groenten kweekt op een stijle helling in de bergen.
Wie is IP?
Oh lol laat maar, afkorting van Isabel paige dus natuurlijk ik snap nooit waarom namen worden afgekort dus ligt aan mij
ik vind dit zo goed van Vera! echt heel informatief en denk dat dit echt een positieve impact heeft! ook fijn dat er een huisarts aan het woord kwam.
Weet je toevallig nog wat? Ik heb wel eens wat van haar gekeken lang geleden en vond haar toen wel leuk eigenlijk
Ohh ja daar staat me wel iets van bij nu je het zo zegt, vaag verhaal was dat inderdaad
In de Jonna Jinton categorie vind ik Wild She Goes ook leuk! Wel onregelmatige uploads helaas
Weet niet of dit toevallig al is gedeeld, maar dit stond bij mijn aanbevelingen op Youtube. In Yakoetsk is -35 graden blijkbaar een hittegolf (-50 is normaal ). Ook mensen die daar met weet ik veel hoeveel vrieskou gewoon een ijsbad nemen en dan gaan âopwarmenâ in een iglo. Het zal vast heel goed zijn voor de weerstand en ze zijn natuurlijk gewend aan de bizarre kou, maar mijn ledematen sterven al af als ik ernaar kijk
Volgens mij heeft zij nog wel meer interessante filmpjes, dus misschien een tip voor anderen die dit ook boeiend vinden?