Ik kreeg deze ook een paar weken terug. Kan me er zo niks bij voorstellen
Hee met die huisarts heb ik op jazzballet gezeten. Ze was heel goed trouwens. Wat grappig dat ze video’s maakt
Ik kan er me ook niks bij voorstellen hoe koud dat dan wel niet is. En dat het dus eigenlijk lente is voor de mensen die daar wonen omdat het ‘maar’ -35 graden is
Overigens maakte een vrouw die zij interviewde zich wel zorgen omdat hun temperatuur eigenlijk al is gezakt van standaard -50 naar -45 in de winter. Ze is bang dat de permafrost waar ze op leven gaat smelten, met gevolgen voor de omgeving.
Afgelopen zomer of die ervoor was het er al 35 graden in de zomer. Het kan er normaal ook wel prima zomer worden maar boven de 30 is echt abnormaal. Er storten daar in de staf en in de dorpen regelmatig huizen in door de verzakkende permafrost (door dooi).
Los van de opwarming is het al bizar om op een plek te wonen waar het -75 en +35 kan worden.
Heb je zijn fietsvideo’s al gezien? Die zijn ook tof.
Ik vond m ook heel leuk, alleen het moment met Marciano een beetje ongemakkelijk haha
En Wike die zei ‘vertrouwen jullie mij dit toe?’ 🥹🥹
Wat is een babs?
Buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand, die mag mensen trouwen
Die bombers zijn wel leuk ja
Ik denk dat marciano gewoon wat meer privé is, ipv op camera. Hij is ook nauwelijks meer in haar vlogs, terwijl hij dus 1 van haar beste vrienden is
Oeh ik vind de tegeltjes op de muur in de badkamer van Leonie ter Veld echt niet mooi. Lijkt wel plastic joh. Gelukkig is ze er zelf heel blij mee maar pfoe
Het zijn vlg mij dezelfde tegels maar dan met een andere finish. Mat en glanzend, of bedoel je dat ook?
Ik ga nooit trouwen maar ik zou het echt precies zo willen. Love all dit. Al je beste vrienden in zulke leuke rollen IPV random mensen die je niet kent
Vet goede tip btw wat betreft de kranen.
Ik vind het op zich wel mooier dan veel doorsnee badkamers. Snap de verschillende tegels ook wel in zo’n grote ruimte als er straks een douchewand in zit valt het ook minder op.
Edit: lijkt mij vooral verschrikkelijk dat je straks al die voegen in de douche hebt
Nee en die vloer dan, moet je je indenken dat je een drankje op hebt en nog je tanden wil gaan poetsen, ga je spontaan kotsen van dit patroon
Ik ben ook niet zo’n fan van de kleur blauw, maar zou mijn badkamer direct voor die van Leonie ruilen
Zelfs zonder een drankje op word ik hier helemaal para van
Oh ik vind die met dat patroontje juist heel truttig!