Man man man, how can I make this about me? Ook met zo’n ongeïnteresseerde blik erbij. En daarna nog een foto posten dat ze een bord vol met eten had waar ze druk mee was. Zo respectloos.
Vlak na de 2 minuten zelfs, maar ik heb er wel bewust bij stilgestaan.
Ik ben t ook wel eens vergeten, zou er niet perse een instapost aan wijden (je weet dat je dan dit soort discussies krijgt) maar ach. Volgens mij heeft Saske het t hele jaar zwaar met het herdenken van haar vader dus ik snap ergens wel dat ze dan toch even zo’n story wil maken.
Hoop dat je eten gesmaakt heeft.
Dit is echt zo’n verschrikkelijk mens die alles om weet te draaien zodat het om haar gaat, godjakkes.
Je zou toch denken dat zo’n wappie het recht op abortus gewoon zou omarmen, maarnee, het moet allemaal weer ingewikkeld en volgens haar regels.
Ga. Weg.
Wat bedoelt zij nou? Het is toch een recht? Ik snap er echt niks van. Ken haar vaag vd uni en was altijd een vrij “links” ik ga vrijwilligerswerk doen en rook nog een jointje - kinda girl
Waar is dit misgegaan
Ze is ~wakker~ geworden
Madeleijn van den Nieuwenhuizen (Zeikschrift) poste vandaag in haar stories dat ze over abortus als recht een boek heeft geschreven dat binnenkort verschijnt. Hard nodig zo te lezen. Die Isa zegt het niet met zoveel woorden maar het zou me niets verbazen als die moederschapscultus van ‘moederhart’ en dat quasi-spirituele geneuzel over kinderen die voor hun ouders hebben gekozen, dit soort weerzinwekkende ideeën in de hand werkt. Om te janken weer.
en de stories die ze daarna plaatst maken het nog erger. Abortus is oa impactvol voor de kindjes die daarna nog in de baarmoeder komen. Echt een klap vd molen deze vrouw
Jezus wat een achterlijk mens is het toch. Praten over een ‘zieltje/kindje’ waarvan ‘het leven’ wordt beëindigd. En haar hele redenatie die op dit plaatje volgt als zogenaamde ‘verdieping’ over dat abortus een taboe is en dat er negatieve consequenties aan vastzitten en dat niemand een ‘winnaar’ is, staat VOLLEDIG los van het feit dat er ALTIJD de optie moet zijn om zelf te kunnen beslissen over jouw lichaam.
Natuurlijk moet abortus bespreekbaar zijn. Natuurlijk is het geen feest. Natuurlijk hebben sommige vrouwen spijt, maar dit heeft niks maar dan ook niks te maken met het verbieden van de keuze voor abortus. En dan doen alsof mensen dom zijn en bang dat ze hierover vallen. Het is duidelijk aandachtzoekerij, lekker controversieel zijn om weer in de belangstelling te komen. Walgelijk gewoon.
Pfff zij is zo eng. Ik keek even wie van mijn bekenden ze volgt… best wat christelijke types op de een of andere manier. En helaas 2 familieleden :(……
Iehl wat is dit voor gestoord mens gatver
Dit had ik beter niet kunnen doen. Jeetje, ben echt verbaasd over een collega.
Uit onderzoek blijkt dat dat percentage ook echt best wel klein is, volgens mij 2,5% spijt versus 97,5% geen spijt en dan gemeten direct na de ingreep.
Edit ja klopt voor de liefhebbers https://www.brainwash.nl/bijdrage/vrouwen-hebben-geen-spijt-van-hun-abortus-dus-weg-met-de-verplichte-wachttijd
Ja en wat is spijt? Willen dat je het niet gedaan had? Of spijt van het hele gebeuren. Dat je wilde dat het nooit was gebeurd. Dat je op magische wijze de tijd terug wil draaien. Is iets heel anders vind ik.
Zo’n artikel als deze deelt Isa dan weer niet. Typisch.
Volgens mij hebben percentueel meer mensen spijt van de hompjes cellen die ze wel voldragen hebben.
4 ‘vrienden’ die haar volgen, weg ermee!
Mijn moeder . Maar die gelooft niet dat coronatesten werken, maar wel dat we zielen kapot maken door abortus en er daardoor later kindjes met een handicap geboren worden, dus dat was te verwachten
.