Zelfbeschikkingsrecht als het om mondkapjes en vaccinaties gaat, maar zodra je weer een ander tegengeluid kan laten horen geldt dat niet meer
What about miskramen dan? Die zielen zijn ook kapot dus is de baarmoeder doomed? Erg want miskramen komen (helaas) regelmatig voor (1/10).
Vind dit soort uitlatingen van mensen zoals Isa zoân onzin. Wat als je als die spiri dingen niet wil voelen of gewoon niet voelt? Ben je dan wel een echt mens?! Kan me daar echt druk om maken. Door zulke gedachtengangen creeer je juist een verkeerd beeld.
maar zo draag je dus bij aan haar succes, waarom
Nou nee ik volg die helemaal niet massaal? Als ik iets wil zien van iemand die ik niet wil volgen ga ik gewoon even naar dat profiel
Vind mommy bloggers overigens ook wel weer wat anders dan iemand die zulke schadelijke waanideeën de wereld in helpt
Geen idee, want ik heb er bewust niet op doorgevraagd. Daar zou ik me alleen maar kwader in maken en mijn moeder is toch niet te overtuigen.
Dat is het ding. Dit is niet zomaar âeen programmaâ, maar een documentaire van/over hun vriendin.
Maar zo vaak worden docuâs en series toch niet âendorstâ in NL of wel? Was missh handiger geweest om dit ook nu niet te doen. Bedoelen ze dus dat je ook in theorie een negatieve review mag geven (wat natuurlijk niemand gaat doen). Verder niks naar A persoonlijk maar meer dat ik deze marketingstrategie echt niet snap
Maar vaak worden dingen van vrienden toch gratis gepromoot? Bijvoorbeeld de make up lijn van Jessie Maya, zij heeft mensen een pr doos gestuurd, die ze vervolgens gratis uitpakken op insta.
Dus dat Anna haar vrienden heeft betaald vind ik wel bijzonder
Kijkt iemand wel een naar de vlogs van Diesna Loomans? Haar computer was stuk gegaan en nu had ze een nieuwe een MacBook Pro gekocht via een of andere betalingsysteem âpay in 3â. Het leek wel een gesponsord stukje, maar dat stond er niet bij (dus dat zal dan wel niet) Edit: het ging er om dat ze dan in 3 termijnen kan betalen, zonder extra rente e.d.
Vond het zo gek ook, bouwen ze een joekel van een huis maar geld om een laptop (of andere onverwachte kosten?) in 1x te betalen heeft ze dan blijkbaar niet?
Oh vandaar. Dat is verwarrend en had ze misschien duidelijker moeten vermelden, want nu komt het erg onsympathiek over.
Ik keek haar wel maar laatste tijd niet meer, toch veel van hetzelfde.
Maar dat ze in delen betaalt betekent toch niet automatisch dat ze geen spaargeld heeft voor dit soort dingen?
Edit: soms betaal ik ook dingen in delen, alhoewel het prima van mn spaarrekening kan. Maar vind het soms zonde om van mn spaarrekening te halen (ook al is het een laptop).
Vind het prima als je geen bezwaar hebt tegen abortus, heb er wel moeite mee als je kinderen een hompje cellen noemt.
Denk dat ik nu met de hooivorken word gevolgd want andere mening maar moet van mezelf toch even reageren:
Vind het vrij heftig dat een andere mening als gevaarlijk wordt gezien (dit is niet perse als reactie op jou maar meer algemeen). Vind het gevaarlijk worden als een andere (lees: niet linkse) mening bestempeld wordt als gevaarlijk. Mensen kunnen zelf een mening vormen dus zoân anti abortus mening kun je aannemen of naast je neer leggen. Het wordt pas bekrompen als we een andere mening gevaarlijk vinden.
(Wordt natuurlijk anders als het gaat om discriminatie en andere dingen maar volgens mij doet ze niemand kwaad met haar mening)
Ze doet heel veel mensen kwaad met haar mening.
Nou, het gaat er vooral om als zoân mening voor anderen gaat bepalen wat wel en niet verboden is. Jij mag tegen abortus zijn, maar dat maakt nog niet dat je het af mag schaffen aangezien anderen daar wel gebruik van willen maken. Als het wel afgeschaft zou worden, dan is zoân mening wel gevaarlijk ja vind ik. Want daarmee neem je een hele belangrijke keuzeoptie voor anderen weg.
Ben wel benieuwd of jullie geneigd / geinfluenced zijn om naar de docu van Anna te gaan kijken?
Nav de voorstukjes zou zij niets meer weten van haar jeugd (?)
Ik vind dit ook echt zeiken om het zeiken over Anna. Waarschijnlijk wilden ze het gewoon extra veilig doen en zeker geen gezeik krijgen met de Reclame Code Commissie. Influencers promoten elkaar toch zo vaak, dat is echt niet altijd uit pure vriendschap. Maar waarschijnlijk zijn anderen minder strict met die sponregels.
Als jij geen abortus zou overwegen in geen enkele situatie, prima, dan doe je het lekker niet. Maar voorstellen of aanmoedigen om de optie te ontnemen ja, dat vind ik schadelijk. Wat gaan vrouwen die hun zwangerschap echt niet kunnen of willen voldragen dan doen? Gevaarlijke dingen.
Dus: het is schadelijk.
Ding is: wanneer een andere âmeningâ op het punt staat van mening naar recht te veranderen is het geen mening meer. Je bagatelliseert het volledig als je hier doet alsof anti-abortus een onschuldige mening is zoals hagelsag of pindakaas lekker vinden dat is. We praten hier niet over je mening uiten op de bank thuis aan je naasten (ook kwalijk op het gebied van abortus btw). We praten hier over een maatschappelijke discussie die volledig (ook in Nederland) de verkeerde richting in ontwikkelt. Dat Ăs gewoon gevaarlijk.
Wees dan eerlijk en geef toe dat het zelfbeschikkingsrecht van een vrouw volgens jou ondergeschikt is aan dat van whatever in haar buik groeit. Geef gewoon toe dat dat hetgeen is waar je naar streeft. Ook als je weet dat dat gevaarlijk is, maar schei echt uit met discussies over dat een mening niet gevaarlijk is. Bullshit. Ik kan je talloze gevaarlijke meningen voorhouden.
Eigenlijk vind ik deze redenatie zoân onzin dat ik me afvraag waarom ik erop reageer. Vanaf nu vind ik dat ik bij iedereen die ik tegenkom met geweld geld mag jatten. Mijn mening. Niet zeggen dat het gevaarlijk is, want dat is pas gevaarlijk, mijn mening als gevaarlijk bestempelen.