Jezus wat een irritante koppen op die screen, waarom doen youtubers dat altijd.
Je wil direct niet meer kijken met hun domme open monden en opengesperde ogen.
Jezus wat een irritante koppen op die screen, waarom doen youtubers dat altijd.
Je wil direct niet meer kijken met hun domme open monden en opengesperde ogen.
Ja ik raakte hier ook heel erg van in de war
Allebei, haha! Verwarrend inderdaad
Ik was fan van The Kelly Family en ik vind wat Kelly Caresse doet een slimme meet and greet/frobel middag
(De man helemaal links op deze foto, daarmee zijn we gaan hardlopen )
Dat mag wel in het opbiechttopic.
Que?
Ik heb vanmiddag tijdens kijken van Insecure de urban dictionairy erbij moeten pakken voor deze uitspraak toevallig.
Of is dit heel gebruikelijk? Ik kende het niet (voelde me toen wel boomer)
En ze doen alsof het van die enorme bollen ijs zijn (en al waren ze dat wel, lekker van genieten!) Maar dit duw je in een holle kies.
Haha nou dit is bij de ijssalon in rotterdam, dat zijn zeker geen grote bolletjes.
Haah ik heb hier een keer €16 betaald voor 2 ijsjes. Wel meerdere bolletjes met slagroom enz, maar toch die fucking servet niet eens gebruikt
hahahahaha verschrikkelijk man
hahaha kwam Clare Lucia’s douche misère tegen op Twitter
Edit: Ze zei in dit filmpje dat het leven niet meeviel voor mensen die geen douche hadden.
Heeft iemand de Live over beleggen van Cynthia gezien? En weet iemand hoe ik hem kan terugkijken? Ze zou hem toch opslaan?
Rare vraag.
Pfff je gaat toch niet dat hele end vliegen om heel de tijd in t zelfde huis te zitten? Ga dan naar Spanje ofzo. Ook lekker weer.
Ik eet een boterham met avocado en ei en kijk de vlog van Tiger Vita, de cirkel is rond hoor
Ah de vlog van Monica is superlang maar toch blij dat ik 'm aangeklikt heb, zo gezellig lijkt me om met je dochter op vakantie te gaan! En lijkt me ook een lastig moment aan het einde.
Edit: weg blur
Waarom blurren als er niks staat
Uberhaupt spoilers voor vlogs