Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wel vakantieparkfietslessen dan, op zo’n familiefiets met speurtocht

4 likes

Jammer dat de puntjes nog niet lekker op de ‘i’ staan bij het Wylde Pad. Van sommige zaken denk ik wel een beetje oke, het is toch logisch dat je dit goed hebt geregeld als je een vakantiepark uitbaat? Dus dat er een hartelijk welkom is bij ontvangst, dat je kort uitleg krijgt over het park en dat er altijd iemand aanwezig is die je inderdaad niet via social media hoeft te benaderen (?). Is een vast aanspreekpunt/altijd iemand aanwezig bij de receptie trouwens niet sowieso verplicht vanwege de veiligheid? Ook lees ik in de Google reviews dat gasten teleurgesteld waren dat het programma tijdens het Wylde Weekend was gewijzigd vanwege de storm. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar communiceer dat dan even, want nu moesten ze er blijkbaar zelf achterkomen? Op zich een aardige geste dat gasten onbeperkt mimosa’s mochten drinken, maar kreeg niet de indruk dat ze dit wisten en niet iedereen drinkt (veel) alcohol. Ik snap dat het overmacht was door de storm, maar kan goed inkomen dat het op deze manier, wanneer je ook nog eens meer hebt betaald voor extra activiteiten die er niet waren, wat teleurstellend was. Ik hoop dat ze wat met de feedback gaan doen, want het komt nu chaotisch en op sommige punten laconiek over. Natuurlijk is het leuk als de plek er hip gestyled uitziet, maar dat is uiteindelijk niet je core business, gastvrijheid en je gasten ontzorgen zijn dat wel.

7 likes

Ik denk dat het stylen van alle huisjes juist het enige is dat Rasjel leuk vindt aan het hele vakantieparkavontuur

22 likes

Op de insta van wp kan je nu zien dat gister de muziekbingo jiet doorging vanwege corona. AS IF. Welke coronamaatregel verhindert nu krasjes op papier zitten als je een liedje hoort?

18 likes

Ja sorry, ik ga al met je vriend. Die is tenminste wel enthousiast.

6 likes

Oh jammer haha had jou zo mee kunnen nemen vanmiddag

6 likes

Een vriendin van mij is laatst ook naar zo’n weekend geweest op het Wylde pad. Zij kijkt echt enorm op tegen Ras en Willem. Ze zei dat vooral Willem heel aardig was. Ze waren inderdaad flink aan het feesten, ik kreeg er een beetje het idee bij dat ze het gewoon heerlijk vinden dat ze zoveel toeschouwers hebben als ze “lekker los” gaan.

17 likes

Ja voor zover ik kan inschatten van die 10’ vlog per week lijkt Willem me wel een vriendelijke en sympathieke mens. Alleszins toch tegen de medewerkers van het WDP.

1 like

Ik denk eigenlijk dat het heel slim is dat Willem en Rachel meefeesten. Trekt mensen aan die hen graag volgen als ze zelf op het vakantiepark rondlopen etc. Ze moeten dan alleen een paar weekendkrachten in dienst nemen voor receptiewerkzaamheden e.d. (dat kan niet de grootste kostenpost zijn). Maar om nu op een serieuze review te reageren met: wij waren aan het feesten is echt te lullig. Ik denk dat ze daarmee veel communicatie klachten opvangen en zichzelf bezig kunnen houden met wat ze leuk vinden.

Zelf ben ik jaren terug ook eens naar Duitsland gegaan om daar met een groepje te gaan hardlopen met iemand van de Kelly Family, rondom hun kasteel (flink geld voor betaald en ook nog een hotel geboekt).
Als ik die Kelly volgde zou ik het ook leuk vinden om samen met haar een moodboard te maken. Volgens mij nog bij haar thuis ook.
Ik denk dat mensen het ook zien als een meet en greet ‘extra’

9 likes

Of hebben we het over Kelly Caresse en fam?

27 likes

Jezus wat een irritante koppen op die screen, waarom doen youtubers dat altijd.

Je wil direct niet meer kijken met hun domme open monden en opengesperde ogen.

32 likes

Ja ik raakte hier ook heel erg van in de war

16 likes

Allebei, haha! Verwarrend inderdaad
Ik was fan van The Kelly Family en ik vind wat Kelly Caresse doet een slimme meet and greet/frobel middag

(De man helemaal links op deze foto, daarmee zijn we gaan hardlopen :smiling_face_with_three_hearts:)

14 likes

Dat mag wel in het opbiechttopic.

55 likes

Que?

4 likes

Ik heb vanmiddag tijdens kijken van Insecure de urban dictionairy erbij moeten pakken voor deze uitspraak toevallig.
Of is dit heel gebruikelijk? Ik kende het niet (voelde me toen wel boomer)

5 likes

En ze doen alsof het van die enorme bollen ijs zijn :roll_eyes: (en al waren ze dat wel, lekker van genieten!) Maar dit duw je in een holle kies.

1 like

Haha nou dit is bij de ijssalon in rotterdam, dat zijn zeker geen grote bolletjes.

3 likes

Dit gedoe van Bonnie over die bolletjes doet me aan deze man denken :smiling_face_with_tear:

16 likes

Of deze :joy: (Niet echt, behalve dat het om bolletjes ijs gaat whaha).

7 likes