Ja er zijn idd weinig vega opties, dat zijn ze gelukkig wel aan het verbeteren.
Ja omdat ze al in hun achterhoofd hadden dat ze de rugzakjes lekker zouden vullen voor de lunch later die dag.
Wacht even⌠ze heeft die oren die ze draagt bij de Primark in NL gekocht en meegenomen naar Disneyland zodat ze geld kon besparen? Dit is echt next level tatta. Canât relate.
Dat vind ik dan weer big brain eigenlijk
Persoonlijk krijg ik liever een kogel door mân kop dan met oortjes rondlopen, maar die krengen zijn ook nog eens âŹ25+ terwijl ze bij de Primark een paar euro zijn.
Ja ik ben dan toch tatta genoeg om te zeggen slimme besparing
Je hebt zelfs een Primark vlak bij Disney met een gigantische collectie. Maar natuurlijk wel de souvenirs inpakken alsof het echt vanuit Disney komt hè
Huh bedoel je niet andersom?
Begrijp de moeite van het pindakaas overpotten niet, voor die 3 weken een heel potje mee nemen en ter plekke weg gooien zodat je niet met dat bakje zit lijkt me praktischer, maar soit
Nee? Vlak bij het park zit een shopping centrum en die primark speelt daar goed op in. Ik ken mensen - en online wordt het ook vaak getipt haha - die daar Disney cadeautjes kopen voor thuis maar wel tasjes van Disneyland zelf gebruiken alsof het daar vandaan komt
Ik werd echt helemaal gek van het eindeloze commentaar over hoe duur alles is en dat vergelijken van prijzen my fucking God, ik snap het echt niet. Je hebt het zoveel leuker als je van te voren gewoon accepteert dat alles duur is en het daarna gewoon los laat. Koop gewoon die vegaburger van 20 euro je bent 1 keer in Disney.
Is ook hoor! Ik heb van te voren ook een Disney trui ergens anders gekocht. Maar je weet gewoon dat het daar duur is, accepteer het of ga gewoon niet.
Oohhh ik las het verkeerd, ik dacht een Primark vak/vlak als shop in shop binnen Disney.
Die hyperbolen van jou altijd
Ja pure onzin ook
Ik zou om mân leven te redden zo 3 jaar lang in een zweterig Plutopak lopen hoor. Maar het bekt gewoon lekkerder om te doen of je principes hebt.
Disney zelf zal er toch iets over te zeggen hebben waar hun eigen merchandise verkocht mag worden? Daar heb ik in ieder geval geen medelijden mee. Als het hetzelfde item is, lekker bij de Primark kopen anders ben je toch dief van je eigen portemonnee? Is beiden gewoon plastic van een paar cent dus snap het verschil niet.
Dan ben je dood.
Het aparte vind ik dat Bonnie over alles zeikt dat het zo duur is maar toch niet realiseert dat ze zelf de beslissing maakt dat ze naar een duur pretpark wil gaan en daar (dure) merchandise troep koopt of overweegt te kopen. Vooral dat laatste snap ik echt niet.
Echt he. Het hoeft niet? En je kan ook prima zelf broodjes smeren om mee te nemen. Op het station zit daar een klein supermarktje waar broodjes goedkoop zijn. Er zijn altijd opties
Maar dan nog als ze het zelf meeneemt zullen we ook nog te horen krijgen hoe duur alles is puur omdat ze er zo op gefocust zijn. Dan hoor je de hele tijd âEcht chill dat we ons eigen eten meehebben want het is hier XX bedrag.â Snap gewoon niet waarom ze dat telkens in de vlog blijft benoemen, hou het voor jezelf.
Dacht ik eerst ook⌠Ga zelf maar kijken, je komt van een koude kermis (duur disneyland pretpark?) thuis