Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ben wel benieuwd of ze Disney nu een aanrader vond want ze leek ook geen attractie echt leuk te vinden. Vond het wel een beetje sneu allemaal ofzo!

8 likes

ik heb de vlog gezien en ben gelijk genezen van het romantische idee om een weekend naar disney te gaan met mijn man. :smiley: wat een arremoei! en daar betaal je dan zoveel voor? ik zou me ook genept voelen.

3 likes

Dr is wel meer vies daar met al die snotblagen.

8 likes

Ja europapark heb ik ook hele goede verhalen over gehoord!

7 likes

Ja Europapark is geweldig :heart_eyes:

7 likes

OMG echt? dat heb ik gemist. Dat is zo skeer, die meid verdient echt genoeg met d’r influencer life om in ieder geval niet een gratis lunch mee te sneaken van een hotelbuffet.

7 likes

Ik zou ook wel broodjes meenemen en smeren en daar opeten en dan in het park alleen een ijsje halen ofzo.
Ben niet eens zo gierig maar hou niet van dingen die heel erg overpriced zijn.
Ik kijk soms wel op sites van disneyfans die dan al die snacks kennen en beoordelen enzo. Misschien zou ik me daar oriĂ«nteren en dan 2 dingen kopen die ik echt wil proberen en voor de rest m’n maag vullen met huisgemaakte dingetjes

8 likes

HĂ© ik snap er niets van?? ik dacht echt dat ze dit zei (“we hebben heel het buffet meegenomen” en toen “haha nee hoor jongens we hebben allebei maar een paar dingetjes meegenomen, valt best mee”)
Maar ik kan het niet meer vinden?

Ben ik ergens vandaag in slaap gevallen en heb ik dit gedroomd of zo? Sorry ik wil niet een nieuw halve kaassoufflé saga starten, ik haal het weg. Sorry Bonnie.

5 likes

Ik kan het me oprecht niet herinneren gehoord te hebben in de vlog, maar het zou niet vergezocht van je zijn hoor :joy:

4 likes

Dat heeft ze zeker wel gezegd! Dat ze op dag 2 maar €6 hadden uitgegeven
om die reden.

7 likes

Oh ja zie je wel! Dat stukje bedoelde ik inderdaad.

5 likes

ZER EURO. Jezus wat veel geld

23 likes

Nee dat was goedkoop he, zelfs voor hun standaarden. Allemaal door die ontbijtbuffet escapade :grimacing::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ja dat weet ik haha.

Waar hebben ze dan 6 euro aan uitgegeven? Aan een kopje espresso

4 likes

Er is ook zo’n vakantievlog dat ze een paar weken in (volgens mij) KroatiĂ« zijn en ze dan helemaal LYRISCH zijn omdat ze 100 euro van hun tante hebben gehad en dan eindelijk een keer ‘wilde uitgaven’ kunnen doen zoals het drinken van een cocktail of het nemen van een taxi.

18 likes

Toen waren ze vast nog student toch? Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik toen ook over elke euro die ik uitgaf moest nadenken :sweat_smile:

10 likes

De poll die je wist dat zou komen.
Liever:

• pindakaas in een bakje meenemen en ontbijten met zelfgesmeerde boterhammen
  • allebei ‘een paar dingetjes, echt TOP’ meesneaken van je ontbijtbuffet zodat je geen lunch hoeft te betalen en voor 6 euro de dag door kunt komen

0 stemmers

1 like

Bonnie sowieso niet, die was toen al fulltime influencer. Nick wel.
Ik bedoel ik ga niet zeggen wat anderen met hun geld willen doen, als ze het prettig vinden om vooral veel te sparen (wat zo is, heeft ze wel eens benoemt) helemaal prima, maar dat “6 euro voor een koffie???” terwijl je echt wel genoeg, misschien wel meer dan de meeste leeftijdsgenoten, verdient vind ik gewoon irritant. Benoem het gewoon niet.

15 likes

En ze doet zich ook niets anders voor dan ze is, dat vind ik ook wel echt leuk hoor wat dit soort dingen betreft haha

8 likes

Dat is wel waar idd.

5 likes