Soieso team meesneaken. Maar meer van dje handige kleine smeerseldingen voor die ene keer in t jaar dat ik iets zoets op brood wil en geen grote pot wil kopen.
Nou, vooral als je dan bij Le Mistral tegenover de Notre Dame aan de Seine gaat zitten of in Disneyland Parijs. Je kunt heus wel goedkopere koffie krijgen hoor, ook in Parijs, en prima als je dat wilt maar dan moet je niet op de hot spots gaan zitten. En als je wel op die hot spots wilt zitten ook prima, maar dan is het een beetje stom om zo verontwaardigd te zijn (en steeds weer).
Ik mis het antwoord “beide”!
Ik begrijp je standpunt, maar je argument niet. Want waarom mag je als je wat meer te besteden hebt, niet vinden dat iets te duur geprijsd is of ergens het geld niet voor over hebben? Dat heeft toch niks te maken met wat je in je portemonnee hebt zitten.
Ja maar dat kan niet want als je naar het ontbijtbuffet gaat om een hele lunch mee te smokkelen in je rugzak dan ga je niet ook nog met meegenomen pindakaas ontbijten.
Of tenminste ik ging ervan uit dat je wel gewoon voor het ontbijt zelf betaalde
Op vakantie heb je verschillende dagen en soms verschillende onderkomens. Dat kan best beide. Niet op 1 dag inderdaad!
Nou ik zit nu de video te kijken en ben bij t buffet. Dr zijn wel wat dingen die ik mee zou smokkelen hoor. Ik bedoel een mini mayo potje geweldig
Ok je hebt me overtuigd, jij mag een pindakaasbakje meenemen en stiekem croissantjes in servetjes rollen en in je rugzak proberen te doen zonder dat het personeel het ziet.
- Plastic bakje met pindakaas èn stiekem lunch meesmokkelen van het ontbijtbuffet, win-win
0 stemmers
Ik bedoel meer het constante benoemen ervan. Het is een beetje dat “Nou, 20 euro is wel 40 gulden hoor!!” gedoe wat al onze moeders riepen in de jaren 2000. Je kan het wel blijven benoemen en er over klagen maar daar wordt je koffie niet goedkoper van. En als een influencer die genoeg verdient dit dan echt consequent doet in videos is dat hinderlijk.
Maar zou je dat potje mayonaise dan diezelfde dag voor lunch eten en verder niets te eten kopen?
Mensen die naar een pretpark gaan en klagen over wachttijden zijn sowieso erg vervelend. Als iets zeker is aan een pretparkbezoek dan is het wel dat je hoe dan ook ergens moet wachten. Bonuspunten als mensen in het weekend of de vakantie gaan.
Wat heeft ze wel gezegd, dus dat ze dingen van het buffet wegnam voor later?
Nee ik gebruikte dat als voorbeeld, “Zoals onze moeders in de jaren 2000 riepen” zeg ik er letterlijk bij
Pindakaas eten kent alleen maar verliezers.
Ja helemaal mee mee eens, maar dat staat los van haar als influencer of dat ze wel of niet boven modaal verdiend.
Nee dat niet. Ik ben gewoon een hebbert maqr geef wel geld uit
Overigens hoop ik niet dat, mocht Bonnie of iemand die haar kent en het aan haar doorgeeft lezen, het nu lijkt alsof we haar mentale problemen uitlachen ofzo. Ben me heel bewust dat ze door alles ook gewoon wat klageriger is en ik herken dat maar al te goed, maar een skeer was ze al sinds vlog 1 dus
Ja, en je hebt ook gehoord waar ze die gekocht heeft voor 2,50?
Die keer dat ik een kopje thee van 9 euro dronk met uitzicht op de eiffeltoren. No regrets
Ik heb echt te doen met Bonnie, ze zegt ook in de comments dat deze vlog helemaal niet leuk was om te editen omdat het zo’n vertekend beeld geeft en ze zich heel angstig en naar voelde. Dat mensen dan zeuren dat ze teveel klaagt terwijl ze zich zo rot voelt voelt is wel best onaardig. En tja als dingen tegenvallen mag je dat ook best benoemen toch. Ik weet zelf nu in ieder geval zeker dat ik daar nooit heen wil