Ze was ‘vroeger’ echt heel anders, juist extreem blij met de meest onbenullige dingen. Dat ze bijvoorbeeld een topdag had omdat ze theelepels had gekocht met een paasei handvat en dat haar vrienden dan zoiets hadden van “Jij bent zo snel blij”.
Ik denk gewoon dat het influencer leven je uiteindelijk niet in de koude kleren gaat zitten, je moet elke dag naar jezelf kijken en allerlei commentaar kunnen verdragen…maar daarnaast kan iedereen om wat voor reden dan ook depressief worden, of minstens somber. Bij haar merk je wel echt dat het mentale problemen zijn waardoor ze zo vlak en soms ‘chago’ overkomt nu.
Maar dat heeft ze nog steeds toch, ze werd ook helemaal wild van die flesjes hotelshampoo met een dopje met twee oortjes erop en het feit dat er een bad in de hotelkamer was. Ik vind haar wat dat betreft ook helemaal niet veranderd hoor.
Ik vind trouwens dat de vlog niet echt een goed beeld geeft van hoe een dag in het park kan zijn (nav mensen hier die zeggen dat ze er altijd heen wilden maar door deze vlog niet meer), maar ik kan me goed voorstellen dat als je je angstig/niet goed voelt dat lang in de rij staan met mensenmassa’s en in een druk pretpark zijn niet de leukste bezigheid is en dat het ook logisch is dat daar niet de meest spetterende vlog uit komt. Alleen al het idee dat je het dan ook nog eens leuk ‘moet’ vastleggen terwijl je je zo voelt lijkt me al benauwend.
Guilty… ik denk dit weleens… haha
Ze moet het toch niet vastleggen? Er was geen spondeal met Disney?
Ik denk nog steeds dat je niet moet vloggen als je rot in je vel zit en zelfs je eigen vlog editten stom vindt…
Dat is te makkelijk gedacht, denk ik. Ze heeft het er al lang over dat ze naar Disney gaat, volgers ‘‘verwachten’’ een vlog (denk dat ze best veel berichten krijgt waar de disney vlog blijft) en ze wil zelf ook leuke content maken want het is haar werk. Ik denk dat dat alles bij elkaar voor best veel druk zorgt en dat je niet zomaar die camera laat liggen
Wat @June inderdaad zegt. En ze had ook uitgelegd een paar weken geleden dat ze op aanraden van haar psycholoog bewust wel een beetje werkt omdat ze ook depressieve klachten had waardoor ze anders misschien kans had om haar bed niet meer uit te komen. Dus kan me wel voorstellen dat als je dan iets wil vloggen en delen, dat je dan zo’n moment als Disney doet. Zeker omdat haar kijkers daar meer op zitten te wachten dan op een vlog waarin ze niks doet.
Yep
Ik vond de vlog best meevallen tot ongv 20 minuten daarna werd het wel erg hahaha zelfs voor mijn Bed & Breakfast standaarden
Nee daar heb je helemaal gelijk in, ze is als persoon ook niet veranderd en daarom hou ik ervan om haar nog steeds te volgen, ik bedoel meer dat ze niet meer zo vanzelfsprekend happy girlie is, en dat dat heel menselijk is want iedereen kan door mentale problemen overmand worden. En je merkt dit ook wel echt in haar vlogs.
Ik vind dat alleen maar goed dat ze het gewoon laat zien. Mijn reactie was op iemand die zei: Ik heb haar vlogs nooit gezien maar ze lijkt me een zeikerd.
Aan de andere kant postte ze ook op insta dat ze helemaal niet kon genieten van disney door hoe ze zich daar voelde dus ik waa zelf best verbaasd dat er toch een vlog kwam waarin ze ook nog eens alles leuk en vrolijk probeerde te laten zijn. Ik denk echt van meid gun jezelf die ruimte om even niet te werken. Ik denk dat ze heel erg die druk die jij beschrijft voelt, en als je je al niet goed voelt dan is het al helemaal moeilijk om grenzen te trekken en te kiezen voor jezelf. Want een beetje blijven werken voor je mentale gezondheid en zoiets moeten doen tijdens en na je vakantie is wel echt iets anders.
Eens! Geld uitgeven is prima, maar geld ‘verspillen’ aan te duur geprijsde rotzooi voelt echt anders…
Ik hoop voor haar dat alles rondom hun trouwen wat ze aan haar kanaal ‘ophangt’ ook niet een dergelijk effect op de trouwerij heeft.
Ik ben wel benieuwd geworden naar de vlog nu. Ga hem straks kijken. Ik denk ook heel vaak “dit is heel duur” en “zonde van m’n geld”, maar dat komt echt doordat mijn moeder dat er vroeger heeft ingestampt. Kan er dan ook niet echt van genieten. M’n moeder sleepte ook altijd een rugtas vol met eten en drinken mee naar een pretpark
Over Phantasialand heb ik ook goede dingen gehoord!
En inderdaad je moet disney plannen en “weten” welke attracties je t best als eerst moet doen. Of tijdens de parade in de populaire attracties gaan. Heb toen in 2 dagen alle attracties gedaan die ik graag wilde doen . Genoeg te vinden op fora en vroeger mn tips gehaald van het girlscene disney forum haha.
Ooh droge boterhammen met pindakaas in de efteling/disney terwijl je friet ruikt is toch marteling.
Toch heb ik daarvoor gekozen: ben ooit eens met mn schoonfamilie een weekendje weg geweest en daar werd het hele ontbijtbuffet leeggeroofd. Het begon met een extra croissantje in een servet en een jammetje achterover drukken, maar op den duur verdwenen er hele stokbroden in de rugzak en werd de halve schaal eieren erin leeggekieperd. Het allerergste was toen mn schoonmoeder een plastic zakje pakte om daar ham in te stoppen.
Heb me zelden zo erg geschaamd in mn leven. Andere gasten zaten ook echt naar ons te kijken met wtf
Er staat in Disney nu meestal een bordje op de tafels of bij het buffet dat het niet te bedoeling is dat je eten meeneemt. Ik vraag me ook af hoeveel van die meegesmokkelde broodjes uiteindelijk alsnog in de prullenbak verdwijnen, best zonde dan.
Nou aangezien Bonnie en Nick er tot volle tevredenheid hun hele lunch mee hebben vervangen denk ik niet dat zij het meegesmokkelde eten hebben weggegooid