Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ga wel stuk om Bonnie die elke keer helemaal onder de indruk is van “die guy van Coco.”

En oh ja, ik neem ook wel eens een banaan of appel of ander fruit/reep/makkelijk tussendoortje mee van een ontbijtbuffet. Moet ik nu naar het biechttopic?

7 likes

Ik heb als student een keer een gekookt ei meegenomen van het ontbijtbuffet zodat ik een snack had voor op het vliegveld, maar omdat ik nog een onervaren ontbijt-dievegge was had ik het ei zo, zonder zakje of servet, in mijn tas gegooid. Daarin is het gaan rondstuiteren en vervolgens zaten al mijn spullen onder stukjes ei :smiling_face_with_tear:

26 likes

Sanneke is nu ook in disney, en zij heeft dan geen vlog, maar in haar stories op insta laat ze veel zien. Zo’n andere sfeer, ze heeft veel minder volgens mij dan Bonnie te besteden, maar je proeft -correctie- merkt veel meer de beleving.

6 likes

17 likes

Het hoogtepunt van de vlog was toen Nick z’n veter brak.

21 likes

Ben nu de Disney volg van Bonnie aan het kijken maar heb nog nooit iemand zo enthousiast gehoord over een ontbijt buffet hoor :joy:. Lijkt mij de hel om als je niet lekker in je vel zit naar Disneyland te gaan. Zoveel prikkels. Ik raak al overprikkeld als ik er naar kijk.

9 likes

Wat overbodig dit. Zo kun je je gewoon uitdrukken.

12 likes

Ik wou net de nieuwste aflevering van mijn standaard podcast luisteren, maar sla toch maar over denk ik :face_vomiting:

20 likes

Dit is echt precies hoe ik me Nederlanders voorstel in het buitenland.

8 likes

Ha, ik wilde vanochtend ook een van mijn vaste podcasts luisteren en daar zat hij ook al in, heb ik ook maar overgeslagen. :stuck_out_tongue:

7 likes

WAAROM toch DIE stomme hoofdLETTERS

19 likes

Ik skip ook, vreselijk.

4 likes

Voor iedereen die nu twijfelt over Disneyland: het is geweldig!! Ik ben ook ooit een lang weekend met mijn vriend geweest (in het najaar) en kan me vooral herinneren dat we het heel leuk hebben gehad (ondanks een regenbui en een attractie die tijdelijk dicht zat). Vind die vlog van Bonnie de sfeer totaal niet goed weergeven.
Je merkt inderdaad echt dat ze niet goed in haar vel zit.

14 likes

Disneyland Paris is ook wel heel makkelijk vergeleken hoe de Foefs Disney World aanpakken. Zij moeten echt van alles hogere wiskunde maken he (volg van vandaag gaat over planning). Gelukkig is Gregor hoogbegaafd in ongeveer alles, dus komt vast goed

(sorry voor deze cross-over van beutyblog maar Disney haakje)

7 likes

Ik vind disney echt precies zoals in Bonnies vlog. Overpriced en verder wel ok.
Het is voor iedereen anders zoals je t ervaard. Ik denk dat de fomo show er een aflevering van moet maken.

27 likes

Ipv piemels die Mickey-oren bij Tobi :heart:

17 likes

Ik moet echt even afkicken nu er geen nieuwe fomo show afleveringen meer zijn :sob: heb alles inmiddels al 20 keer gezien

24 likes

Ik heb de vlog van Mascha niet gezien maar een trip naar Disney World plannen is echt hogere wiskunde en heel anders dan in Parijs. Je moet daar álles plannen, tot attracties, maaltijden, fastpassen (waarvan het systeem weer is omgegooid). Je moet al super veel van tevoren vastleggen, terwijl dat in Parijs dus helemaal niet hoeft.

5 likes

Same! Ik zou best graag een keer willen, maar dan zie ik weer wat je moet plannen en hoe lang je moet gaan en dan haak ik af. Niet te doen joh

6 likes

Je hebt gelijk, dat heb ik vast onderschat!

6 likes