Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja precies, net als Blablabla is zwanger! Het is een babyt :eyes:

17 likes

Waarom is die Emma leuk? Ik heb laatst een blog aangeklikt maar kon dat Amerikaanse gewauwel niet aan

10 likes

Wat dan? Ik heb de laatste 10 minuten gekeken maar zag niks lastigs

1 like

Dat ZL meteen met Lars meeging, dat stukje dat ze even uitsprak dat ze het soms lastig vond, dat co-ouderschap

5 likes

Haha Bobbie is zo chaotisch (en 4x zegt): ā€œik had helemaal niet van tevoren bedacht dat ik de huiskamer leeg moest halen (of afplakken) zodat ze kunnen stucenā€

Ook wel gek dat zij alle materialen zelf vooraf moet kopen

6 likes

Ik kan het ook waarderen dat ze alles gewoon doet, maar aan de andere kant denk ik ook continu heb je daar nou echt niet over nagedacht? Bijvoorbeeld toen ze zei goh verbouwen is wel duur zeg. Ja, meid, wat dacht je dan

3 likes

Ze houden niet echt van strijken daar op het Wylde Pad, dat is wel duidelijk :grimacing:

44 likes

Heel erg hotel chique zo inderdaad! :smiling_face_with_tear:

36 likes

Je moet toch ook kunnen inspelen op eventuele calamiteiten. Best een verantwoordelijkheid al die mensen bij elkaar. Ik zou het bij Spa rood houden.

9 likes

Huhhh :rofl:, waarom zou je dit als sponsor goedkeuren

9 likes

Omg schaamteloos. Zo zou ik mijn eigen bed nog niet op insta durven plaatsen, laat staan een hotelbed.

23 likes

Dat is gewoon een beslapen bed, waarschijnlijk gewoon haast met foto’s maken ofzo?

3 likes

Linnen kreukt toch altijd heel erg?

6 likes

Vind dan wel gek dat je dat gebruikt als foto om ā€œje bed hotel chique op te makenā€ haha daar stel ik me toch wat anders bij voor.

8 likes

Nieuwe aflevering!!

37 likes

Ik gil nu al om tobias.
" Als kinderen vieze kleine stekeltjes hebben dan moeten ze niet in mn buurt komen"
Heel herkenbaar.

58 likes

Gefixt

15 likes

Ik weet nog dat ik vroeger (alsin 15 jaar terug toen ik begin 20 was) altijd een beetje jaloers was op Teske, Cynthia, Vera en later ook een beetje op Bonnie. De meeste vroeg begonnen met YouTube en al verdienden al jong vrij veel geld terwijl ik nog met mijn stufi zat. En dat ik me toen ook afvroeg wat dat jong populair en ā€œrijkā€ zijn nou met ze zou doen… Volgens mij zijn ze allemaal inmiddels door een lastige tijd gegaan waarbij het helemaal niet zo goed met ze ging (of nouja, bij Bonnie is dat nu dus). :frowning: :open_mouth: Best bizar eigenlijk wel.

15 likes

Ik heb het idee dat we zowat allemaal inmiddels wel eens door een lastige tijd zijn gegaan waarbij het niet goed ging :sweat_smile:

118 likes

Ja, net haar vlog gekeken en heb t best met r te doen, zo’n ontzettend vrolijke meid die dan ook ā€œgepaktā€ wordt door depressie klachten etc. Echt iedereen kan het overkomen, ook bij diegenen waar je het niet verwacht. Ik zit zelf ook al een hele tijd in een depressie en herkende een hoop…vooral dat afgevlakte wat je echt merkt bij haar. Hoop dat het over een tijdje beter gaat met r.
Vond de vlog overigens ook heel leuk, Lisa lijkt me echt een top vriendin.

9 likes