10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Disney
De laatste paar berichten zijn verplaatst naar het Disneytopic. Graag weer ontopic, influencer-gerelateerd.
Toen ik gisteren de vlog aan het kijken was dacht ik even heel naĂŻef âtot nu toe nog geen geklaag over de prijzen gehoord, misschien valt het meeâ en toen op dat moment begon het. Ik snap dat pretparken duur zijn, dat ze een marge hebben van heb ik jou daar, maar ergens kun je dat ook wel verwachten toch? Soms komt Bonnie echt onder een steen vandaan. Eerst dacht ik dat ze het erom deed, maar ze is dus gewoon zo.
Ik weet het: leven en laten leven maar loopt Bonnie nu serieus met Mickey Mouse oren door Disney? Zij is toch⊠dertig(!)
Misschien ga ik nu iets heel controversieels zeggen maar: ik begrijp écht niet wat je in Disney te zoeken hebt als je 16+ bent. Ik begrijp die hele fascinatie die mensen hebben met dat park niet.
Ja vgm doet iedere 16 plusser die disney leuk vind dat.
Want als je 30 bent vind je opeens achtbanen niet meer leuk? Het is toch gewoon een attractiepark?
Sommige mensen vinden dat leuk en andere niet, kan toch.
Ik woon praktisch naast Disneyland en ga er af en toe met vriendinnen heen en dan hebben we een gezellige dag waarin we in attracties gaan, pretzels en churros eten en cocktails drinken. Ik houd niet zo van Disney films maar ik vind zoân dag wel gezellig.
Een dagje uit begrijp ik. Maar ik doel op de hysterie van volwassenen rondom dat park.
Dit kun je over alles toch wel zeggen? Mogen volwassenen dan niks meer leuk vinden wat voor kinderen bedoeld is? Wat een saai leven
Vond t wel funny dat Bonnie zei dat je toch op je 30ste niet meer met een knĂșffel rondliep
Keukenhof natuurlijk
En anders is er altijd nog jeu de boules
Lekker bridgen met de meiden
Lekker advocaatje dâr bij
Heb denk ik even de memo gemist dat je als 30+'er je moet gedragen alsof je al met 1 been in het graf staat.
Sterker nog, je moet op zijn minst al een kist uitgezocht hebben op die leeftijd. De tijd gaat snel hoor.
Maar serieus, ik snap best dat je het misschien zelf niet leuk vindt, maar wat gebeurt er volgens jou na je 16e dat het na die leeftijd onvoorstelbaar is dat iemand daar plezier in zou kunnen hebben.
Wat is er volgens jou zo exclusief alleen voor kinderen aan dat park, dat het zo bizar is dat mensen van 30 (!) er âgaspâ lol aan beleven.
Dat is oprecht leuk in zoân jeu de boules bar met wijn erbij
OMG the ageism. Ik heb echt medelijden als je zo bekrompen denkt dat je na je 16e bepaalde dingen niet meer zou kunnen doen. Wat mis je dan een hoop.
Nou, aan de reacties te zien is dat zĂ©ker het geval đ«ą
But youâre not alone Marley, ik heb er ook niks mee