Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ohh ik vind dit vrij vaak gebeuren hier op het forum met wel/niet woke uitlatingen, maar in dit geval vond ik het niet zo bijzonder eigenlijk. We willen niet stoppen met het leuke leven na ons 16e, dat is alles😁

4 likes

Of je laat iedereen gewoon doen wat hij/zij leuk vindt zonder er meteen een oordeel over te hebben omdat het niet binnen jouw plaatje van volwassenheid past. Zolang ze er niemand kwaad mee doet, who cares?

10 likes

Sorry welk eiland gaat ze heen

47 likes

Ja, ik noem dingen ook graag fascinerend wanneer ik iets met m’n superioriteitsgevoel wil. Dat herken ik wel.

6 likes

Paar stories later komt ze er op terug

2 likes

stories zijn nu verwijderd - wat was haar redenering?

5 likes

In de war met Puerto Rico?

5 likes

Nee hoor, ik zie ze nog! Maar ze zei daarna zelf ook van lol dat is geen eiland
Maarja kan gebeuren toch?

4 likes

Mijn hersenen:

image

13 likes

Lekker avondje klaverjassen is ook nog een optie!! Of bridgen! Super fun!!

6 likes

Hahaha altijd handig om in de buurt te hebben!

9 likes

Bij Costa Rica denk ik altijd aan Jurassic Park op 1 of andere manier… :thinking:

4 likes

Natuurlijk kan het gebeuren maar het is wel een grappig foutje omdat Cynthia zo’n eilandmeisje is.

5 likes

Heeft ze niet eens fillers geprobeerd voor haar kin/onderkaak?

4 likes

Ik ben sinds gisteren de meest gehate forummer door mijn controversiele mening over Disney​:rofl: Maar zag deze zojuist voorbij komen op Facebook en moest het even delen. Nog even voor de duidelijkheid: ga vooral naar Disney als je dat leuk vindt. :heart:

17 likes

Haha denk dat je je invloed een beetje overschat

Edit: oh haha @monkeyslut had jouw bericht niet gezien

13 likes

:rofl::sparkles:

2 likes

Waarom hebben alle influencers ineens hun FAVORIETE short gevonden bij de gewapende engelen?

Zijn jullie toevallig ook al jaaaaren op zoek naar een short?

60 likes

Ik vind het hilarisch. Ze gebruiken ook allemaal dezelfde tekst. :rofl:

12 likes

Bij deze dan een Armed.Angels is niet mijn favoriete short:

Ik heb 3 modellen shorts gepast van Armed.Angels en ze zaten alledrie helemaal kut. Ik pas sowieso dat merk slecht. Ik ben 1m79 en draag een maat M/L, 40/42, broekmaat ongeveer 30. Ik had shorts besteld in (zo uit mijn hoofd) maat 30, 31 en 32 en niks paste. Een trui in maat L kwam nog net over mijn ellebogen. Blouse en een tshirt pasten mijn borsten niet in.

Dus tip: ben je lang of heb je niet maatje 36, trap er niet in.

Oh en voor de retour moet je een retourformulier printen. Ook super handig.

14 likes