Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Er is een verschil tussen ergens niks mee hebben en mensen die het wél leuk vinden afbranden omdat ze zogenaamd te oud zijn.

Also, sinds wanneer is 30 oud.

25 likes

Maar het gaat niet om wel of niet iets met Disney hebben. Het gaat erom dat je voorkeur leeftijdsgebonden zou zijn. Dat is wat men hier onzin vindt. Net zoals er volwassenen zijn die Disney leuk vinden, zijn er ook vast kinderen die er niets mee hebben. Daar heeft leeftijd niets mee van doen.

7 likes

@Bells, @papierhier

Ik vind de forumreactie (iemand gooit een stuk rood vlees en FF’ers happen en masse toe) vooral fascinerend

Anyway, als Bon dit nu al veroorzaakt, kijk ik helemaal uit naar De Foefs die twee weken(!) naar Disney World gaan. Smullen :popcorn:

13 likes

Nou meer iemand maakt een bekrompen opmerking en wordt daar op aangesproken, maar je geeft er een leuke twist aan alsof wij nu gek zijn hoor, chapeau.

62 likes

Ohh ik vind dit vrij vaak gebeuren hier op het forum met wel/niet woke uitlatingen, maar in dit geval vond ik het niet zo bijzonder eigenlijk. We willen niet stoppen met het leuke leven na ons 16e, dat is alles😁

4 likes

Of je laat iedereen gewoon doen wat hij/zij leuk vindt zonder er meteen een oordeel over te hebben omdat het niet binnen jouw plaatje van volwassenheid past. Zolang ze er niemand kwaad mee doet, who cares?

10 likes

Sorry welk eiland gaat ze heen

47 likes

Ja, ik noem dingen ook graag fascinerend wanneer ik iets met m’n superioriteitsgevoel wil. Dat herken ik wel.

6 likes

Paar stories later komt ze er op terug

2 likes

stories zijn nu verwijderd - wat was haar redenering?

5 likes

In de war met Puerto Rico?

5 likes

Nee hoor, ik zie ze nog! Maar ze zei daarna zelf ook van lol dat is geen eiland
Maarja kan gebeuren toch?

4 likes

Mijn hersenen:

image

13 likes

Lekker avondje klaverjassen is ook nog een optie!! Of bridgen! Super fun!!

6 likes

Hahaha altijd handig om in de buurt te hebben!

9 likes

Bij Costa Rica denk ik altijd aan Jurassic Park op 1 of andere manier… :thinking:

4 likes

Natuurlijk kan het gebeuren maar het is wel een grappig foutje omdat Cynthia zo’n eilandmeisje is.

5 likes

Heeft ze niet eens fillers geprobeerd voor haar kin/onderkaak?

4 likes

Ik ben sinds gisteren de meest gehate forummer door mijn controversiele mening over Disney​:rofl: Maar zag deze zojuist voorbij komen op Facebook en moest het even delen. Nog even voor de duidelijkheid: ga vooral naar Disney als je dat leuk vindt. :heart:

17 likes

Lollll je geeft jezelf echt teveel credit nu

112 likes