Hahah bij de foefjes krijg je niet die kleine kinderen vibe?
Als Mascha tegenwoordig met andere mensen iets doet vlogt ze het niet eens dus ik zou niet weten wie haar vrienden tegenwoordig zijn. Ik vond die Tat altijd arrogant maar Awisa heel leuk.
Niet van Awisa enzo, dat lijken me gewoon leuke normale mensen
De Foefjes zijn in ieder geval volwassenen met interesses die ik ook heb; Amerika, kind, huizen, media, beauty. Daar kan ik het best mee uithouden. En dan neem ik die groupies van Foefie jr. voor een foto wel voor lief.
Breaking News vanuit Claire Lucia. Je gelooft het niet maar ze gaat weer een tijdje naar New York!
Misschien heeft dit iets te veel juice/roddelgehalte maar ik zie de laatste tijd echt nooit meer haar vriend voorbij komen. Zou het nog aan zijn? Of heeft die arme man eindelijk door dat Claireâs allergrootste liefde New York isđ
Zat hij niet in zân eentje in Thailand voor een paar maanden? (Ik kijk haar niet dus geloof dat ik dat hier ergens heb gelezen).
Die kwam laatst nog voorbij. Gewoon beter opletten. Niet alle koppels zijn 24/7 aan elkaar vast geplakt.
Nouja ze zei pas wel dat het niet zo lekker ging
Soort kinderachtige teaser⊠maar misschien dat ze het met haar q&a wel vertelt? Ze heeft er vast genoeg vragen over gehad
Haha lekker puberaal die fotoâsđ€Ł
De meid komt volgens mij helemaal tot leven na al die jaren, vind het heel leuk voor dâr. Denk dat ze gewoon veel dingen inhaalt die ze gemist heeft.
Dat is dus de man met het huis en de witte trap !
Oh dat had ik in het beutyblogtopic geplaatst zie ik nu haha.
Denk dat ze met hem naar Portugal gaat ook!
Joh als ik in zon land zou wonenen torenhogen rekeningen had alleen maar voor de gezondheid van mn kind. Dan zou ik het zelfs niet eens erg vinden als rapper sjors me op insta zet. Kom maar door met je geld.
Haha exact dit was ook mijn gedachte! Ja meid, zo veel leuker crowdfunding ipv ineens investering aantrekken. Want het is allemaal zoooo leuk
Edit: ik vraag mij ook af of het ook niet gewoon noodzaak is
Crowdfunding is makkelijker denk ik. Een investeerder heeft meer eisen dan mensen die 5 euro inleggen en nooit iets van rendement terug hoeven te zien.
Huis? Witte trap? Tell me more
Die heeft het ook wel echt meesterlijk slim aangepakt he. Geld inzamelen om je âdroom waar te kunnen makenâ en vooral vaak zeggen dat het voor je lieve volgers ook zoooo leuk gaat zijn met alle boshuisjes content (podcasts! vlogs! blogposts! een heel forum voor mensen die net zoveel van ânatuurâ houden als jij) die je dan voor ze kunt maken.
En als je het huis dan binnen hebt nog even extra geld binnenharken via cryptolinks aanbevelen aan diezelfde volgers en dan binnen afzienbare tijd met al je influencer activiteiten stoppen want geen zin meer in aandacht.
Ik weet niet waarom ik hier nog steeds zo zuur over ben, het is niet alsof ik zelf ooit overwogen heb haar geld te sturen. Misschien omdat ik het zelf niet bedacht heb
Wow heeft ze nog steeds last van die ene man die toen in haar tuin verstopt zat?
WTF ligt die kerel daar nog steeds dan??? Die stories waren zo eng toenâŠ