Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja ging weer heel even terug door dat plaatje… peak tumblr tijden

10 likes

Ik snap het wel en vind het ook wel goed! Echt belachelijk dat een bedrijf als arme dangels sutainibility en fair pay belangrijk vind/pretendeert te vinden, maar elke random influencer een pak jeans/shorts opstuurt (niet duurzaam) en dan denkt dat €250 een fatsoenlijk bedrag is om te betalen voor dat werk (no fair pay). :-1:

7 likes

Titia komt vrij transparant over, als er iemand niet super geld inhalig en commercieel lijkt, is zij het wel dus echt heel passend wel bij haar. Wat verbaast je precies?

9 likes

Als je niet nastreeft om een supercommerciële influencer te zijn, maar tegen maatschappijkritisch/infotainment/kunst aanhangt heb je toch juist veel te winnen met het afwijzen (en toelichten) van zulk soort samenwerkingen

5 likes

Geen vrouwelijke influencer, maar Gio staat op de juicechannels met ballonnen en een andere chick :woozy_face:

4 likes

Als het mijn vriend was dan zou ik wel vinden dat hij iets te knus met die andere chick zit. En ik vind aan ballonnen lurken ook niet zo verstandig, zeker niet voor een influencer met 1 miljoen volgers.

12 likes

Haha ik word echt oud, want snapte al niet waarom de ballonnen expliciet genoemd werden.

184 likes

Haha ik dacht ook nou wat feestelijk

57 likes

Helpt ook niet mee dat ik hem vooral ‘ken’ van de discussies over het leeftijdverschil met z’n vriendin.

5 likes

Woooow zo schocking, een meid zit tegen hem aan woow

14 likes

Ik dacht dat het een eufenisme was voor aan iemands tieten zitten: hij zat aan de ballonen van een andere chick. :joy:

81 likes

Dat nieuwe format van de Fomo show boys is echt helemaal niks hè
Sowieso sponsorship met h&m al twijfelachtig maar het is zo overdreven allemaal, echt niet leuk meer om te kijken
Zie ook veel negatieve comments

8 likes

Mja een influencer met 1 miljoen volgers heeft ook alsnog een eigen leven toch? Begrijp me niet verkeerd, ballonnen zijn uiteraard verkeerd maar dat argument vind ik altijd zo gek. Als influencer ben je alsnog niet perfect of kan je alsnog dingen fout doen. Het is ook niet alsof hij prominent in zijn YouTube video’s laat zien dat hij ballonnen doet (zo ver ik weet dan haha).

7 likes

Ja eens. T enige is dat ik pertinent niet zou willen dat iemand dat dan filmt om gedoe als dit te voorkomen.

3 likes

Die foute dingen doet ie dan maar mooi in z’n eigen tijd.

5 likes

Dat doet ‘ie toch ook

9 likes

Hoe heftig is het ook als je vrienden bent met een influencer en verder niks met diegenes kanaal te maken hebt maar af en toe een x iets over elkaar post op insta zovan gezellige dag. En dat jij dan ook helemaal in de gaten word gehouden. Dat zon juice channel dat roddels over jou kan posten van kijk wat een kennis van influencer x allemaal doet.

16 likes

elke keer als ik haar content zie denk ik: zij is 17, we worden gewoon voor de gek gehouden

6 likes

Ik vind het ook echt mega suf, hartstikke leuk dat jullie format zo aanslaat & iedereen met je wil samenwerken, maar ze zijn nu niet meer zichzelf maar een uitvergroot typetje en dat zíe je gewoon. En dat terwijl Daan als the Dean juist altijd zegt dat hij dit echt is en echt wil.

10 likes

Ik keek net de vlog van Bon dat ze naar Hilversum ging en voelde me echt op en top boomer. :older_woman:t2: Een cijfer geven aan hoeveel honger je hebt, tiktok associatiespelletjes doen om de tijd te doden, glittersteentjes op je gezicht plakken op het terras, gillen in een spookhuis voor kinderen op de kermis, K3 zingen op straat, samen met Bram op één elektrische step. Nope, nope, nope.

21 likes