Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Die is al een maand weer terug zag ik net op haar insta. Ben wel snel weer weggegaan want kan haar typetje met die stemmetjes echt niet handelen

5 likes

Ben stiekem wel een klein beetje nieuwsgierig wie de man met tattoos is die we zo nu en dan voorbij zien komen in de stories van Lotte. :relaxed:

15 likes

Soort kinderachtige teaser… maar misschien dat ze het met haar q&a wel vertelt? Ze heeft er vast genoeg vragen over gehad

8 likes

Haha lekker puberaal die foto’s🤣

4 likes

We zullen zien! Zal leuk voor haar zijn als ze een leuke man ontmoet heeft na die stresstijd.

9 likes

De meid komt volgens mij helemaal tot leven na al die jaren, vind het heel leuk voor d’r. Denk dat ze gewoon veel dingen inhaalt die ze gemist heeft.

22 likes

Dat is dus de man met het huis en de witte trap !

Oh dat had ik in het beutyblogtopic geplaatst zie ik nu haha.

Denk dat ze met hem naar Portugal gaat ook!

6 likes

24 likes

Joh als ik in zon land zou wonenen torenhogen rekeningen had alleen maar voor de gezondheid van mn kind. Dan zou ik het zelfs niet eens erg vinden als rapper sjors me op insta zet. Kom maar door met je geld.

16 likes

Ben sowieso wel een beetje crowdfund-moe. Ook die van het Wylde Pad kan me gestolen worden. Jaaaa ze hadden wel een investeerder kunnen zoeken maar dit was leuker!!! Je bedoelt zeker makkelijker, Rachel.

41 likes

Haha exact dit was ook mijn gedachte! Ja meid, zo veel leuker crowdfunding ipv ineens investering aantrekken. Want het is allemaal zoooo leuk

Edit: ik vraag mij ook af of het ook niet gewoon noodzaak is

6 likes

Crowdfunding is makkelijker denk ik. Een investeerder heeft meer eisen dan mensen die 5 euro inleggen en nooit iets van rendement terug hoeven te zien.

10 likes

Huis? Witte trap? Tell me more

3 likes

Die heeft het ook wel echt meesterlijk slim aangepakt he. Geld inzamelen om je ‘droom waar te kunnen maken’ en vooral vaak zeggen dat het voor je lieve volgers ook zoooo leuk gaat zijn met alle boshuisjes content (podcasts! vlogs! blogposts! een heel forum voor mensen die net zoveel van ‘natuur’ houden als jij) die je dan voor ze kunt maken.
En als je het huis dan binnen hebt nog even extra geld binnenharken via cryptolinks aanbevelen aan diezelfde volgers en dan binnen afzienbare tijd met al je influencer activiteiten stoppen want geen zin meer in aandacht.

Ik weet niet waarom ik hier nog steeds zo zuur over ben, het is niet alsof ik zelf ooit overwogen heb haar geld te sturen. Misschien omdat ik het zelf niet bedacht heb :thinking:

92 likes

Wow heeft ze nog steeds last van die ene man die toen in haar tuin verstopt zat?

8 likes

WTF ligt die kerel daar nog steeds dan??? Die stories waren zo eng toen…

9 likes

Ik zag op dr story en in dr feed steeds een achtergrond van een witte trap en groene muur! En in den bosch… dus dacht huis van dr nieuwe lover! Zou t leuk voor dr vinden :upside_down_face:

5 likes

Wat verschrikkelijk raar en eng.

6 likes

Ze had BOOS moeten mailen

60 likes

Ik heb het net ook teruggekeken. Holy wat eng :scream:

5 likes