Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik had in zo’n vraagsticker getypt dat ik het jammer vond dat ze van haar zoontje haar verdienmodel heeft gemaakt, op een aardigere manier getypt dan het zo overkomt haha
Was een vraag wat je meer/minder wou zien op haar instagram tijdens een feedbackmoment.

13 likes

Wauw, valt me enorm tegen dat je geblokt bent

23 likes

Heb haar ook ontvolgd, valt me echt vies tegen dat ze haar kind zóveel inzet. Ze zei al wel van tevoren dat ze hem in beeld ging brengen maar ik dacht gewoon af en toe eens. Ik kijk wel gewoon tussendoor eens of er een nieuwe proefwerkvideo is :sweat_smile:

10 likes

Volgens mij is de bruiloft van Rianne echt een sprookje

12 likes

El niño is ook gewoon Spaans voor het kind/de jongen dus het is geen heel vreemde uitspraak :smile:

8 likes

Goh als dat dan met die vraag en jouw antwoord al een reden is om je te blokkeren :smiling_face_with_tear:

5 likes

Kwam deze tegen in m’n aanbevolen en best verhelderend dit. Youtubers zoals Djamila zijn echt the fucking worst.

9 likes

Sofie Senden misschien? Een Belgische met een dierenopvang voor gehandicapte dieren, ze eet ook vegan.

11 likes

Haha ik associeer mijn sterke mening (niet positief) over veel dingen die widya deed of zei tegenover Felix :woozy_face: in m’n hoofd altijd met de mening van @kali maar misschien is dat een foute herinnering van mij haha

1 like

Weet niet of het al ergens is geplaatst maar Vera heeft een huis gekocht. Heeft een video op youtube geplaatst erover!

5 likes

Nee nog niet. Wat leuk heb je een linkje van de video

40 likes

Dacht, misschien vinden sommige mensen het wel leuk om dat proces te gaan volgen…

9 likes

Dat vinden we ook leuk. Zo leuk zelfs dat de video al 7x gedeelt is

16 likes

Ooh huh haha sorry heb dat dus echt niet gezien :sweat_smile:

Edit; ah in een ander topic gaat het erover. Daar keek ik nooit in. Dacht dat ze hier ‘hoorde’.

9 likes

Marije maakt zovaak op zo’n (passief) agressieve manier haar standpunt duidelijk, waardoor ik merk dat ik dan niet meer goed open sta voor de inhoud van haar boodschap omdat ik al afgehaakt ben door de manier waarop ze het brengt. Bv deze comeback ook. Dit slaat letterlijk nergens op en op deze manier geef je mij geen inhoudelijk inzicht in het standpunt waardoor mij niet van gedachten zal doen veranderen (ik snap dat deze quote niet specifiek er is om mij van gedachten te doen laten veranderen, maar ik vind dit een voorbeeld wat voor mij goed de lading dekt)

Of bijvoorbeeld die reels over daten. Ik snap dat ze het humoristisch probeert weg te zetten, maar de rillingen lopen over mijn lijf ervan. Plus ik vind haar op deze manier ook totaal niet sympathiek overkomen maar juist heel betweterig.

55 likes

Jaa dit zijn nu echt van die ‘comebacks’ die alleen werken op mensen die al overtuigd zijn. Hoe zou iemand die nog niet zoveel weet over soja hier nu van overtuigd worden?? Geef dan gewoon concrete cijfers of feiten, zonder zo flauw te doen

40 likes

Niet normaal! Ziet er geweldig uit.

8 likes

Ik vind haar antwoord niet goed (op deze manier ga je die mensen niet positiever tegenover plantaardig eten laten staan) maar ik kan de irritatie wel begrijpen.
Je krijgt zo vaak “bezorgde” of aanvallende reacties over soja, terwijl de grote boosdoener (niet alleen in het algemeen, maar juist ook bij sojateelt) juist de veehouderij is en de vraagstellers daar blijkbaar niet de moeite nemen om over na te denken. Zo gemakzuchtig en helemaal de verkeerde kant opwijzen terwijl wat je zelf doet veel schadelijker is (niet in verhouding, maar letterlijk voor het probleem dat je zogenaamd aankaart) en zelf je oogkleppen lekker ophouden

21 likes

Ik ben van origine criminoloog en heb ook een poosje met deze doelgroep gewerkt. Over desbetreffende doelgroep kreeg ik ook vaak opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd op een aanvallende manier (“allemaal de doodstraf, Geert Wilders snapt tenminste hoe we met deze mensen moeten omgaan etc etc :mad:”). Nu wil ik niet pretenderen dat ik iedereen het licht heb laten zien, maar ik heb wel gemerkt wanneer ik op een rustige manier uitleg geef en voorbeelden geef, mensen vaak meer openstaan voor het perspectief van een ander. Vaak komt een bepaalde kortzichtigheid ook gewoon voort uit gebrek aan kennis over het onderwerp. Als ik op een geïrriteerde manier of een soortgelijke manier had gecommuniceerd zoals de tegenpartij (en eigenlijk zoals Marije nu doet) creëer je alleen maar meer weerstand bij de andere partij wat betreft het onderwerp

21 likes

Die bruiloft van Rianne ziet er wel echt uit als een droom

7 likes