Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Tering die jurk ook
Echt praxhtig

4 likes

Lotte heeft opeens een achternaam in mijn hoofd.

3 likes

Loves beuty toch

26 likes

Dat dacht ik altijd! Schijnt niet zo te zijn zie ik nu op haar vliegticket

5 likes

Hè welke doelgroep bedoel je nu precies? Mensen die domme opmerkingen maken over soja? Is dat crimineel?

8 likes

Ja ik snapte dit ook niet helemaal, denk dat ze bedoelt dat ze gewerkt heeft met een doelgroep waar veel mensen (zonder daadwerkelijke kennis) sterke opvattingen over hebben? Dus dat ze de ergernis van Marije over dat soort (onwetende) opmerkingen wel begrijpt?

4 likes

Ja met samengeknepen billen

5 likes

Rot op met die Ferdie twins. Nachtmerrie materiaal!

12 likes

Al spamt zij ook nogal veel met die babies my Gado

8 likes

Ik snap het ook wel. Ik eet al 15+ jaar vegetarisch en in mijn ervaring willen de mensen die dat soort opmerkingen maken helemaal geen uitleg. Ik heb daar persoonlijk geen zin in om energie aan te besteden. Het is tegenwoordig algemeen bekend dat vlees eten slecht voor het milieu is dus ik kan niet zo goed tegen dat quasi bezorgde over de natuur. En als ze het echt willen weten hadden ze dit al jaren geleden kunnen googlen. Het is geen obscure informatie?

16 likes

Q

9 likes

?? Oke

4 likes

Ik blijf het zeggen: wat heeft Vera een leuke en lieve moeder. :heart: op zulke momenten mis ik mijn eigen moeder. :rose:

44 likes

Wat bedoel je?

6 likes

Sorry, telefoon ontgrendeld tegenwoordig bij het minste geringste waardoor hij zijn eigen leven gaat leiden.

9 likes

Love Vera, maar als ze het in een AD heeft over dat “ze haar scheermesjes vaak te laat vervangt omdat ze zo duur zijn, dus dan wacht ze tot een actie”, vind ik dat echt heel ongeloofwaardig als je ziet wat ze verder uitdraagt met haar account. Misschien zijn scheermesjes juist wel een ding waar ze op bespaart om tijdens één shoppingmiddag 6.000 euro uit te kunnen geven (wat ze overigens lekker moet doen), maar dat geloof ik eigenlijk niet. Klinkt meer als een reclamepraatje om lekker “relatable” te zijn, maar laat dat dan gewoon weg

60 likes

Dat is toch maar net hoeveel geld je voor iets over hebt? Ik vind scheermesjes ook duur en koop die ook in de aanbieding, maar bij kleding ga ik niet wachten tot het is afgeprijst

15 likes

Prioriteit shaming!! Ik kan soms ook echt twijfelen over iets van 1 euro om daarna hersenloos voor 50 euro sushi te bestellen

42 likes

@Baron ik had deze reacties wel verwacht en begrijp dat ook wel deels (ik benoem dat ook in mijn post, overigens), maar met de leefstijl die Vera deelt op social media lijkt het gewoon niet geloofwaardig dat zij daarin keuzes maakt zoals wij dat waarschijnlijk allemaal doen. Ze heeft duidelijk een luxe leefstijl, waardoor ik het gewoon stom van haar vindt om te zeggen dat ze te lang blijft doorscheren met een bot mes omdat ze geen geld wil uitgeven aan een nieuwe.

Maar ik heb dit vaker met Vera en spon. Ik snap dat het haar job is en dat ze dat huis ergens van moet betalen (en ik gun haar dat ook enorm), maar als ze dan weer met een AD komt voor garnier waarin ze zegt de producten super fijn te vinden, terwijl haar zeer gevoelige huid echt knalrood uitslaat, vind ik dat gewoon een beetje dom overkomen.

Verder vind ik dat ze heel veel dingen wel echt heel goed doet en gun ik haar echt al het spongeld van de wereld, maar ik vind het soms gewoon een beetje dom uitgewerkt haha

8 likes

Hahaha omg dat dacht ik ook.

19 likes