Zij deelt echt zoveel! Dat is toch niet helemaal handig.
Soms ook echt een beetje lullige grapjes over de baby’s?
Hahaha ik dacht er zelf tbh ook aan toenik het typte, dus ik snap de verwarring
Haha ooooh
Kijk maar uit zo sta je op Twitter
zij deelt echt teveel over die kinderen
Wie is die meid. Ik wil ook judgen
Rianne Meijer op twitter. Maar dan niet de influencer
Is de bruiloft locatie van Rianne Meijer nou dezelfde als die van Mascha?
Volgens mij wel!
Ze konden niet anders want ze hebben geen achter waardoor alles voor de tuin door het huis moet
Ik ben geblokkeerd door deze persoon, maar heb geen idee wie dit is? Interessant
Ziet er gaaf uit! Ben ook heel benieuwd inderdaad. Was het trouwens in eerste instantie niet de planning om al in maart open te gaan?
Ik vind het ergens ook zo boeiend dat ze dit alles doen én daar openlijk over communiceren terwijl Jan is uitgevallen op zijn werk. Ik wil zijn werkgever😅
Ja ik vind dit ook bijzonder
Ja ik snap eerlijk gezegd niet dat je jezelf overwerkt vindt als je dit allemaal nog kan? Kan me ook bijna niet voorstellen dat hij hier geen gezeik mee krijgt
Nja ik denk dus niet dat er gezeik van komt omdat het er anders overduidelijk al geweest was
Ik heb een collega gehad die uitgevallen was en tijdens haar reïntegratie ook aan het verbouwen was. Die combinatie ging niet lekker. Daar is toen tegen gezegd: ‘Ga eerst je verbouwing maar afmaken’ en die is weer 100% ziekgemeld.
Je bent nooit alleen maar werknemer; ondertussen speelt er zich nog een heel leven af waarin dingen mis kunnen gaan of anders lopen dan gedacht. Heel fijn als een werkgever daar begrip voor heeft. Het is ook niet dat ze die verbouwing op dit punt konden pauzeren ofzo. Ik hoop alleen dat de verbouwing an sich zijn herstel niet in de weg zit. Ik weet niet wat voor werk hij doet, maar als het een bureaufunctie is, kan praktisch bezig zijn ook wel weer helend werken.
Enfin, je weet het allemaal nooit, hoe het precies zit bij een ander en welke afspraken er zijn. Het feit dat ze er open over zijn laat m.i. zien dat deze aanpak geen enkel probleem is.