Oh wow het stelde niet teleur inderdaad, een heel ongemakkelijk sfeertje hangt er ookđ
De broek van je vriend is inderdaad een bijzonder huis
Zag dit ook al een paar keer voorbij komen hahaha nou pas de broeken van mijn vriend nu al niet en zwanger al helemaal niet meer lijkt me
Zal inderdaad van de maten afhangen.
Ik heb het net even geprobeerd en ben toch compleet verrast, want ik pas dus in de broek van mân vriend en hij staat ook nog leuk! We zijn allebei ongeveer even lang en zwaar, dus wat dat betreft niet raar⊠Ware het niet dat ik bij de meeste vrouwenbroeken amper mân kuit in de broek krijg en als het wel past heb ik altijd een gapend gat bij mân taille. Echt mijn allergrootste frustratie en de reden dat ik alleen maar jurkjes draag.
Dus thanks Dee, ik ga voortaan naar de mannenafdeling.
Waarom niet? Toch beetje zelfde als een mom jeans. Zie letterlijk niks verkeerds aan haar outfit.
Zie het al voor me, de broeken van mn vriend aan. Dan zijn het allemaal 3/4 broeken, hahahaha
Ohh, jeetje. Ik las het als letterlijk aantrekken, als in: waarom zou je die broek aantrekken.
Het is een hack die rond gaat op tiktok. Als je partner een grotere maat heeft vind ik het wel een goeie hack. Zo hoef je niet allemaal kleren te kopen die je maar voor een tijdje aan kan.
Over hacks gesproken, youtuber Larissa de Bruin kwam echt met een life changing hack!! Namelijk check de zool en de hak van de schoen als je tweedehands shopt. Zo kan je blijkbaar zien of de pump al veel gebruikt is
Nou wat een hack zeg! Die Dee heeft wel het wiel uitgevonden hoor. Lekker met zoân knoop die op je buik drukt. Dat zit toch helemaal niet lekker!
Het fijne van een zwangerschapsbroek is juist dat het heel rekbaar is nooit knelt zodat het voelt alsof je je joggingpak aan hebt.
Ik zou willen dat het sociaal acceptabel was om altijd dat soort broeken te dragen. Heerlijk!
Maar ga niet douchen met een broek die eigenlijk te klein is. Die hack werkt niet en is super kut om te doen.
Is Lotte nou alleen op vakantie of niet. I gots to know
Ze is niet alleen, wie maakt dan al die fotoâs?
En als ze die oesters eet kijkt ze duidelijk iemand aanâŠ
Nieuwe boy denk ik met die tattoos
Gok die nieuwe vriend? Snap alleen niet waarom ze doet alsof ze echt alleen is. Zeg dan gewoon ik ben met iemand die niet in beeld wilt ofzo.
Joh Lotte doet al weken zo geheimzinnig. Fotos samen met iemands gettaoeerde been, iedere vraag over die vakantie beantwoorden, behalve met wie ze gaat. Heel sneu als je 30 bent. Dat hij niet in beeld wil komen is prima , maar doe niet zo geheimzinnig mbt je datingleven. Maarja.
Vind die vakantie wel grappig om te volgen, kan me niet heugen dat ze hiervoor leuke restaurantjes etc ging bezoeken op vakantie en ineens deelt ze allemaal tips
Hoe doet ze dan alsof ze alleen is? Ze benoemt misschien niet dat er iemand mee is, maar ze beweert niet alleen op vakantie te zijn volgens mij.
Edit: @Poopiesjaakie ik kan het me juist wel voorstellen. Ze komt uit een hele lange relatie en al haar volgers kennen haar vorige vriend. Dan snap ik wel dat je er nog geen zin in hebt om te delen dat je met iemand date, want daar krijgt ze dan vast weer heel veel vragen over. En wellicht blijkt het geen goede match en voel je je ook weer verplicht om dat aan te geven. Dan is het denk ik het makkelijkste om het nog even in het midden te laten.
Valt ook niet veel te tippen als je naar CenterParcs gaat lol
Edit: denk trouwens dat ze zo geheimzinnig doet zodat meer mensen gaan kijken naar haar video over haar dateleven (zei ze dat ze die zou gaan maken in de vorige get ready with me)
Maar samen op vakantie gaan is best wel serieus toch? Is iets anders dan paar keer daten.
Denk inderdaad ook dat het is om de âdate videoâ beter bekeken te laten worden straks. En ja, ik ga kijken