Het andere YouTubers/bloggers topic #20

hahaha wat een passieve agressie

8 likes

Tsja, ik denk bij haar stories vooral: mega fijn voor jou dat jij je leven zo kan inrichten. Als zij het financieel/ qua werk kan regelen om zo vaak naar de plek te gaan waar zij zich blijkbaar het meest fijn voelt: go for it.

(Dat ze lekker veel vliegt dan is een andere discussie. Misschien kan ze een keer a la Floortje in 3 op reis 6 weken mee met een boot zonder wifi :biggrin:) (of was het 10 dagen? idk)

5 likes

Overspannenheid zit een grote stap voor burnout. Overspannenheid is een omkeerbaar proces waar je in relatief korte tijd weer van kunt herstellen. Je batterij zit zwaar in het rood, dat voel je, maar met de juiste ingrepen kan je die ook weer relatief snel opladen. Wanneer veel je te lang in die rode fase zit gaat de batterij echt leeg. Dat is burnout. De hersteltijd is dan ook fors langer omdat je echt niks meer hebt. Je kunt dan ook gewoon echt niet meer.

24 likes

Precies wat ik dacht maar ik had al wat over hem zitten zeuren dus ik dacht: ik zeg t niet. Bedankt!!!
:joy:
Hij gebruikt haar nu gewoon als clickbait, en ik kan me zelfs voorstellen dat hij dat ook aan haar vraagt en zij dat helemaal priem vind schat, maar ik vind het een afknapper.
Hij maakte er heel toevallig ook een punt van dat die nieuwe elektrische fiets geen aankoop was en hij het gaat verloten.

4 likes

Pff ja vind ik ook heel stom en vond het ook nog eens een supersaaie vlog. Dat hij zo’n clickbait nodig heeft om het nog enigszins boeiend te maken zegt ook wel iets

3 likes

Ja, heel irritant. Doet hij de laatste tijd vaker, begin me er echt aan te irriteren. Laatst ook in een vlog aan het begin een stukje waarbij het leek of hij met Lucas Hamming ging zoenen, terwijl ze gewoon met elkaar aan het praten waren. Vond het ook ongepast dat hij ging filmen tijdens de tocht naar het homo moment tijdens dodenherdenking.

4 likes

Ik kijk de vlogs van Bram niet en heb eigenlijk ook niet zo’n zin om die hele vlog te kijken dus daarom vraag ik het hier maar: zit er dan wel iets in die vlog wat aanleiding is dat Bonnie in de thumbnail staat of is het echt totaal random?

1 like

Ja ze zijn samen naar de voorstellen van Dook geweest

6 likes

Hij gebruikte ook een clickbaittitel over een hotel waar hij was. Iemand vroeg waarom hij dat deed. En hij zei iets van: als de titel de aantrekkende werking heeft gehad verandert hij ā€˜m naar een kloppende titel. Bram de Wijs dus.

2 likes

Er is een hele goede aflevering van Met zn allen de podcast met Vera over wat een burnout is en wat het verschil is met andere mentale klachten. Voor de mensen die het niet kennen/gehad hebben is dat echt een aanrader.

6 likes

Ik denk dat Bonnie hier een goed voorbeeld van kan zijn. Niet dat zij ene Burnout heeft, of wel geen idee, maar op vakantie voelt ze zich niet opeens beter dan thuis. Ook daar is het leven helaas kut.

8 likes

Wooow ik heb dit wel eens gezien bij hem, ook met een andere tumbnail, dat ik echt dacht dat ik gek geworden was omdat het ineens anders was. :joy: En ik dacht dat het juist andersom was, dat de eerste titel en tumbnail het slecht deden en dat hij het daarom aanpaste in de hoop op meer views. Maar wel slim eigenlijk…

4 likes

De meubels zijn er nu! Het deed me ih begin meer denken aan een beauty salon zo, of ja. Niet echt een tapas bar (?) maar het ziet er wel leuk uit

1 like

I feel ya. Ben pasgeleden met m’n klinisch depressieve man een weekend naar Berlijn geweest. Was echt m’n droom om daar eens heen te gaan en hebben het vooraf goed afgesproken hoe en wat, maar zijn ziekte was toch (voor ons beide overigens) een grote domper op het weekend weg. En dat zie je niet op de foto’s nee.

Maar goed: on topic weer mensen!

12 likes

Hier nog meer mensen die Viora en Joost volgen van Be more unicorn?
Ik vond hun altijd super leuk, vooral toen ze op wereldreis waren, maar zie nu bijna alleen maar spon voorbij komen. De zoveelste die weer partner zijn van Guts and Gusto. Zo jammer!

6 likes

Ik ben een beetje op haar afgeknapt toen ze laatst begon te klagen over mensen die zeiden ā€˜geniet nog maar even van de vrijheid/het uitslapen’. Dat vond ze echt not done. Ik vond dat zo overdreven dat ik haar meteen minder leuk vond

9 likes

Ik weet niet zo goed waar dit past, maar de :sparkles:moonsisters :sparkles: maken nu ook filmpjes op Instagram en ik heb me echt goed vermaakt met hun ~geneeskrachtige~ recept voor paardenbloemengelei (bestaande uit 50% suiker). Het heeft een hoog Creatief met Kurk gehalte, dus ik hoop dat er nog meer filmpjes volgen.

12 likes

Creatief met kurk ken ik niet, maar ik ken wel de kerstballekes van maakroonie van Nels knutselkanaal. Als t dat niveau heeft wil ik kijken :joy:

5 likes

Ja ik volg hen nog steeds, maar vind ze eigenlijk nog steeds wel leuk. Ze komen in mijn ogen altijd wel oprecht over en heb het idee dat ze wel zorgvuldig naar hun spon-deals kijken. Viora draagt bijv Guts&Gusto ook Ʃcht regelmatig, in tegenstelling tot andere influencers die van die goedkope Chiquelle meuk nooit dragen maar wel showen voor de spiegel of het het meest geweldige jurkje ooit is.

8 likes

Ik volgde ze tot ze weer terug in NL waren van hun wereldreis haha. Vond het toen heel saai worden en toen al alleen maar spon. Dat jullie het nog zo lang hebben volgehouden joh

4 likes