Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Omg eerste keer ooit dat mijn avatar hier eens van pas komt :heart:

5 likes

Oh wow het stelde niet teleur inderdaad, een heel ongemakkelijk sfeertje hangt er ook😅

1 like

De broek van je vriend is inderdaad een bijzonder huis :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zag dit ook al een paar keer voorbij komen hahaha nou pas de broeken van mijn vriend nu al niet en zwanger al helemaal niet meer lijkt me

21 likes

Zal inderdaad van de maten afhangen.

Ik heb het net even geprobeerd en ben toch compleet verrast, want ik pas dus in de broek van m’n vriend en hij staat ook nog leuk! We zijn allebei ongeveer even lang en zwaar, dus wat dat betreft niet raar… Ware het niet dat ik bij de meeste vrouwenbroeken amper m’n kuit in de broek krijg en als het wel past heb ik altijd een gapend gat bij m’n taille. Echt mijn allergrootste frustratie en de reden dat ik alleen maar jurkjes draag.

Dus thanks Dee, ik ga voortaan naar de mannenafdeling.

18 likes

Niet om lullig te zijn hoor, maar waarom zou je je dit aantrekken? Vind het zo zonde.

24 likes

Waarom niet? Toch beetje zelfde als een mom jeans. Zie letterlijk niks verkeerds aan haar outfit.

4 likes

Ik bedoel; waarom zou je je hier rot over voelen als de tip niet op jou aansluit. Denk bij dit soort dingen altijd: de seconde dat je dit soort gevoelens krijgt van influencers gelijk ontvolgen.

12 likes

Zie het al voor me, de broeken van mn vriend aan. Dan zijn het allemaal 3/4 broeken, hahahaha

4 likes

Ohh, jeetje. Ik las het als letterlijk aantrekken, als in: waarom zou je die broek aantrekken.

25 likes

Haha in mijn geval gaat die ook op want een blik op mijn vriends broeken maakt al duidelijk dat het nooit wat gaat worden

5 likes

Het is een hack die rond gaat op tiktok. Als je partner een grotere maat heeft vind ik het wel een goeie hack. Zo hoef je niet allemaal kleren te kopen die je maar voor een tijdje aan kan.

2 likes

Dat is geen Tiktok hack sgat. Dat zei mijn oma zelfs. @Soy.peor ja handig toch. Mijn vriend heeft in nood ook wel eens een spijkerbroek van mij aangehad.

6 likes

Vind het zo vermoeiend dat al die mommy influencers met ‘hacks’ aankomen. Ik vind dit geen hack. Dit kan alleen als je de juiste maten hebt allebei en ik zie het nut er ook niet van

7 likes

Over hacks gesproken, youtuber Larissa de Bruin kwam echt met een life changing hack!! Namelijk check de zool en de hak van de schoen als je tweedehands shopt. Zo kan je blijkbaar zien of de pump al veel gebruikt is :scream:

29 likes

Nou wat een hack zeg! Die Dee heeft wel het wiel uitgevonden hoor. Lekker met zo’n knoop die op je buik drukt. Dat zit toch helemaal niet lekker!

Het fijne van een zwangerschapsbroek is juist dat het heel rekbaar is nooit knelt zodat het voelt alsof je je joggingpak aan hebt.
Ik zou willen dat het sociaal acceptabel was om altijd dat soort broeken te dragen. Heerlijk!

7 likes

Maar ga niet douchen met een broek die eigenlijk te klein is. Die hack werkt niet en is super kut om te doen.

7 likes

Is Lotte nou alleen op vakantie of niet. I gots to know

Ze is niet alleen, wie maakt dan al die foto’s?
En als ze die oesters eet kijkt ze duidelijk iemand aan…

1 like

Ja trouwens

Daar zie je toch een stukje mens links. Maar dan gots ik nu to know met wie ze is

8 likes