Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Nieuwe boy denk ik met die tattoos

6 likes

Gok die nieuwe vriend? Snap alleen niet waarom ze doet alsof ze echt alleen is. Zeg dan gewoon ik ben met iemand die niet in beeld wilt ofzo.

4 likes

Joh Lotte doet al weken zo geheimzinnig. Fotos samen met iemands gettaoeerde been, iedere vraag over die vakantie beantwoorden, behalve met wie ze gaat. Heel sneu als je 30 bent. Dat hij niet in beeld wil komen is prima , maar doe niet zo geheimzinnig mbt je datingleven. Maarja.

Vind die vakantie wel grappig om te volgen, kan me niet heugen dat ze hiervoor leuke restaurantjes etc ging bezoeken op vakantie en ineens deelt ze allemaal tips

4 likes

Hoe doet ze dan alsof ze alleen is? Ze benoemt misschien niet dat er iemand mee is, maar ze beweert niet alleen op vakantie te zijn volgens mij.

Edit: @Poopiesjaakie ik kan het me juist wel voorstellen. Ze komt uit een hele lange relatie en al haar volgers kennen haar vorige vriend. Dan snap ik wel dat je er nog geen zin in hebt om te delen dat je met iemand date, want daar krijgt ze dan vast weer heel veel vragen over. En wellicht blijkt het geen goede match en voel je je ook weer verplicht om dat aan te geven. Dan is het denk ik het makkelijkste om het nog even in het midden te laten.

44 likes

Valt ook niet veel te tippen als je naar CenterParcs gaat lol

Edit: denk trouwens dat ze zo geheimzinnig doet zodat meer mensen gaan kijken naar haar video over haar dateleven (zei ze dat ze die zou gaan maken in de vorige get ready with me)

8 likes

Maar samen op vakantie gaan is best wel serieus toch? Is iets anders dan paar keer daten.

Denk inderdaad ook dat het is om de ā€˜date video’ beter bekeken te laten worden straks. En ja, ik ga kijken :joy:

7 likes

Lotte haar volgers be like:

Lol
Ze doet wel extra geheimzinnig mja zelf weten

13 likes

ā€œHeel sneu als je 30 bentā€.
Hoe KOM je toch zo??? Doe gewoon normaal en laat haar lekker.

59 likes

Pfff ja waarom die geheimzinnigheid! Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze met een vriend op vakantie is die niet op beeld wil.
Maarja dan zou het allemaal wat minder interessant zijn dus daarom doet ze waarschijnlijk zo.

3 likes

Hahahahahahahhahahahahhahhaa

Weet je wat pas heel sneu is, los van leeftijd?

Denken dat je het recht hebt om alles te weten over het datingleven van een wildvreemde die je zelf kiest om te volgen en dan op een forum je beklag doen dat ze te mysterieus doet.

194 likes

Nou dit, ik zou daar met zoveel volgers ook echt nul zin in hebben om bij iedere kerel in m’n leven te moeten vertellen dat ik daarmee date en dat iedereen zich er dan mee gaat bemoeien. Laat die meid toch

Niet alleen met zoveel volgers trouwens. Mijn leven boeit iedereen sowieso echt nul en zelfs daarmee hang ik een date vaak al aan niemands neus

5 likes

Ik vind dat het niet zoveel zegt, maar dat kan ook aan mij liggen. Het is maar een vakantie, het is niet alsof ze gelijk gaan samenwonen. Zelf ben ik wel vaker op vakantie geweest met mensen die ik niet goed kende (potentiĆ«le vriendschappen/dates). Als het niet klikt dan kom je daar op zo’n vakantie vaak wel achter en dan verwatert het contact zodra je weer thuis bent.

18 likes

Mee eens hoor, al is het wel inherent aan het influencer schap dat jij je eigen brand bent en dit dus interessant is voor volgers

3 likes

Ik snap best dat Lotte geen zin heeft om er misschien veel over te delen, maar ik vond het wel grappig dat ze in die laatste video zei:
ā€œik heb best wel wat gedate het laatste jaar, daar zou ik wel een video over kunnen maken. Laat het weten in de comments als je dat leuk zou vindenā€

Beetje een loze vraag (behalve om vooral veel comments lost te peuteren), ze weet natuurlijk heel goed dat heel veel van haar volgers dat willen (volgens mij zei ze ook dat ze er veel vragen over had gekregen) :grin:
Maar dat doen youtubers wel vaker, vragen of mensen willen reageren om te laten weten of ze iets willen zien, terwijl ze weten dat het hele populaire onderwerpen zijn.

Ik heb sinds Lotte verhuisd is trouwens weer eens een paar video’s gekeken van haar en ik vind het zo leuk om te zien hoe goed ze het allemaal doet. Ook dat ze zelf gewoon gereedschap gaat kopen en gaat klussen en erachter komt dat ze het allemaal best wel kan, en dat ze zich zo fijn voelt in haar nieuwe appartement.

28 likes

Lotte doet er toch niet heel geheimzinnig over? Ja, ze zegt niks over haar gezelschap, maar je kan wel opmaken uit haar stories dat ze niet alleen is en dat haar gezelschap een man is. Ik ging ook op vakantie met mijn vriend, toen wij nog maar 3 weken samen waren. Dus kan best dat zij ook zoiets heeft of dat ze het nog aan het onderzoeken zijn.

6 likes

Huh zeg ik ergens dat ik dat recht heb?? Ik vind het gewoon kinderachtig gespeculeer wat ik eerder van een 16 jarige verwacht. Niet van een influencer die haar hele leven online gooit en ineens bepaalde dingen niet (edit: waar ze overigens inderdaad het recht toe heeft).

5 likes

Waar(over) speculeert ze?

9 likes

Alsof ze voorheen ook geen dingen in haar priveleven had die ze nooit heeft laten zien. Dat weet jij helemaal niet…

6 likes

Ik vermoed dat @Poopiesjaakie een ander woord bedoelt.

7 likes

Ik ben ook stiekem wel nieuwsgierig naar wie ze momenteel date, en laten we wel zeggen: op vakantie leer je elkaar kennen.