Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Nou misschien wil ze gewoon meer een algemene video maken over hoe het daten beviel na haar lange relatie, hoe ze dat aanpakte (een app of real life), misschien wil ze wel tips geven aan kijkers die helemaal onzeker worden van daten. Kan toch prima dat ze zo’n soort video wil maken maar tegelijkertijd geen details over deze man wil geven?

4 likes

Ik bedoel alleen dat op de vraag of kijkers het leuk vinden als ze zo’n video over daten maakt (algemeen of niet), het antwoord overduidelijk ja zal zijn. De vraag is wat dat betreft overbodig (en wordt alleen gebruikt om comments te krijgen), zeker omdat ze al aangaf dat ze veel vragen over het onderwerp had gekregen.
Is niet erg trouwens, youtubers doen dat heel vaak en ik snap waarom, maar het is vragen naar de bekende weg zeg maar.

Het stukje over er wel of niet veel delen over haar huidige situatie had er niets mee te maken (en ik snap dus heel goed dat ze dat privé wil houden).

3 likes

De tattoo arm is weer te zien nu in de story van Lotte :stuck_out_tongue_winking_eye: dus ze zal inderdaad met haar date/vriend op vakantie zijn

2 likes

Haha jezus jongens, dit is toch precies wat ze wilt.

27 likes

In elk geval leuk voor haar! Of ze er nou wel of niet over wilt vertellen, dikke prima.

5 likes

Waarschijnlijk lacht ze zich rot om alle reacties en zet ze af en toe die tattoo arm op de foto om een beetje te plagen

25 likes

Hahaha precies. Iedereen die doet alsof Lotee het niet wil delen. Als ze het privé had willen houden, had ze niet zo enorm lopen teasen :joy:

Superslim van haar dit (en hoop dat ze een leuke vakantiedate/fwb/vriend/whatever heeft)

7 likes

Ik denk dat ze het juist wel privé houdt, maar er geen geheim van maakt. Good for her.

22 likes

Ik vind het juist sneu om zo bezig te zijn met iemands liefdes leven haha. Maar goed bij boeien die dingen niet. Als je het wil delen deel je het als niet dan niet.

15 likes

Ja nou en? We kunnen daar toch wel een beetje over keuvelen.

7 likes

Nu ook weer die foto met een getatoeëerde hand
Dit is gewoon haar verdienmodel, wel sneu, je liefdesleven inzetten op je socials voor een beetje following

5 likes

haha wat, jezus doe niet zo zuur man.

94 likes

Misschien heeft haar hypothetische vriend geen zin om in beeld te komen en last te krijgen van de 13 jarige volgers van lotte

Zou ook zomaar kunnen

66 likes

Nee ? Ik zou niet weten wie het is… heb nog nooit een gezicht gezien of een tag op een foto.

Moet wel toegeven dat ik geen die hard fan ben

5 likes

Ik volg Lotte, Sarah en Bonnie al lang niet meer maar af en toe spiek ik op hun profiel. Het lijkt wel alsof ze niet meer zo close zijn? En Sarah is weer zwanger omg! En Bonnie gaat trouwen🤣 Ik leef onder een steeeeeen

1 like

Wow echt!

24 likes

Het is pas sneu dat mensen zo benieuwd zijn naar van wie die hand is en niet kunnen verkroppen dat ze geen antwoord krijgen en het dan maar interessantdoenerij gaan vinden.

Het lijkt me ook volslagen oninteressant van wie die hand is, maar kennelijk vinden mensen het stiekem toch heel interessant?

26 likes

Ik begrijp het hierover misnoegd zijn ook niet. Dan denk ik: ga je toch lekker wat anders doen. Desnoods Depp vs Heard kijken.

3 likes

Huh hoe weet je dat haar ex al een nieuwe liefde heeft?

1 like

Ik laat hem helemaal lekker. Ik was benieuwd hoe Madeliefje dat weet aangezien ik Lottes laatste video’s niet heb gezien. Ik vraag niet om details over zijn nieuwe vriendin. Aangezien lotte zelf niks los laat over haar nieuwe vlam kan ik me niet voorstellen dat ze het liefdesleven van haar ex online heeft besproken.

2 likes