Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Het is echt net nu hier de Story met termen als “Nieuwe vlam” “Liefdesleven” en “Het geluk van haar ex”.
:yawning_face:

29 likes

Ja volgens mij gingen ze ook weleens samen thuis werken en “shooten” en doen ze dat minder (of ze filmen het gewoon niet)

2 likes

Hoeveel pepernoten eet jij in een keer?

5 likes

Ongeveer evenveel als bolletjes ijs.

4 likes

Die ad van Viora voor Lenor… zo cringe

4 likes

Misschien zien ze elkaar minder omdat ze allemaal in een andere levensfase zitten.
Lotte die losgaat, Bonnie die al eeuwen een relatie heeft en Sarah die vooral met zwanger zijn/baby’s bezig is. Dan is die klik soms even wat minder.
Die Sarah net ook weer met zo ongeveer het 10.000ste filmpje van haar bewegende buik. Meid dat interesseert toch niemand🙈

6 likes

Ik keek laatst een vlog van Enzo waar hij en een paar anderen verloren ebay pakketjes openmaken en ik moet bekennen dat ik het een super leuke video vond…heb de andere video’s met dezelfde insteek ook met plezier gekeken.
Beetje lachen met vrienden en af en toe een pareltje uitpakken.
Moet dit in het opbiechttopic?

9 likes

Ooh goed idee :sweat_smile:

5 likes

HopeScope heeft ook soortgelijke video’s, dat ze verloren bagage opkoopt of een veiling heeft gewoon met mystery items die per pallet thuis worden gebracht. Vind ik ook leuk om te zien. Haar video’s waarin ze producten van influencers of celebrity’s test zijn ook leuk! Wel Engelstalig

5 likes

Ik vind haar ook tof ! Heb je toevallig nog tips van soortgelijke accounts ?

7 likes

Thnx voor de tip!!

5 likes

Ik weet niet waarom ik dit nou weer aan het kijken ben (eigenlijk wel, studie ontwijkend gedrag) maar wow wat is die Thomas een vervelende gast?? Hij gaat langs bij middelbare scholen om daar leerlingen te interviewen maar hij maakt ze gewoon echt belachelijk. Verder vraagt ie naar de seksuele voorkeuren van minderjarigen om dat vervolgens op het internet te plaatsen??

14 likes

Kwam laatst ook een artikel tegen waarin stond dat meerdere kinderen hem hadden gevraagd om te stoppen en om niet gefilmd te worden maar dat hij gewoon doorging. Vervolgens zijn ze hem gaan proberen weg te jagen door dingen te gooien en dan komt er direct een zielig filmpje dat het echt niet leuk is en dat hij aangifte heeft gedaan.
Heel bizar, je kunt minderjarigen ook gewoon met rust laten als ze daar om vragen

24 likes

Dit is inderdaad zo’n vervelend rot ventje, altijd zo dom stoer doen voor aandacht.

13 likes

Haha de blik van dat meisje links says it all

11 likes

Hij was begin dit jaar bij de school waar ik werk en ik word echt woest van hoe hij jongeren misbruikt voor de views door ze dom over te laten komen. Hele nare domme gast

9 likes

En dan nog te bedenken dat hij 26 is :woozy_face: (ja dat heb ik net opgezocht)

6 likes

Ja echt een infantiel mannetje. Ik zag hem vroeger wel eens voorbijkomen bij andere youtubers en daar kwam hij ook altijd heel idioot over, hij praat ook alsof hij 10 is en met autootjes speelt.

7 likes

Is hij ook die ene die ooit een video met Mascha heeft gemaakt over wonen in Murica omdat ze er allebei een jaar gewoond hebben en nu experts zijn 🫠

10 likes

Jep, zo random die collab ook? Volgens mij zocht hij echt bij allerlei youtubers clout.
Herinner me ook nog een paar video’s van Bonnie waarin hij voorkwam als “De kloon van Nick”. Mocht ie willen :joy: