He? Jij bent diegene die zegt dat mensen die hun boeken zo sorteren niet lezen U do u met een rommelige kast, maar genoeg Ʃchte lezers die hun kast op een andere manier sorteren. Allemaal prima toch?
Nee klopt, maar laten we vooral afstappen van het idee dat je vast niet echt leest als je geen kast hebt staan die geordend is op genre en auteur.
Je kan mensen niet van hun ideeƫn afhelpen, je kan alleen kiezen je er niks van aan te trekken.
Laat ik dat dan maar doen
Lekker praktisch
Ik lees alleen Ottolenghi, sorry
Ik vind boekenkasten vooral gigantische stofnesten. Dat krijg je toch amper schoon gehouden. Aināt nobody got time om elke week zoān kast te gaan leegruimen, schoonmaken en weer inruimen.
Na alle spijkerbroeken zet armed angels nu vol in op de jurkjes⦠begint weer van voor af aan.
die perfecte korte broek waar ze allemaal al tijden naar op zoek waren? Toevallig he
ik draag niets anders meer!!
Mijn vriend vroeg of Josh ook echt in dat huis woont. Ja, natuurlijk was het extra opgeruimd op de video maar ik heb vaak zat stories gezien dat Alexis zat te kleuren/waterverven aan die marmeren(!) tafel.
Ik vond het knap dat ze het aandurven met dat super lichte interieur en kleine kinderen.
Ik persoonlijk mis kleur, vind dit veel te onpersoonlijk. Maar ieder zān ding
Ik heb wel wat beters te doen dan elke week mān boekenkast afstoffen (lezen bijvoorbeeld )
Een beetje stof hoort nou eenmaal bij mān leven, kan me er niet druk om maken
(Ja ja gelukkig heb ik geen stofallergie ik weet het)
Ja ik zou niet eens een glas ranja in dat huis durven te drinken, laat staan iets eten of rode wijn
Als je iets hebt gegeten gewoon met je handen in de lucht gaan staan dan komt Josh ze ontvetten
Josh heeft beige ranja in huis denk ik. Scheelt met vlekken
Ik heb ook heel veel beters te doen en daarom geen stofnest in huis
Edit: denk dat veel mensen hier mijn huis ook āonpersoonlijkā zouden vinden. Ik hou niet van prullaria die letterlijk stof staan te vangen. Al heb ik wel veel planten.
Hihihihi