Herkenbaar!! Wij zijn op den duur aluminium folie eronder gaan leggen en die dan steeds verwisselen. Ik heb het idee hierachter nooit begrepen want dat was minstens net zoveel werk al even een doekje over het fornuis halen
Echt al die bruidsjurken staan mooi bij Bonnie. Prachtig is ze zeg.
gadverdamme zeg, weet hij niet dat HG bestaat? Dit is echt ranzig
Welke Bram?
Ladage
Ik moest hardop lachen
Hier heb je helemaal geen hg voor nodig. Of scrub daddy of weet ik veel wat voor moderne onzin.
Ik dacht ff dat dit over HG bij zwangerschap ging
Wel respect dat hij het durft te laten zien, net als een paar maanden geleden zijn beschimmelde douchedeur voordat die werd vervangen. Hij moet gewoon een schoonmaakster nemen.
Jarenlang met 14 huisgenoten in een studentenhuis gewoond, totaal niet onder de indruk van deze foto helaas
Hahaha ik heb gister ook nog gepost over HG bij zwangerschap dus begrijpelijk
Die heeft hij zelfs.
Ongelooflijk Die persoon kan toch prima 1x in de zoveel tijd zijn fornuis schoonmaken lijkt me. Maar ja, blijkbaar niet anders zag het er niet zo uitā¦
Als je tijdens het koken hebt geknoeid kun je dat toch ook zelf schoonmaken? Je veegt toch ook je billen af na het poepen š«
Misschien is het hier al voorbij gekomen, dat weet ik niet zeker. Maar wist helemaal niet dat Elise Boers ging verhuizen? Ben benieuwd waar ze heen gaan, misschien toch dan een huis op Ibiez?
Wow ze wonen toch nog helemaal niet lang in dat huis in Amsterdam?
Wat een prijs ook
Nog niet eens een jaar volgens mij! Voor mān gevoel is het pas ook net helemaal klaar en dan willen ze alweer weg, terwijl we haar 100x hebben horen zeggen dat dit echt hun droomhuis is (na daarvoor 100x te horen dat haar hart echt in Amsterdam ligt en ze daarom daar terug heen wilde verhuizen). In die zin dus wel gek. En ja, ze heeft vaker gezegd ooit op Ibiza te willen wonen, maar ik dacht dat dat voor verder in de toekomst was. Een vakantiewoning voor ooit oid.
Groot minpunt aan die woning blijft toch wel hoe de woning is ingedeeld vind ik. Denk dat je niet gauw in de tuin gaat zitten als je keuken etc boven is en je dus (met je evt bezoek) steeds eerst naar beneden en door je slaapkamer ervoor moet. Heb ook vooral dat balkon voorbij zien komen in dār vlogs waar ze zat te chillen bij mooi weer.
Nu verbaas ik me trouwens nog meer dan ik al deed over hoe vaak zij boodschappen liet bezorgen, ook door van die 10min services, gezien er maar 1 pand tussen haar woning en een supermarkt zit
Ging er van de week over in t mommybloggers topic idd!
Hierbij het vriendelijke verzoek te stoppen met het posten over de (vindplaats van) woningen van influencers. Er bestaat zoiets als privacy. En als mensen daar zelf niks over bekend maken, is het zeker niet aan jullie om daarover te posten op een openbaar forum. Verdere berichten worden verwijderd.