Adolescentie, ontwikkelend brein, jezelf ontdekken, balans tussen bescherming en autonomie, ken ze allemaal. Kunnen we uren over praten (en vind ik echt leuk). Er is voor mij alleen nogal een verschil tussen the girl next door die denkt dat ze rijk kan worden van Onlyfans en zonder dat helemaal door te denken een account maakt waar ze een paar tientjes aan overhoudt en een stevig groeiende influencer die overduidelijk zelf bekend wil worden, de bouwstenen daar al voor heeft en duidelijk snapt dat sexy goed verkoopt. Als zij nooit gegroeid was had ik dit een totaal andere situatie gevonden, alleen dat is niet wat hier aan de hand is. Edit: Het is niet zomaar een tiener, ze is gewoon ondernemer en ik denk dat je veel van wat zij doet (en wat zij en Gio samen doen) ook in die context moet bekijken.
Dat is precies waar ik hier de hele tijd op doel: ben je weerloos, geëxploiteerd, kwetsbaar als je in feite gewoon een heel erg succesvol bedrijft runt en zelf degene bent die profiteert? Als zij hier tientjes aan over zou houden zou ik hier héél anders over denken hé, dan was het voor mij een uitgemaakte zaak, maar dat is absoluut niet de situatie.
Lijkt me daarnaast supergoed dat hier politieke discussie over komt want ik denk ook dat het gesprek over de grens noodzakelijk is. Denk alleen dat we dan wel moeten doen met de minderjarigen die daadwerkelijk at risk zijn in het achterhoofd