Ik vind die gofundme ook best schaamteloos en dat zit het er met name in dat het nogal duidelijk flaneren met je influencerprivilege is. Zij kan geld vragen aan volgers met haar bereik, haar buren in hetzelfde schuitje niet. En reken maar dat ze sowieso al een van de rijkste mensen is in die hele flat. Zou haar sieren als ze daadwerkelijk het opgehaald geld helemaal eerlijk zou delen met de slachtoffers ipv eerst dure apparatuur voor zichzelf aan te schaffen.
Ja Jezus iemands hele huis is weg?? En Alice gaf op insta al aan dat alles wat ze niet hoog nodig heeft ze met medebewoners deelt.
Inderdaad. 1000âen deelnemers aan een programma van iemand die geen coherente en kloppende tekst kan schrijven? Durf ik sterk te betwijfelen
Betreft Alice: fucking kut en ik gun haar alles wat ze nodig heeft om weer op te starten. En de andere bewoners ook. Een vriendin van me heeft daar ook gewoond, en toen was er ook vaak van alles aan de hand.
Lol ja hoezo moeten 73 forummers er nog even hun plasje over doen terwijl @EllaFitzgerald en @Evenveel meteen in het begin precies dezelfde reacties postten
Maar dat weet je toch niet als je zelf die 1e post leest en direct wil reageren.
Ik snap dit nooit zo goed, is het dan logischer om alles eerst te gaan lezen, helemaal naar beneden te scrollen zodat je niet een dubbele reactie post?
Hoeveel van je salaris geef jij aan minderbedeelden?
De eerder geplaatste link naar de crowdfundingsactie is verwijderd, daar dit niet is toegestaan volgens de Huisregels.
Op inhoudelijke reacties antwoord ik graag maar op zoân jij-bak heb ik echt niks te zeggen.
@Bridgetogantry kan je vinden. Ik zie het zelf meer als dat je met zân allen (met de buren) op een zinkende boot zit, en alleen voor jezelf een reddingsboot regelt. Terwijl je, om de vergelijking af te maken, al een vlotje had: Alice kan bij haar ouders terecht, de statushouders in die flat slapen vannacht eerder bij de daklozenopvang. Dan vind ik het schaamteloos om als eerste impuls geld op te halen voor je eigen apparatuur, ja.
word jij door alice persoonlijk gedwongen om te doneren ofzo jezus
Ik vind het inderdaad wel logischer om eerst de rest van de reacties te lezen om te kijken of je niet iets dubbel post. Dan geef ik een hartje aan de post waar ik het mee eens ben, ipv zelf een post te schrijven als iemand al onder woorden heeft gebracht hoe ik erover denk. En als iemand vraagt om tips is vind ik het ook wel handiger om even door te lezen of het product dat ik wilde aanraden niet al is genoemd.
Hahahaha mijn god hey. Ik vind het al heel wat dat ze uberhaubt aan dr buren denkt in zon situatie. Het is ook best wel duidelijk dat veel van jullie alice niet eens volgen en alleen maar afgaan op t woordje influencer en t steriotype beeld daarvan.
Dit. Al is het bij sommige forummers gewoon typerend, die lijken in ieder topic nog eens op alles hun mening te moeten geven (ook al zijn er al 21 andere reacties). Je zal je eigen mening maar zo belangrijk vinden
Lol ik veronderstel dat jij niet in de daklozenopvang slaapt vanavond? Of vergis ik me?
Misschien moet je dan zelf iets opzetten om die mensen te helpen, ipv iemand die zojuist alles verloren is te bekritiseren dat zij het niet doet?
Mensen de gemeente regelde opvang in een sporthal hè, waar halen jullie de daklozenopvang vandaan?
Ik vind het in elk geval echt zoân situatie waarvan je als je het nĂet zelf hebt meegemaakt gewoonweg niet met zoveel zekerheid (arrogantie*) kunt zeggen wat âjij zou doenâ.
Vita is zwanger!!! Echt superleuk!
https://www.instagram.com/p/Ck8nNaNjeM_/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ik ging hierdoor even op haar insta kijken maar what the fuck is dit joh.
Vita Cleo Boers on Instagram: "Mijn grootste nachtmerrie 𼲠#serialkillervibes #serialkiller #komedie #sketch #asmr" In welke wereld is dit grappig?
Maar oke daar ging het niet over, leuk voor dâr dat ze zwanger is
In mijn wereld
Is toch gewoon een American Psycho grapje?
Geen idee, nooit gezien. Vond het erg cringe om naar te kijken iig, en zo contextloos snap ik niet echt wat er grappig is aan zoiets naspelen, zo random
Er staat nog steeds âmorgen gaat de prijs omhoogâ. Ben benieuwd of dat er morgen nog steeds staat