Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Jaa “essentiële oliën” en/of “voedingssupplementen” en dan steeds posten dat ze weer een nieuw certificaat hebben gehaald en dat jij dit ook kan doen, en hun familie & vrienden steeds commenten van oooh wat ben je toch goed bezig, zo inspirerend!

:confused:

5 likes

Ja je moet volgens mij ook elke maand voor x bedrag bestellen om in dat puntensysteem te blijven waarmee je in rang omhoog kunt gaan. Dat in combinatie met het ronselen van nieuwe slachtoffers…. Vind het echt triest dat mensen daar vol intrappen en echt denken dat ze na drie maanden op een of andere zilveren rang zitten waarmee ze een modaal maandsalaris verdienen en dus ‘vrij’ zijn

4 likes

De 2 vrienden op fb (ik zeg het even zo) zijn er ook heel stilletjes aan ineens mee gestopt. Snapte echt niet hoe ze er in trapten. Die reacties ed zijn ook echt tenenkrommend om te lezen. Heel trieste zaak.

Klopt. Ik heb destijds ook in de containers gewoond toen ze nog in de Spaarndammerbuurt stonden. Meerdere keren geëvacueerd door de brandweer vanwege rookontwikkeling door bijv. een tosti-ijzer die nog aanstond. Geen tot weinig brandbeveiliging etc. Afschuwelijk dat dit is gebeurd ondanks dat De Key echt al jaaaaaren weet hoe slecht het daar is.

3 likes

Ja degene die ik ken is nu plotseling online zichtbaarheidscoach geworden ipv olieguru :joy::joy::joy: ook echt met de ondertitel: helpt mensen authentiek voor de camera staan. Ja tuurlijk meid hier zal echt veel behoefte aan zijn. Haar eigen video’s zijn ook niet echt reclame voor haar nieuwe business

8 likes

Zag tijdens het zappen dat Elise vanavond om 20:00 te zien is op RTL4 bij Weet ik veel, ben benieuwd

3 likes

Jeetje wat vreselijk voor Alice! Reed er vandaag langs, echt mega brand. Gelukkig is ze zelf geloof ik niet gewond. Hier kunnen we helpen!

-aangepast door moderator, link verwijderd-

1 like

Een inboedelverzekering dekt dit toch en keert vrij snel uit?

9 likes

Dan moet je die wel hebben, misschien is dat het probleem? Ik heb zelf ook geen inboedelverzekering.
Is de gofundme legit trouwens? Voordat we geld doneren aan een scammer

3 likes

Maar krijg je dan ook wel alles vergoed? En lijkt mij ook wel lastig aan te tonen wat je had. Maar geen verstand eigenlijk van hoe dat werkt haha

3 likes

Ik ben zo petty, maar ik moest dus een beetje gniffelen toen ze een vraag over :sparkles: Amsterdam :sparkles: fout had

17 likes

Met inboedel is er snel sprake van afschrijving. Dus als je spullen een x aantal jaar oud zijn krijg je maar een deel van het bedrag. Dus in veel gevallen kan je de spullen niet 1 op 1 vervangen.

6 likes

Mijn ervaring is dat zo’n adviseur best wel ruim telt qua schade/kosten, dus niet de waarde van dat moment maar wat het ongeveer kost om iets vergelijkbaars opnieuw aan te schaffen en dan nog wat extra’s. Maar in mijn geval was alles wel nog zichtbaar alleen dus wel beschadigd. Geen idee hoe dat werkt als je echt helemaal niets meer hebt? Dan is het natuurlijk lastig om aan te tonen wat je verloren bent, je hebt niet overal bonnetjes van toch…

5 likes

Ja uit haar instagram story dus neem aan van wel! https://www.instagram.com/aliceolsthoorn/

5 likes

Blijf dat go fund me toch heel apart vinden! In dit geval is het huis net een paar uur geleden afgebrand en het eerste waar ze aan denkt is een inzameling voor zichzelf starten. Zou toch denken dat dat niet je allereerste prioriteit is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet verschrikkelijk is hoor wat er gebeurd is. Vreselijk voor iedereen die hierdoor getroffen is.

10 likes

Je allereerste prioriteit is waarschijnlijk: jezelf veiligstellen. Ze is geëvacueerd, dus veilig is ze. Maar letterlijk al haar eigendommen zijn dus kwijt, hoeveelste prioriteit moet dat dan zijn?

31 likes

Ze komt er sowieso niet heel goed vanaf vind ik, best veel basic dingen fout.

2 likes

Ik vind het ook apart maar snap ook wel dat je het doet als je het bereik hebt.
Waarschijnlijk weet ze pas over een paar maanden (? geen idee) wat vergoed wordt door de inboedelverzekering. En of dat voldoende is om haar eigen spullen te vergoeden.

Op social media is alles zo snel en vluchtig, ik denk dat ze tegen dan echt veel minder geld kan inzamelen dan nu wanneer er momentum is.

7 likes

Bij ons kwam Salvage langs en die regelde een schoonmaakbedrijf. Die hebben vervolgens gekeken wat er beschadigd was en/of niet meer bruikbaar en dat hebben zij opgeschreven en aan de verzekering doorgegeven, waarna wij weer door moesten geven wat de waarde daar van was. Hoefde toen nergens bonnetjes van te laten zien ofzo, maar kregen het zo vergoedt. (En zo heb ik een zak afbakbroodjes en pannenlappen vergoedt gekregen. Wij hadden overigens alleen waterschade door bluswater van brand bij bovenburen) Weet dat bovenburen ook best snel en gemakkelijk geld van de verzekering kregen. Sowieso kregen ze direct een bedrag om kleding enzo te kopen. Alleen moet je dan dus wel een inboedelverzekering hebben Mijn tip is ook: Zorg dat je deze hebt.

9 likes

Nee klopt! Maar ik denk dat ik ook helemaal zou blokkeren in zo’n studio.

Ik moest wel lachen om de groet van Beau ook. Tegen die andere gast(politicus): succes in Den Haag.

Tegen Elise: succes met alles wat je doet
:laughing:

4 likes