Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Wil je ontkennen dat beide dingen bestaan? Ik snap niet zo goed waarom dit nou weer zo doodgeanalyseerd moet worden.
Er bestaan toch mensen die zich aanstellen? Er bestaan toch mensen met een hoger of lager werkethos? Haha wat een moeilijk gedoe.

5 likes

Mwah die iemand kan met hetzelfde gemak je leidinggevende zijn. Er zit een heleboel validisme achter hoe er over ziekmeldingen gedacht en gepraat wordt, bij racisme denk je toch ook niet lol dat is jouw mening?

6 likes

Ga je racisme nu echt vergelijken met iemand die zich met buikgriep ziekmeldt omdat 'ie aan de schijt is?

16 likes

Nee ik was onder de indruk dat er inmiddels een algemener gesprek over ziekmeldingen op gang was gekomen.

10 likes

Ik probeer alleen aan @anon3219017 uit te leggen waarom er wel een oordeel in je bericht zat, in tegenstelling tot wat zij zei.

4 likes

Oh, we zitten niet eens in het werk (algemeen) topic. Dacht serieus dat ik daar in zat te posten. Dus posts over ziekmeldingen op je werk kunnen hierheen:

Dan hier graag weer over influencers.

18 likes

Leren lezen zou ook een hoop schelen

4 likes

Late reactie en misschien moet ik naar het opbiechttopic zonder omg reacties: ik heb daar dus ooit in gestaan :laughing:

30 likes

Jaa haha omg op mezelf in hindsight, snap echt niet wat me bezielde. Gelukkig slim genoeg geweest om niet onder mijn eigen naam te gaan.

6 likes

Ik snap dat je het niet onder je eigen naam doet, maar verder is het toch niets om je voor te schamen? Ik vind het juist wel stoer.

19 likes

Waarom vind je dit zo erg :stuck_out_tongue: ? Het zal jullie niet verbazen, maar ik heb er 2 keer in gestaan (onder eigen naam) en het is totaal niet iets waar ik me voor schaam.

29 likes

Hoezo twee keer?

8 likes

Gelukkig hoef je er dan dus ook niet in

19 likes

Oh dat snap ik nog wel, empowerment of diversiteit van lichamen etc

Maar hadden ze te weinig mensen denk ik dan haha? Of is je lichaam enorm veranderd?

7 likes

Ze hadden me zelf benaderd of ik 5 jaar later nog eens erin wilde staan om te zien wat er veranderd was in de tussentijd! Dat deden ze vaker.
De foto’s waren bijna identiek haha

5 likes

Ik was heel jong(19) toen ik dat veel las en het viel me altijd op dat de vrouwen vaak onzeker waren over hun lichaam. Ik wilde als jonge persoon laten zien dat je ook zelfverzekerd en blij met je lichaam kon zijn!

102 likes

Wat cool!!

6 likes

Ja ik weet niet, was gewoon een impulsieve actie in mijn geval. En omdat ik we een naaktfoto van mezelf wilde. Zou die nu nog wel een keer willen maken, maar dan niet in de stijl van anybody en voor de privécollectie.

5 likes

Oh ik wist niet wat de anybody was haha. Dacht jullie hebben gewoon in de viva gestaan en vonden dat zo suf ofzo.

7 likes

Heeft iemand de Q&a van Charlotte gekeken over waarom ze gestopt is bij haar zaak? Ze geeft wel duidelijke toelichting (hoewel ze niet op alle details in kan/wil gaan). Vlg mij heeft ze het er wel heel moeilijk mee gehad en was het een zware tijd, ook de hele afwikkeling

9 likes