Microdosing parmezaan
Dat proef je wel hoor, het heeft zoân sterke smaak dat een klein beetje al wat doet. Dat vind ik nou net het handige van Parmezaanse kaas.
Ik riep hardop: Oh nee!
sorry maar Conor in deze videoâŠ
Ja! En ik vind het zwaar overrated, net zoals Curaçao.
Hahaha ja dat kan hé gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde.
Ik kom net een video van Bonnie tegen op tiktok en ik cringe zo hard ze gaat uitleggen hoe zij en haar vrienden bepaalde woorden gebruiken op de âverkeerdeâ manier, maar het zijn woorden die iedereen volgens mij wel eens op die manier gebruikt. De comments die ze krijgt zijn ook in de trant van âboomerâ
Die zag ik gister ook en kon alleen maar denken dat dr inspiratie echt op is. Soms denk ik ga wat anders doen, het komt niet meer over alsof ze t leuk vind.
Rip Bonnie
Volgens mij heeft ze Sarah er ook mee ingetrokken, die begint gelijk goed met een sound die maanden geleden viral was
Nou na âdag in het leven van een dertigerâ part 300 is toch wel duidelijk dat de inspiratie op isđ
haha zo tenenkrommend
Wowww die tiktok van Bonnie is inderdaad wel een dieptepunt zeg.
âDeze is echt HEEL leuk om te zeggen, âstoerâ als je het juist niet stoer vind!!â
Wat in de cringe?
Hoe ze ook continu bitchy reageert op mensen die het ook cringe vindenđ
Soms maakt ze zelfs daar content van, de âhaatcommentsâ.
Mijn God die reclame post van Lotte. Heel charmant ongesteldheidsbroeken aanprijzen in je gore witte sokken.
Die sokken zijn toch gewoon schoon? Schaduw heet dat.
Ja precies, of door het filter
niks goors aan
Bobbie
Ohhhhh het is nog erger dan ik vreesde. Hoe kun je dit opnemen, hoe kun je hier zelf naar kijken en hoe kun je dit online zetten zonder schaamte? Is zij 13? Wat erg dit
Sick stoer filmpie dit.
Verschrikkelijk.