Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik vind die eerste paar voorbeelden van rip en sick en stoer wel grappig (en zeg ik zelf ook) maar dat zijn hele andere voorbeelden dan die kattenstand? Dat zijn gewoon eigen bedachte uitspraken en niet dingen die ‘alleen zij’ verkeerd gebruikt

11 likes

Zijn er daadwerkelijk mensen die (al langere tijd) in Rotterdam wonen die Dirk zeggen ipv Bas?

4 likes

Ik ken/ hoor niemand die dit doet. Lees het alleen op het forum. Heb ook geen idee wie waarin valt.

4 likes

Is het niet de Bas van der Heijden meer dan? :open_mouth:

:wink:

2 likes

Ik niet!

4 likes

Ik zei dus laatst Digros

2 likes

Maar het ironische gebruik van rip, stoer en sick hoef je toch niet op tiktok uit te leggen? Iedereen met drie hersencellen snapt dat toch zelf ook wel

25 likes

Ik snap soieso die hele obsessie niet met kijk ik gebruik speciale woorden. Ja dus? Iedereen gebruikt bepaalde uitdrukkingen die meer inside jokes zijn met vrienden of thuis ofzo.
Zo kunnen wij ook wel een tiktok gaan maken om uit te leggen waar “dode cavia” voor staat.

22 likes

Huh dat bedoel ik ook niet denk ik? Zij noemt de tiktok: woorden die wij verkeerd gebruiken
En dan noemt ze ‘poezenstand’ en ‘kampeerstand’
Dat zijn onbestaande woorden dus die kan je toch niet verkeerd gebruiken?

9 likes

Er bestaat dus ook nog zoiets als goede en foute tiktoks? Wat een gezeik, ben blij dat ik inmiddels oud genoeg ben om niet de druk te voelen om aan nieuwe social media platforms mee te doen

11 likes

Maar dat is toch met elk sm platform zo haha. Er bestaan ook goede en slechte youtube videos enzo. Sommige dingen slaan aan andere dingen niet. Dat hoort erbij als je dat als baan hebt.

8 likes

Ik las dit even verkeerd

32 likes

Nou dit idd ja. En grappig zijn zulke inside jokes ook nooit voor anderen.

4 likes

Klopt maar ik lees hier vaak dat Bonnie tiktok niet goed begrijpt of bepaalde trends niet ‘goed doet’. Dat heb je volgens mij niet met andere social media toch? Lijkt me gewoon heel naar om zoveel commentaar te krijgen op wat je maakt, maar het hoort er idd bij denk ik

5 likes

Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Misschien doe ik het zelf wel fout

3 likes

De humble brags

6 likes

Linkedin is heerlijke irritainment. “Met gepaste trots kan ik vertellen dat ik mijn propodeuse heb gehaald. Dit is geen vanzelfsprekendheid voor mij want op de basisschool was er een leraar die zei; ik geef je een vmbo advies.”

Dat afgeven op basisschoolleraren ook. Breakups melden en beginnen met , ik weet dat dit misschien niet op Linkedin hoort maar omdat het ook invloed heeft op mijn werk post ik het toch.

32 likes

Ik vind dit eigenlijk wel meevallen. Waar erger jij je aan in dit stuk of waarom zie je dit liever niet op LinkedIn?

5 likes

Nou ik vind het echt gemeen om dit te posten hier

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #21 (Deel 8).