haha zo raar is dit toch niet
Het had erger kunnen zijn bijvoorbeeld nasi
Nou er zijn ergere dingen maar ook leukere. Wel een beetjw niveau wilentien.
Vind havermout in water wel een beetje gevangenisvoer. In thailand eet je heerlijk ontbijt voor 3€
Havermout(pap) met water in plaats van melk is echt prima. Het water wordt ook heel snel “melkachtig” doordat haver zowel smaak als kleur afgeeft.
Maar inderdaad wel zonde om zoiets te eten in Thailand . Doe mij maar mango sticky rice maar ik geef ook geen zier om een VS body.
zie ik daar nou Ellie Lust op de eerste rij zitten?
Edit: ja, het is Ellie!
Echt een mooie, lieve video zeg.
Zoo mooi, heb een traantje weggepinkt
Aah Dylan die rode bloemen heeft gefikst.
Wylde ones
Ja hoor geef martijn de schuld. Het enige wat hij deed was de douche kapot neuken.
Lekker de burn-out de schuld geven, wtf
Mooie escape van die bestuurdersaansprakelijkheid… want ja die 3 ton gaat echt niet terug komen hoor
Duizenden nog wel. Yeah right.
@zonnestraaltje er staat toch dat ze investeringen van de crowdfunding terugbetalen? Of bedoel je iets anders?
Mila is toch al jaren een superpopulaire naam, staat al 10 jaar in de top 10
Ik hoor die naam al jaren heel vaak en wat dan nog als ie nu populairder wordt? Boeiend.
Dacht dat het over een unieke naam ging. Elin en varianten zijn toch veelvoorkomend?
Ik was halverwege afgehaakt dus had niet gelezen dat ze het gingen terugbetalen! Dat valt me dan weer mee, dan zullen ze vast geen groot bedrag bij elkaar geharkt hebben
Ook dat “stokje doorgeven”. Als je het concept erbij verkoopt okay, maar nu gaan toekomstige kopers toch niet het stokje overnemen alleen de ellende aan leaseauto’s, huur van bedden en wat huisjes voor huurkoop.
Echt hoor, nu wordt het pas echt aanpoten om mensen buiten hun influencer bubble aan te trekken en die ook tevreden te houden.
@Daelyss @Pantalones @DonnieDarko
Ik heb mijn berichtje verwijderd, omdat ik het niet gelinkt aan mn profiel wil hebben.
Maar bedankt voor de reacties. In mijn omgeving is het wel redelijk uniek en ik postte het in een 1e opwelling dat ik even dacht, balen.