Sorry not sorry
Wat is het leven als influenser toch mooi hè. Als Sanny na jaren zoeken haar droom vloerkleed bij Westwing in het winkelmandje doet. Letterlijk op dat moment wordt ze benaderd voor een samenwerking
Was te zien in de serie over het park toen ze alles nog aan het verbouwen waren. De douche in één van die huisjes ging kapot omdat Martijn er met zijn vriendin in ging (en seksen, dat gaf hij ook gewoon toe). Hij lanterfanterde sowieso veel van wat ik me herinner
Toeval bestaat niet hoor!!
Ja dat is manifesteren!!!
In mijn mobiel bankieren app krijg ik de ene dag reclame voor hulp die beschikbaar is als je de energierekening niet meer kunt betalen, en de volgende dag reclame over starten met beleggen
is zo’n scrubdaddy nou echt zoveel beter dan een normaal sponsje?
Over die roze spray van Vera en dan schrobben met dat sponsje:
Koop gewoon deze, sprayen, in laten trekken, afspoelen. Niks schrobben. Veel minder moeite!
Ik vind van niet. De scrub daddy’s die ik heb geprobeerd vielen na een paar keer gebruik al helemaal uit elkaar.
Ben je ook gelijk zelf van binnen gereinigd
Je moet het ook niet opdrinken Nee maar gewoon even een raampje open zetten als je dat fijn vindt, niks aan de hand (doe het zelf niet, nergens last van).
Ik heb de scrubmommy en na 10 keer afwassen viel hij al helemaal uit elkaar. Echt zonde, zelfs m’n sponzen van de Action zijn beter.
Weet ik niet… ik heb er geen. Maar met washcat en een schuurspons gaat het er iig van.
@MeerChanelDanCoco ik heb het even opgezocht en blijkbaar wordt hij hard in koud water voor een harde schrob en zacht in warm water voor de afwas
en belangrijk:
Het vrolijke gezichtje van de spons heeft een belangrijke reden. U kunt eenvoudig uw bestek in de mond van de smiley stoppen waardoor de boven- en onderkant tegelijkertijd worden schoongemaakt. En wanneer u een glas wilt schoonmaken van binnen drukt u simpelweg uw vingers in de ogen om zo een ronddraaiende beweging te maken.
Ik vouw zo’n sponsje dan om zo’n mes heen en dan knijp ik een beetje en dan ga ik zo even heen en weer, helemaal zonder vrolijk gezichtje!
Krijg echt de kriebels van dat de hele wereld nou weer dit per se moet hebben.
Druk simpelweg je vingers in je ogen : ) en je hoeft het niet meer te zien : )
Nee krijg er ook de creeps van
Beetje deze vibe haha
Het is reclame van de bank zelf. Dus ik krijg geen toto reclames ofzo, maar ze proberen hun eigen diensten waar je nog geen gebruik van maakt wel te verkopen. Ik zit bij ING
Je eigen foto is te zien onderin! Weet niet of je hier anoniem zit.
Wel uitkijken met dit spul. Na een paar maanden zijn er stukjes van mijn plafond afgebrokkeld. Precies de plekken waar ik het op had gespoten.