hebben ze er zelf eigenlijk al iets over gezegd dat ze het gaan verkopen
Nee volgens mij niet… ben ook zo benieuwd wat ze gaan zeggen over de 3 ton.
I’m dying inside
Ik vind het echt fascinerend hoe Celine Charlotte leeft. Ben heel benieuwd hoe haar 8 dagen kayak avontuur gaat zijn, ik zie bij haar vaak dat ze vol enthousiasme ergens aan begint en dan bijna meteen weer afhaakt maar zo te horen kan ze nu niet makkelijk stoppen.
Wel echt jaloers op hoe zij ff nonchalant los gaat in de kampeerwinkel, ik zie ook echt alleen maar dure merken voorbij komen
Nee, op hun insta worden vragen erover ook verwijderd. Alleen bij de nieuwste post van het wylde pad staat er nog 1.
Vind het zo naïef dat ze denken dat niemand erachter komt dat het Wylde Pad te koop staat. Alsof ze nog nooit van het internet gehoord hebben.
onder het genot van een pannetje wasverzachter op t fornuis
Ik vind het wel heel stoer van Charlotte dat ze dit gewoon gaat doen terwijl het totaal uit haar comfortzone is.
Maar ik zie haar er ook wel voor aan om een helikopter voor zichzelf te regelen als ze ineens naar huis wil.
Ik denk nog heel vaak aan die vriendin van Mascha die ook vlogte over ‘een Victoria’s Secret body krijgen voor je 30e.’
Vraag me echt af hoe zij daar nu tegenaan kijkt.
Ooohh ja dit weet ik ook nog heel goed. En dat haar 30e verjaardag dan ook een poolparty was waar ze in bikini moest. En dat haar lunch bestond uit parten paprika met huttekase erin. En ze ging toen reizen in Thailand op een budget en dan ontbeet ze met havermout in water.
Fascinerend mens. Zij woont inmiddels in India geloof ik? Is ze niet getrouwd met een Indiër?
Ze had heel lang een relatie met een man die zich …bear noemde, en hij was manager van een bekende Nederlandse dj. Hij wilde nooit in de vlogs of op foto’s en hield dan 2 vingers voor zijn ogen, ook in Mascha’s vlogs.
Edit: ze woont idd in India
Dee is bevallen! Het meisje heet Elin
Eerste waar ik naar keek was Dee haar haar
Tien kom er maar in met hoe toevallig het is dat ze dezelfde naam hebben een er 2 1-en in de datum zitten!
Wat een mooie liefdevolle foto waarmee Dee het aankondigt!
Haha ja ik dacht ook gelijk al, op één letter na hetzelfde als bij Tien. Ik vind Elin echt een prachtige naam. En zowel June als Lune ook heel leuk.
Vraag me wel af waarom je een onnodig accent op de u kiest. Júne waarom?
Misschien in de hoop dat boomers het niet als juhn uitspreken, maar ja, die snappen zo’n streepje net zo goed niet gok ik
Ik denk omdat ze het als ‘Juune’ uitspreken en niet zoals de maand juni in het Engels?