Ja je hebt een trend die inmiddels al wat ouder is gemist.
In Selmaâs nieuwe vlog vertelt zij dat de grondstewardess dat koffer is vergeten te labelen waardoor haar koffer niet in NYC aankomt. Selma heeft de grondstewardess vervolgens een berichtje gestuurd met dat zij haar trip verpest heeft.
Ik vind dit echt veels te ver gaan. Ik snap dat je baalt en het in eerste instantie wil proberen om het via via op te lossen, maar zeggen dat zij jouw trip verpest kan echt niet.
Wauw ik vind dit echt onbeschoft! Maar vind Selma sws echt een mean girl vibe hebben vaak
Ze had gevraagd in haar storys of ze een bericht kon sturen toch. Blijkbaar volgt die stewardes haar en had dr een bericht gestuurd met dat ze het ging oplossen. Daarna heeft selma gezegd dat dr trip nu daardoor wel een beetje verpest was.
Ik zou daarvan ook vet balen hoor en dr wss zoiets uitvloepen haha.
Echt? Maar iedereen maakt toch weleens een fout. Ik snap echt dat je baalt ervan, maar er wordt al geprobeerd om het op te lossen. Ik vind erna nog zeggen dat je trip verpest is echt onsympathiek.
Ik vermoed dat het een volger was en ze misschien een praatje hebben gemaakt. Ik snap ook wel dat je het probeert op te lossen door even snel een berichtje te sturen, maar iemand persoon aanvallen gaat voor mij te ver.
Selma is uiteindelijk wel geholpen door iemand die ze had ontmoet bij te gate volgens mij, dus die meiden zullen haar wel volgen.
Wtf staat hier. Yâall need to leren spreken in 1 taal.
Ik dacht halverwege de vlog dat ze t gewoon had verteld aan haar van ja mn reis is nu wel een beetje verpest daardoor wat ik snal. Maar later had ze echt veel haat op die meid dus ze bedoelde ecjt van jij hebt t verpest. Ja dat vind ik ook te ver gaan ze bleef ook maar haten op die meid omdat zij t niet meer via social media wou oplossen. Omdat delta er al mee bezig was.
Dit dus, houd op met je âik heb overal screenshots vanâ.
Wie post dit? Ik mis context
Betty88???
Babahaha stop
Selma!
Het duurde even maar ik heb het ontcijferd. En dacht daarna; doet ze nu niet precies hetzelfde, over die mensen lullen en niet in hun gezicht.
Maar ze heeft het niet weggegooid toch? Maar op de schouw gelegd? Ik snap niet dat ze het niet weggooit? Het waren ook echt een paar stomme takken/een guirlande.
Ze heeft hele aparte standaarden. Had het laatst ook al gedeeld maar hoe ze haar liefde aan kleine Jorik betuigt en vervolgens over women empowerment heeft. Ook hoe ze in het programma Poldermoslims was en over haar medekandidaten sprak. It is Selmaâs world and we are just living in it.
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik volg ze op YouTube dus dat zal dan wel⊠Wie volgt er Nochtli of the Dutch? Ik vind dus dat ze als ze recepten uploaden, het zo vaak van hetzefde is. Ik heb die recepten uit de laatste video al 3x gezien, maar dan met bosbes IPv banaan oid⊠en in de reacties op YouTube is iedereen lyrisch en zijn het de beste gerechten ooit.
Einde rantâŠ
Ja viel mij ook op! Ik vind het sowieso irritant hoe ze doet alsof lekker eten echt zoooo belangrijk voor haar is en dan die karige avond maaltijden uit haar eigen app (waarvan ik echt vind dat het ook wel bizar weinig kcal zijn).