Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Bonnie is zo gen z voor een millennial (and I kinda like it)

2 likes

Ja als ze er maar bij kan horen? Kopie van die dbzdutch trouwens. Volgens mij was er een tijd geleden ook gedoe omdat ze toen een nieuwe vriend had die nog in een relatie zat oid maar wel dat women support women blablablabla

Valt me ook echt tegen dat die Yeliz Cicek zo dik met dr is.

Vind ik ook! Ik twijfelde om haar app te kopen tijdens de black friday deal, maar om deze reden niet gedaan.

3 likes

Ik zou het persoonlijk echt een afknapper vinden als een man dit zou dragen. De geur is erg zoet/suikerspinachtig en doet mij denken aan een parfum die je kunt kopen bij het Kruidvat (van Beyoncé of Katy Perry oid).

6 likes

Ik heb veel liever dit. Dan dat een man ruikt naar " Leer sport forrest horny pig."

12 likes

Ik dacht dat ik in het ‘show je laatste aankopen’ topic zat en dacht: waarom koop je het dan? Maar ik keek verkeerd! :rofl:

11 likes

Waarom hebben alle youtubers/influencers opeens 25 adventskalenders? Waarom zo over de top? Allereerst ziet je woonkamer eruit als een PostNL magazijn door alle dozen en waarom zoveel meuk willen hebben?

8 likes

De unboxings doen het goed qua views. Ik beken schuld
 ik ben nieuwsgierig om te weten wat er in zit en te krenterig om er tig te kopen. Win-win.

5 likes

Ik heb dit jaar 2 kalenders uitgekozen maar wel door de videos van vorig jaar te bekijken.

( ohja en heb een kinder chocolade kalender maar daar kan weinig mee mis gaan.)

7 likes

Nee die met chanel stickers.

9 likes

Ik kijk die van Melissa’s wardrobe in haar stories, geeft eerlijke commentaar en ook wat haar en dus onze verwachtingen zijn als consument. Niemand is tevreden met een sample parfum als je voor meerdere honderden euro’s een kalender koopt.
Flannels beauty is nu haar favoriet.

5 likes

Vita en Joey die met Primark in zee gaan :sob: “Verzin voor ons een goede fashion challenge!”. Gelukkig veel goede en terechte reacties op hun insta post

10 likes

Ja het is weggehaald, toen ik zostraks keek stond ie er inderdaad nog. Er stonden ook echt alleen maar kritische reacties onder.

8 likes

Slappe hap, zeg. Hoop dat er nog een reactie komt, maar zal dan wel niet als er nu nog niks is

6 likes

Lizzy heeft haar kind suki genoemt kei leuke naam. Maar dr vent heet yuki haha. Vind het to much ge uki

42 likes

Ohh een nieuwe heks?

15 likes

Heks?

11 likes

Haha ja zo noemde ze haar eerste kind toch een keer op vakantie ofzo
Mensen hier waren toen in staat de kinderbescherming te bellen

19 likes

Hahaha omg.

7 likes

Ja ze vond haar kind een heks omdat ze niet 's avonds laat nog uit eten konden, of ja dan ging het kind huilen (logisch, want de normale bedtijd was veel vroeger) en dat kind wilde gewoon niet precies doen wat zij wilde.

Maar wel fijn dat ze nog een accessoire heeft.

Edit: Mommybloggerstopic #8 - #3307 door Sarie dit dus

5 likes