Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Zelf heb ik een vriend die precies als Tobias is, al bejaard sinds zijn 18e :sweat_smile: Kan daar echt niet het bed mee delen

3 likes

Heerlijk even de mannetjes objectiveren. Als het puur om uiterlijk gaat zou het misschien Jasper worden, maar die is zo klein en vind ik een beetje viezig overkomen. Daan is 0,0% mijn type. Tobi gaat wel qua uiterlijk en ik ben ook een enorme zure zeurpiet dus die dan maar.

6 likes

Is Jasper zo klein?

1 like

Ik heb gehoord dat hij zo klein is dat hij niet in joris en de draak mag

22 likes

En om t weekend zit hij op zo’n schommeltje in de Droomvlucht

17 likes

Jeetje ja

11 likes

Die gast is 1.78 volgens zijn cv, ben zelf ook langer, maar dit is niet extreem klein toch :joy:

11 likes

Nah dat kan niet, ik ben 1.73 en hij is kleiner dan ik (als student hem weleens ontmoet)

9 likes

:open_mouth: ik dacht dat mannen alleen op datingapps liegen over hun lengte.

4 likes

Heb je nou al gezien dat je haar niet helemaal meer hoeft te missen?

2 likes

Nooit geweten dat kerstspullen kunnen schimmelen

9 likes

“Ik ruik het wel, maar heb nu geurkaarsen aan om de geur te maskeren.”

10 likes

Nou ja het is stom maar schimmel is gewoon echt niet goed voor je
En van die kerstspullen krijg je het er denk ik nooit goed uit

29 likes

Je gezondheid gaat voor vind ik! Schimmels zijn echt super schadelijk voor je.

8 likes

Het was sowieso allemaal troep snap echt de moeite niet die ze hiervoor heeft genomen om 't daarna alsnog weg te gooien

6 likes

Ik kijk nu haar recentere vlogs terug en ik vraag me af (en dit is geen shade) wat ze nou precies doet met haar make up, die drie witte stippen onder haar ogen. Ik dacht eerst dat het een minimale dosering concealer was en dat ze het nog ging uitblenden, maar het zijn gewoon 3 witte stippen.
Is dit een trend? Vond het niet raar of gek, maar ik bleef er telkens wel naar kijken met een soort verwarring in m’n hoofd.

Edit: ik probeer een zo charmant mogelijke screenshot te posten. Dit zijn geen steentjes of glitters maar gewoon 3 witte puntjes.

4 likes

Ik denk dat ze het leuk en mooi vind.

(Wat wil je nou horen?)

57 likes

ja is een tiktok trend. het idee erachter is volgens mij dat je ogen mooi uitkomen

15 likes

ja <3 kon niks typen door de tranen omdat ik zo ontroerd was

edit: dubbelpost zonder sorry door het persoonlijke vragen topic, character development

3 likes

Ik ben benieuwd of het een trend is die ik gemist heb, want ik snapte het niet. Wat ik wil horen? Het antwoord daarop.

11 likes