Wat is dat toch met influencers die overal - ings achter zetten: inpakkings, opruimings, aankledings?! Wie heeft dit bedacht en kan het stoppen?!
Ze denken dat ze drents zijn
Eerder iets Gronings toch? Denk aan TikTok Tammo
Ik ben een fries in drenthe haha maar ze zeggen het hier ook wel! Maar wel randje Groningen woon ik.
Haha ja toen ik jaren geleden in de horeca werkte zeiden alle studenten die er werkten dit ook… dus dit is echt iets van ~de jeugd~ vrees ik
In mijn jeugd (10-15 jaar geleden) werd dit ook al gezegd Ik weet alleen niet echt meer welke woorden toen veel werden gebruikt. Shoppings is het enige wat ik kan bedenken
Chillings! Of nog erger: chillings zetten.
Kortingssss
Vooral niet uitrekenen wat ze met de huidige cursus verdient. Ik was in shock
ja ik denk altijd dat ze dan maar wat roept (ik bedoel, wie controleert of er echt zoveel cursussen zijn verkocht?) maar blijkbaar kan ze er toch genoeg van kopen
Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar dat klinkt als best weinig haha.
Ik heb zelf iets meer dan 13.000 volgers en ook dat bol peogramma. Ik deel niet heel vaak linkjes, niet dagelijks maar paar keer per week. En kan er makkelijk tussen de 100 en 200 euro per maand mee verdienen.
Het percebtage zit tussen de 4 en 8% van de aankoop. Die links per klik heb je ook. Dat is meestal maar tussen de 2 en 4 cent, maar als daar 1000 mensen op klikken verzamel je natuurlijk ook wel wat.
Haha ja als ik jullie zo hoor hier verdient zij er echt heel weinig mee blijkbaar. Geen idee waarom. Misschien deelt ze die linkjes wel niet vaak genoeg om er meer uit te halen.
Maar klinkt wel als een leuk extraatje dan!
Sophia Mae parfum is net gelanceerd en kost €80 voor 50ml. Volgens mij heeft Zara-Lizzy een zeer buitensporige verlanglijst voor Kerst
Ik ben misschien verpest door mijn werk, maar €80 vind ik eigenlijk een hele gemiddelde prijs voor parfum. Had het eigenlijk duurder verwacht.
Voor niche merken wel ja, maar ik vind Sophia Mae aardig mainstream. Haar geurkaarsen vind ik verrassend lekker ruiken maar dat is het dan ook: ‘kwaliteit’ is niet iets waar ik het eerste aan denk en daarom vind ik het wel duur. Maar goed, slim uitspelen van haar populariteit I guess. Zal waarschijnlijk even goed verkopen als wanneer het 29,95 had geweest
Misschien willen ze juist high end mikken? Het is niet omdat het van monica geuze is dat ze daardoor vast moet zitten aan budget, past ook niet bij haar vind ik.
Haha ik heb dit helemaal gemist in mijn Limburgse jeugd denk ik, dacht echt dat het een nieuwe trend was
Ik kwam hier om dit te posten. Ze ziet er zo anders uit ?
Vind haar, haar niet zo mooi. Heel slierterig en die mond zo open
Ze doet me hier een beetje aan Jamie Vaes denken
Ik dacht aan Khloé Kardashian. Niet Monica iig