Ik dacht eigenlijk hier maar blijkbaar in het Beutyblogtopic
Ik vind hem dus echt heel grappig, sorry jongens.
Hij is ongeveer de enige waar ik alle video’s van kijk.
Ik wil wel zeggen dat ik Enzo en Gio wel kut vind, maar hun publiek is ook heel duidelijk veel jonger. Rijk vlogt ook niet, hij kijkt gewoon video’s en levert commentaar. Beetje net zoals Sophie (die ik dan weer niet zo vind).
Lekker cashen tijdens je break-up.
Misschien is Tim Hofman wel minder progressief dan dat hij zich voordoet. Of zijn zijn broertjes eigenlijk helemaal geen pestkoppen, maar verdienen ze er wel lekker aan.
Tim Hofman was zelf precies zo
Ik ga er vanuit dat het over Sophie Milzink gaat. Qua content vind ik haar niet zo boeiend maar ik kijk toch regelmatig naar haar filmpjes omdat ik haar zo knap vind
. Voor mij echt een van de mooiste vrouwen (in ieder geval van Nederland). Is eigenlijk de enige youtuber waar ik naar kijk en dan ook nog voor zo’n oppervlakkige reden, ik schaam me diep.
Ja precies hij maakt goede programmas waar in hij mensen helpt. Maar dat doet hij ook met een enorm messias complex. Ook heel erg ik ben tim van de tv en ik red de mensheid dus jij moet naar mij luisteren.
Zwaar geval NMSMVPE
Ik heb uit het Sinterklaasspel op m’n werk een dichtbundel van hem uit 2017 en echt… wat een ellende
Mijn God wat een ellende dit zeg…
Oh ik vind Sophie vooral gewoon heel grappig. Al die Achter Gesloten Deuren video’s vind ik zo lekker droog.
Bij der moeder is volgens mij al een kat en volgens mij vinden heen veel katten het ook prima om alleen te zijn
Soort van slechte versie van De Likt dit, cringe idd.
Dit vind ik altijd hele sterke uitspraken, dus van alle vrouwen wonend in NL? Dat je die allemaal hebt kunnen beoordelen
Haha nee maar ik vind haar gewoon de knapste die ik heb gezien!
@Vuile_bitch ja ik vind haar ook grappig, maar er zijn vast wel meer grappige YouTubers.
Voel je je beledigd? Snap niet waarom je er zo serieus op in gaat
Dit kan je toch helemaal niet zo zeggen. Sommige katten hebben baat bij een maatje, maar er staan ook superveel verhalen in dat topic over mislukte introducties van een tweede kat in een huis. Onze adoptiekat komt uit een huis met twee andere katten, en is veel gelukkiger nu ze alleen is. Omdat jij twee katten hebt, betekent niet dat dat sowieso de beste optie is.
Nja die kat zit nu ook niet alleen bij Jade want haar moeder had al een kat.
Precies mijn punt, het hangt van de situatie af. Jij benadert het heel stellig vanuit jouw eigen situatie, maar Jade’s kat is geen kitten meer, en je weet helemaal niet of die kat net zo hard een maatje nodig heeft.