Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Haha pfff ik vind dit altijd zo overdreven, die focus op hygiëne. Ja er hebben onderzoekers schoenzolen onderzocht en ja er zat een hele zooi ranzigheid onder, waaronder die poepbacterie, die je werkelijk overal kan vinden als je gaat testen (van je toetsenbord tot in je broodje shoarma). Mag je dat onhygiënisch vinden? Van mij wel. Heeft het echt consequenties voor je gezondheid? Waarschijnlijk niet, want we leven nu eenmaal in een vieze wereld - en daar kan ons immuunsysteem prima mee omgaan.

Al leg je je schoenen bij thuiskomst in je bed en ga je daarna in dat bed slapen: er gebeurt echt heeeelemaal niks.

155 likes

Enige reden dat wij onze schoenen uit doen in huis is dat ik er dan mee weg kom dat we maar een keer per week stofzuigen en 2 keer per jaar dweilen. :+1: Verder zijn we (inclusief 2 jarige peuter) maar 1 keer per jaar ziek dus fuck hygiëne.

18 likes

Ik snap gewoon niet dat je pantoffels niet veel lekkerder kan vinden zitten dan schoenen.

20 likes

En wat als je aan je schoenen likt en daarna aan een broodje shoarma??? En dat dan op je hoofdkussen legt???

24 likes

En volgens mij was zelfs bewezen dat als je té hygiënisch leeft, je een groter risico hebt op allergiën omdat je immuunsysteem zo weinig gechallenged wordt.

(Was iets met een Th1/Th2 wip geloof ik, maar immunologie is echt waaay back)

12 likes

Ach, die beestjes zijn lekker klein dus je hoeft ze niet te zien. En je ademt ze toch de hele tijd in en je raakt iets aan in de bus en poef al het effect van je tapijtloosheid teniet gedaan. Et cetera.

1 like

Vieze smaak in je mond denk ik.

13 likes

Deze post echter is om te likkebaarden.

13 likes

Mijn theorie wordt nogmaals bewezen, Bonnie is echt voer voor de allersaaiste discussies hier

20 likes

Hoe vaak moet je eigenlijk je gordijnen wassen?

11 likes

Als de zonsverduistering op een dinsdag valt toch?

8 likes

En je handdoeken?

7 likes

Wow Gio heeft een nieuwe vriendin.

14 likes

Aah, ‘s werelds meest uitgemergelde dooddoener

29 likes

Ik geloofde dit

35 likes

Ja deze ‘grap’ is inmiddels net zo irritant als de vraag zelf.

25 likes

Je hebt even op zn insta gekeken he.

7 likes

Haha wiens insta?

8 likes

Oh wejow ik dacht dat vitaminewater op mij reageerde. Wow ik moet een bril

7 likes

Ik heb idd wel op zijn insta gekeken
Ziek dat hij nu een nieuwe vriendin van 14 heeft

16 likes