Ja lijkt wel een van die meiden die george eerst volgde voordat zn profiel op prive stond.
Hij mag nu met korting naar de bioscoop omdat ze een CJP pas heeft.
Staatsloterij laat ook alle influencers op dezelfde dag en tijd een campagne posten. Wat irritant.
Wel echt fijn dat ze elkaar een beetje helpen
Nu gaat Gio via zijn vlogs een beetje zielig zitten te doen. Gaslighting is een zwaar misbruikt woord maar dit is precies wat hij doet/gaat doen.
Zit hij al te jammeren dat âandere youtubersâ grappen over de situatie maken en dat vind hij niet leuk, maar ondertussen maakt hij zelf wel âgrappenâ over nieuwe chickies en noemt hij haar naam (Jade) ongeveer 20 keer.
Ik heb geen zeep op het toilet! Ik was mijn handen liever in de keuken.
Jaaas das helemaal prima. Dat telt niet.
Ik kijk nooit naar Acid maar vond dit wel grappigđ .
Wel goed dat hij benoemd dat heel die relatie fout was.
Hahaha wat issssss dit⊠Wat heeft die ene dude voor accent? Vlaams gemengd met zuid Afrikaans?
En heet ze echt (fonetisch) Jaa-de, ik dacht altijd dat het Djeed was op zân Engels
West-Vlaams, hij is van Blankenberge.
En het is jaa-de maar haar kanaal heette vroeger Just Jade dus ik denk daat daardoor sommige mensen Jeed zeggen
Ik kijk zn videos soms omdat ik dat accent chill vind. Vind vlaams soieso leuk dus als iemand nog leuke vlaamse youtubers kent.
En Jade wordt as usual weer helemaal kapot gemaakt op tiktok omdat ze daar âgewoonâ doorgaat. Waarom ik me hier druk over maak als 30 jarige, geen idee. Heb denk ik gewoon echt te doen met haarâŠ
Bij ons thuis, en bij de rest van de familie, is het ook standaard: schoenen uit voor je het huis/woonwagen binnenstapt. Niemand die daar een probleem van maakt. Vinden het allemaal hygiënischer dus ik snap het wel.
Over Bonnie gesproken, we weten allemaal dat Bonnie al dol enthousiast wordt van een ei uit een hotel, en gilt spontaan haar pa doof wanneer ze een dna testonderzoek terug krijgt, dus het is voor haar waarschijnlijk een hele happening zodra ze een stukje duim mist.
Impopulaire mening in 3âŠ2âŠ1âŠ
Ik heb wel te doen met Gio en Jade. Ongeacht de reden achter de break-up, je ziet en hoort de pijn (vooral bij Gio) in die vlog. Niet niks zoân situatie, zeker niet als je idd dag in dag uit samen bent geweest, en dan ineens niet meer. Vind het nogal sneu dat andere YouTubers daar dan grappen over gaan maken of er samen even goed voor gaan zitten om die video belachelijk te maken. Zag op TikTok ook dat oa Rijk Hofman een fragment waarin Gio zegt dat hij voor zân gevoel nu alles kwijt is (iets in die trant) met zoân lacherig gezicht nadoet. Het blijven mensen met gevoelens.
Verder heb ik nog geen dag in mân leven naar Gioâs content gekeken of aan hem gedacht, en er zal ongetwijfeld van alles mis met hem zijn, maar cut him some slack denk ik dan.
Het is ook gewoon echt zielig. Denk dat het voor niemand goed is om je eerste serieuze relatie(experiment) in publiek te beleven
Heb hier echt van genoten! Bedankt!
Niet om rijk te verdedigen maar volgens mij was dat filmpje meer uit zelfspot gemaakt (voor de grap concluderen dat hij zelf dus geen leuke vriendin, vrienden, familie heeft en ook nog eens geen succesvolle carriere) dus ik interpreteerde het niet als misselijk naar gio toe.
Misschien was haar kalender hier al besproken maar dan heb ik het gemist. Wat een rare tekentjes, dat glas is zoals ik een glas zou tekenen toen ik 5 was. Nul diepte ofzo. Ziet er erg in elkaar geknutseld uit, maar wellicht de vibe waar Cynthia voor ging?
En croissants zijn heus niet zo lekker!
En twee keer precies dezelfde croissant naast elkaar vind ik ook niet heel mooi staan
Wat zeg jij nou voor iets raars