Ga jij nou een spreekbeurt over katten houden?
Ja zijn reactie video’s op o.a. the bachelor vind ik zo grappig
en vind hem ook zeker niet in de categorie gio en enzo passen. Maar hij had laatst een video samen met zn broertje sam en die was wel echt kut.
Oke ik ben dus fan van haar. Vind haar video’s heel anders dan alle anderen. Ik heb dit echt met verbazing gekeken. Hoe hard werkt haar moeder. 2 restaurants runnen, alles zelf inkopen, koken, bakken, serveren, en wat al niet meer. ![]()
Nou Nescio is niet per se moderator maar de persoon waardoor dit forum nog bestaat
.
Vind het altijd een beetje flauw als mensen erover vallen dat moderators actief meeposten en daarmee ook (ongefilterd) hun mening delen over situaties. Het zijn ook gewoon personen die na het einde van EGF een forum wilden behouden, en daarbij ook graag onderdeel zijn van het forum (en niet alleen posten in hoedanigheid van moderator). Ik krijg bij geen van hen de indruk dat ze persoonlijke meningen/opvattingen gebruiken in hun taak als moderator, en dat lijkt me het voornaamste. Natuurlijk mag je kritiek leveren als je het ergens niet mee eens bent, maar ik vind deze post niets zeggen over Nescio’s kwaliteiten als moderator
Haha ik snap het echt niet wanneer mensen doen alsof mods een soort neutraal onpartijdig orgaan van de staat moeten zijn
een soort rechters voor het leven ipv forummers
Tis toch ook grappig dat iemand die een hond sloeg met een stofzuiger zich nu uit als een voorvechter van dierenwelzijn omdat een YouTuber haar kat meeneemt na een break up.
Wat een arc.
Ja alsof dit een forum met kinderen is en de mods de docenten zijn die in de gate moeten houden of wij wel braaf zijn. Maar zodra er word ingegrepen door een mod is het ook weer niet goed haha.
Ik heb altijd t idee dat als mensen dat argument in een discussie gebruiken dat ze niks beters weten en op die manier denken dat ze een ander de mond kunnen snoeren.
Maar echt, snap niet dat er nog serieus op haar reageert wordt
ik onthou nooit welke troll welke is ![]()
Je mag wel een kijkje nemen in mn trollen encyclopedie
Ik vind het gewoon toevallig hoe vals sommige moderators kunnen reageren en hoe weinig tegenspraak ze krijgen. Waarschijnlijk omdat ze moderator zijn durven mensen niet helemaal eerlijk te zijn. Ik vind @Nescio en @Lula vooral soms heel gemeen reageren. Of moet dit in het onpopulaire mening topic. En nee, ik ben geen troll en dit is geen aanval, gewoon mijn mening.
Focus jij je nou maar op je schalen
Dit is ook weer een voorbeeld van een valse opmerking, maar als jij je gelukkig voelt om zo met mensen om te gaan moet je vooral zo door gaan. Gezellig persoon ben je.
Vind je dat in dit geval ook écht zo? Als je daarna leest wat kaaskroketje al eens heeft gedaan? Kan me best voorstellen dat die opmerking uit de lucht komt vallen als je niet weet wat de context is. Maar daarna komt de context dus…
Ah joh boeie, daar zou ik zeker niet wakker van liggen hoor.
Het is maar een forum en meningen van anderen. De permaban van Evi-lena, het uitlachen van de stories van Jeg, fatshamen van Soy enzo gebeurt al jaren allemaal in een privé WhatsApp groepje met de ~populaire~ forummers (vooral van het beutytopic geloof ik?)
Is dit gebeurd in prive WhatsApp groepen? Wat naar zeg, ik wist dit eigenlijk helemaal niet. Volwassenen die anderen pesten zijn echt zielig.
Wie dan?
Fuck ik zit weer niet in hét app groepje
Ik wacht nu tot iemand zich opwind over de mol.

Zal ik je ff toevoegen